Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
thisrox
Posty: 54
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 18:57
ID Steam:
Numer GG: 6760268
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: thisrox »

"Nie możesz rozegrać misji ponieważ opiera sie ona na pobranych danych które zostały usunięte .extra vechicels, GIG_scud, csj_chute" taki o to napis sie pojawia zaraz po rozpoczęciu misji w momencie kiedy helikopter rozbija sie o ziemie
PS: Problem rozwiązałem instalując dodatkowe addony których autor nie podał :rant :rant po ich zainstalowaniu juz nie wywala tego błędu
brakujące addony:
http://www.armaholic.com/list.php?c=a2_addons_units

http://www.armaholic.com/page.php?id=1459

http://www.armaholic.com/page.php?id=9261
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: Argorden »

Prosze o wybaczenie :oops:.
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: krzysiek2222 »

Jeszcze brakuje mi BB_Mercenary Na razie na Armaholicu znalazłem tylko BB_Mercenary.pbo, ale do Armed Assault. Możesz dać link gdzie to pobrać do Army II??
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: krzysiek2222 »

THX i sry za niepotrzebne pytanie. Zapomniałem, że nazwa addonu nie jest zawsze nazwą pliku pbo.
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: Argorden »

Robiąc tą misje popełniłem fatalny błąd,robiłem ją mając zainstalowanie ze 100 addonów:) i chyba przez to niektóre są wymaganie mimo że ich nie użyłem w misji....
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: Furman »

@agorden:Musisz pogrzebać w pliiku mission,tam jest addons i usunąć niepotrzebne.U mnie w folderze addons jest w sumie ponad 700 plików.:P
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: Argorden »

Furman- Dzięki to na pewno ułatwi sprawę :)
PS. U mnie jest i 400plików +6 folderów :D
EDIT :arrow: Zapomniałem dodać;jak już zagraliście to jest w końcu ktoś skłonny pomóc w zrobieniu czegoś konkretnego opartego na tym schemacie?
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: krzysiek2222 »

Myślę, ża ta mapka nie nadaje się na dłuższą kampanię, a to dlatego, że po takim desancie, to już wiadomo, że wyspa byłaby podbita. W sumie to w tej misji przejeżdża się przez cały teren wroga i nie napotyka się wielkich oddziałów. Więc po tej inwazji w outro byłoby już po kampanii. Czarnoruś, czy Padagorsk są za to świetne do tego, bo są lasy, ogólnie mają prawie 20x20km. Teraz widzę, dlaczego moja kampania właśnie jest bardzo słaba i muszę ją od nowa zrobić: zdobywa się mały obóz nieprzyjaciela, zostawia tam wojska i jeden dzień walczy na terenie 2x4 km. Mając nieprzyjaciela tak blisko zostałoby się zniszczonym w mgnieniu oka. W pierwszym uderzeniu trzeba byłoby zająć parę km w głąb, żeby był jakiś realizm, a wtedy taka wyspa nie ma w całości tyle.

A co do misji to podziwiam w niej to, że jest dosyć rozbudowana, a nie posiada żadnych skryptów. Nie umiałbym się bez nich obyć. Jest poza tym interesująca, tylko, że zastąpiłbym te duże napisy, bo trochę jak dla mnie nie pasują i wsadził zamiast nich po prostu w aktywacji wyzwalacza ktos sidechat "kwestia"; albo coś innego w tym stylu. Brak jeszcze tam briefingu, ale to można przeżyć ze względu na charakter rozpoczęcia. Trochę się rozpisałem.
Jak chcesz robić kolejne misje, to mogę pomóc, choć nie mam pojęcia jak zrobić kontynuację.

Pozdrawiam i powodzenia.
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: Argorden »

Mówiłem że to jest v 1.0 BETAniema skryptów,zadania są oznaczone tylko markerami i dialogi zrobione w wyzwalaczu...
A co do mapy to wiem że jest malutka więc jak bym robił kampanie to to byłby wstęp ta misja i jeszcze jedna którą zaraz dam.
Reszta kampani działa by się na Isla Dula.
Załączniki
Nowy Archiwum WinRAR-a.rar
Ta i poprzednia misja były by prologiem do Kampani na Isla Dula.Misja ta jest w początkowej fazie "produkcji" więc większości rzeczy niema...ale zarys ogólny jest:)
-Koło respa umieszczę wyzwalacz z końcem misji żebyście mogli zobaczyć outro.
(72.67 KiB) Pobrany 201 razy
Awatar użytkownika
thisrox
Posty: 54
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 18:57
ID Steam:
Numer GG: 6760268
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Polski Scenariusz-Zbiermy Ekipe:)

Post autor: thisrox »

ja bym proponował mapę "Island Panthera" mapka jest rewelacyjna podzielona na 3 części:
-górzyste tereny sporo miast i lasów
-klimaty jak z Iraku pustynie i typowe irackie miasta
- i ostatni klimaty wojny w Wietnamie rozległa dżungla i parę obozowisk
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”