przerywnik filmowy
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
przerywnik filmowy
Zrobiłem filmik za pomocą "camera.sqs". Wszystko działa, ale nie chcę, żeby był on intrem gry tylko żeby włączał się kiey mój wojak wejdzie na wyzwalacz. Jak to zrobić?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: przerywnik filmowy
[] exec "nazwa_skryptu.sqs" w polu aktywacja wyzwalacza.
Re: przerywnik filmowy
OK. Udało się. Ale teraz jak włączy się przerywnik to nie che się wyłączyć i ni mogę grać dalej. Co z tym zrobić?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: przerywnik filmowy
Ehhh....
Problem leży zapewne w linijce którą zaznaczyłem. To po pierwsze, a po drugie Google i ACPL i opcja szukaj na forum NIE boli :]na stronie ACPL w dziale [url=http://www.armacenter.pl/index.php/tworzenie-misji/cutscenki-edytor-166]poradniki/Przerywniki filmowe[/url], ponad dwa lata temu Maverick pisze:;==INTRO
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;=== 13:59:02
_camera camPrepareTarget [-81161.27,-48021.30,-7899.07]
_camera camPreparePos [4340.07,3229.94,1.14]
_camera camPrepareFOV 0.700
_camera camCommitPrepared 0
;=== 14:11:33
_camera camPrepareTarget [-58186.34,-60568.88,44976.16]
_camera camPreparePos [4339.25,3229.22,1.10]
_camera camPrepareFOV 0.211
_camera camCommitPrepared 7
~10
;=== 14:28:10
_camera camPrepareTarget [37237.31,95349.46,-20733.70]
_camera camPreparePos [4336.43,3227.45,1.78]
_camera camPrepareFOV 0.589
_camera camCommitPrepared 0
[Q2] OrderGetIn true
Q2 AssignAsDriver UAZ
@Q2 In UAZ
;=== 14:36:23
_camera camPrepareTarget UAZ
_camera camPreparePos [4344.19,3233.78,1.78]
_camera camPrepareFOV 0.306
_camera camCommitPrepared 4
[Q2] SetSpeedMode "LIMITED"
Q2 doMove GetPos pozycja
@camCommitted _camera
~2
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
3 fadesound 0
~3
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
finish = true
exit
Re: przerywnik filmowy
No właśnie też mi się tak wydawało, ale chyba nadal robię coś nie tak.
Opiszę co i jak:
Wchodzę na wyzwalacz, wtedy włącza się filmik:
kamera najeżdża na żołnierza, potem na czołg i tak pozostaje.
finish = true nic nie daje
???
Tak to wygląda:
;==INTRO
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;comment "17:15:49";
_camera camPrepareTarget [-88765.70,27022.79,-203.33];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 0
;comment "17:16:10";
_camera camPrepareTarget [45172.01,94550.59,121.61];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 5
finish = true
exit
Opiszę co i jak:
Wchodzę na wyzwalacz, wtedy włącza się filmik:
kamera najeżdża na żołnierza, potem na czołg i tak pozostaje.
finish = true nic nie daje
???
Tak to wygląda:
;==INTRO
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;comment "17:15:49";
_camera camPrepareTarget [-88765.70,27022.79,-203.33];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 0
;comment "17:16:10";
_camera camPrepareTarget [45172.01,94550.59,121.61];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 5
finish = true
exit
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: przerywnik filmowy
Linijki które zaznaczyłem też są opisane w poraniku i gdybyś odrazu wkleił Twój skrypt, łatwiej byłoby zdiagnozować problem;==INTRO
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;comment "17:15:49";
_camera camPrepareTarget [-88765.70,27022.79,-203.33];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 0
;comment "17:16:10";
_camera camPrepareTarget [45172.01,94550.59,121.61];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 5
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"] // wyłączamy obraz z kamery
CamDestroy _camera // usuwamy kamerę _camera
finish = true
exit

Re: przerywnik filmowy
I nic z tego. Teraz to w ogóle kiedy dobiegam do wyzwalacz to filmik się nie włącza tlko obraz mignie na moment i dalej toczy się normalna gra.
Co jest nie tak?
PS. To nie tak że nic nie robię w tą stronę. Siedzę na ACPL od paru godzin i nie mogę sobie z tym poradzić??????
Co jest nie tak?
PS. To nie tak że nic nie robię w tą stronę. Siedzę na ACPL od paru godzin i nie mogę sobie z tym poradzić??????
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: przerywnik filmowy
To może jeszcze to:
...???...;==INTRO
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;comment "17:15:49";
_camera camPrepareTarget [-88765.70,27022.79,-203.33];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 0
;comment "17:16:10";
_camera camPrepareTarget [45172.01,94550.59,121.61];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 5
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
finish = true
exit
Re: przerywnik filmowy
Nie. Teraz gdy wbiegłem na wyzwalacz kamera zrobiła się czarna i tak pozostało
???
???
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: przerywnik filmowy
Dobra. Powiem tak... Ja też popełniłem błąd. Jeśli to ma być przerywnik a nie intro/outro to nie może się kończyć finish = true, ani TitleCut ["","BLACK OUT",3].
(post zmieniony bo bzdury napisałem)
Po każdym ujęciu daj "~10" inaczej wszystkie polecenia _camera wykona w jedniej chwili. Tym "~10" określasz jak długo ma trwać ujęcie w sekundach, u Ciebie tego niema dlatego ekran tylko mrugnie i nic więcej się nie dzieje.
Teraz bedzie dobrze 
(post zmieniony bo bzdury napisałem)
Po każdym ujęciu daj "~10" inaczej wszystkie polecenia _camera wykona w jedniej chwili. Tym "~10" określasz jak długo ma trwać ujęcie w sekundach, u Ciebie tego niema dlatego ekran tylko mrugnie i nic więcej się nie dzieje.
Kod: Zaznacz cały
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
showcinemaborder false
_camera = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_camera CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]
;comment "17:15:49";
_camera camPrepareTarget [-88765.70,27022.79,-203.33];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 0
~10
;comment "17:16:10";
_camera camPrepareTarget [45172.01,94550.59,121.61];
_camera camPreparePos [7981.22,1723.63,2.00];
_camera camPrepareFOV 0.700;
_camera camCommitPrepared 5
~10
TitleCut ["","BLACK OUT",3]
~3
_camera CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _camera
TitleCut ["","BLACK IN", 4]
exit

Re: przerywnik filmowy
No i pięknie działa
Śliczne dzięki!!!

No dobra wszystko ładnie pięknie, ale jeszcze jedno.
Jak zrobić aby przerywnik nie zaliczał się do gry? Tzn :
kiedy wchodzę wojakiem na wyzwalacz, włącza się przerywnik filmowy, który jest też jakby grą, tzn kiedy np na przerywniku startuje samolot to staruje on również w rzeczywistości...
a jak zrobić, żeby startował tylko na przerywniku???
Śliczne dzięki!!!

No dobra wszystko ładnie pięknie, ale jeszcze jedno.
Jak zrobić aby przerywnik nie zaliczał się do gry? Tzn :
kiedy wchodzę wojakiem na wyzwalacz, włącza się przerywnik filmowy, który jest też jakby grą, tzn kiedy np na przerywniku startuje samolot to staruje on również w rzeczywistości...
a jak zrobić, żeby startował tylko na przerywniku???