przerywnik filmowy
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: przerywnik filmowy
Nie wiem czy o to ci konkretnie chodzi z tym żeby samolot nie startował w grze w rzeczywistości tylko w przerywniku ale w edytorze na samej górze masz rozwijane menu, normalnie jest tam napisane misja ale możesz zmieniać na : intro, outro wygrana i outro przegrana.
Jak zrobisz cutscenke w intro to odpali ci się przed misją, takie wprowadzenie do misji, intro wygrana to będzie filmik jak skończysz misję, a przegrana to jeśli masz jakiś wyzwalacz z warunkami dla porażki i chcesz, żeby po niepowodzeniu misji też wyświetlał się jakiś filmik.
Ewentualnie jeśli robisz cutscenke, która włącza się gdzieś w środku misji np: start tego samolotu to, żeby go się później pozbyć możesz w skrypcie od cutscenki pod koniec wrzucić Deletevehicle samolot1, gdzie samolot1 to nazwa tego samolotu, który wstawiłeś w edytorze. Tak możesz po kasować wszystko co ma jakąś nazwę.
Jak zrobisz cutscenke w intro to odpali ci się przed misją, takie wprowadzenie do misji, intro wygrana to będzie filmik jak skończysz misję, a przegrana to jeśli masz jakiś wyzwalacz z warunkami dla porażki i chcesz, żeby po niepowodzeniu misji też wyświetlał się jakiś filmik.
Ewentualnie jeśli robisz cutscenke, która włącza się gdzieś w środku misji np: start tego samolotu to, żeby go się później pozbyć możesz w skrypcie od cutscenki pod koniec wrzucić Deletevehicle samolot1, gdzie samolot1 to nazwa tego samolotu, który wstawiłeś w edytorze. Tak możesz po kasować wszystko co ma jakąś nazwę.
Ostatnio zmieniony 23 września 2011, 13:50 przez tom3kb, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: przerywnik filmowy
tom3kb pisze:
Ewentualnie jeśli robisz cutscenke, która włącza się gdzieś w środku misji np: start tego samolotu to, żeby go się później pozbyć możesz w skrypcie od cutscenki pod koniec wrzucić Delatevehicle samolot1, gdzie samolot1 to nazwa tego samolotu, który wstawiłeś w edytorze. Tak możesz po kasować wszystko co ma jakąś nazwę.
Dokładnie o to chodzi. W którym momencie powinienem wstawić: Delatevehicle samolot1?
;==INTRO
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;comment "18:06:56";
_camera camPrepareTarget [-109126.27,-3018.98,-144.13];
_camera camPreparePos [-9126.26,-3019.21,2.01];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 0
~0
;comment "18:08:29";
_camera camPrepareTarget [30419.29,-94847.52,-41.16];
_camera camPreparePos [-9163.27,-3007.00,2.58];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 12
~12
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
exit
Nie wychodzi mi to.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: przerywnik filmowy
Sorry ale powinno być deletevehicle nie delateVehicle, mój błąd. 
Jak masz samą końcówke czyli:
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
exit
To ja bym wstawił po
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
Czyli coś takiego
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
Deletevehicle samolot1
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
exit
to powinno zniszczyć/usunąć z mapy samolot po tym jak ściemni się obraz, a później zacznie się znowu rozjaśniać i skrypt cutscenki się zakończy, możesz też wpisać samolot1 setdammage 1 to wybuchnie ale pilot się z niego katapultuje i będzie biegł dalej po waypointach, albo można "zabrać" samolotowi paliwo setfuel 0. wtedy też pilot pewnie się katapultuje a samolot się rozbije.
http://resources.bisimulations.com/wiki/deleteVehicle

Jak masz samą końcówke czyli:
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
exit
To ja bym wstawił po
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
Czyli coś takiego
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
Deletevehicle samolot1
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
exit
to powinno zniszczyć/usunąć z mapy samolot po tym jak ściemni się obraz, a później zacznie się znowu rozjaśniać i skrypt cutscenki się zakończy, możesz też wpisać samolot1 setdammage 1 to wybuchnie ale pilot się z niego katapultuje i będzie biegł dalej po waypointach, albo można "zabrać" samolotowi paliwo setfuel 0. wtedy też pilot pewnie się katapultuje a samolot się rozbije.
http://resources.bisimulations.com/wiki/deleteVehicle
Re: przerywnik filmowy
No i się udało.
Podziękował
Podziękował

-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: przerywnik filmowy
Nie ma sprawy 

Re: przerywnik filmowy
Jednak nie do końca jest tak jakbym chciał.
Owszem samolot znika po wpisaniu Deletevehicle samolot1, ale chciałbym żeby ten sam samolot pojawiał się dopiero jak wejdę na wyzwalacz- równocześnie z cutscenką?
Jak na razie działa to w ten sposób że stoję sobie na lotnisku. Patrzę na ten samolot. On zaczyna kołować, a jak wejdę na wyzwalacz to włącz się kamera ale samolot jest już w ruchu?
Owszem samolot znika po wpisaniu Deletevehicle samolot1, ale chciałbym żeby ten sam samolot pojawiał się dopiero jak wejdę na wyzwalacz- równocześnie z cutscenką?
Jak na razie działa to w ten sposób że stoję sobie na lotnisku. Patrzę na ten samolot. On zaczyna kołować, a jak wejdę na wyzwalacz to włącz się kamera ale samolot jest już w ruchu?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: przerywnik filmowy
Kod: Zaznacz cały
;==INTRO
TitleCut ["","BLACK OUT", 4]
~3
_plane = "A10" createVehicle position pos1; // tworzy samolot A10
_plane setDir 180; // ustawia samolot w kierunku 180, można ustawić od 0 do 360 oczywiście
_grp = createGroup west; // tworzy grupę _grp
_pilot = _grp createUnit ["USMC_Soldier_Pilot", position pos1, [], 0, "FORM"] ; // tworzy pilota USMC...
_pilot moveInDriver _plane; //... i pakuje go do samolotu _plane
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;comment "18:06:56";
_camera camPrepareTarget [-109126.27,-3018.98,-144.13];
_camera camPreparePos [-9126.26,-3019.21,2.01];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 0
~0
;comment "18:08:29";
_camera camPrepareTarget [30419.29,-94847.52,-41.16];
_camera camPreparePos [-9163.27,-3007.00,2.58];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 12
~12
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
deleteVehicle _plane
deleteVehicle _pilot // jak się usunie samolot to i pilota trzeba nie :)
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
exit
W miejscu w którym ma się pojawić samolot wstaw element logiczny i nazwij go pos1
Bibliotekę z nazwami klas samolotów, pilotów i reszty jednostek w grze masz TU.