konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Uncle Blues
Posty: 78
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
ID Steam:
Numer GG: 1562358
ID gracza: 2841
Lokalizacja: Warszawa / Opole

konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: Uncle Blues »

Sprawa jest taka:
Niedawno zaczęliśmy pracę nad polską frakcją do moda do BF2 - Project Reality.
I tak sobie pomyśleliśmy, że w społeczności OFP/ArmA mamy cale mnóstwo utalnetowanych modderów - myślę głównie o Vilasie. I teraz pytanie:

Vilas, czy byłbyś zainteresowany poszerzeniem swoich fanów o graczy Project Reality?

a jeśli tak, to w czym robisz swoje modele i czy miałeś jakiekolwiek pojęcię czy dało by się te modele przenieść na silnik BF2?

EDIT:
właśnie zobaczyłem, że Vilas raczej sporadycznie odwiedza forum. Ma ktoś do niego jakis kontakt? Z góry dzieki.
ObrazekObrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: Firefly »

Vilas robi modele w O2, programie 3d dedykowanym dla ofp. Nie wiem czy da sie to konwertowac.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: Trance »

A nie ma jakiegos programu do robienia modeli 3d do BFa?
Obrazek
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: eagle »

Żeby sie dało przenieść modele z OFP/ArmA do 3d Studio Max. To była i by możliwość przeniesienia modeli do BF2.
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: klamacz »

da sie. 3d Ripper DX. Zgoogluj
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Uncle Blues
Posty: 78
Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
ID Steam:
Numer GG: 1562358
ID gracza: 2841
Lokalizacja: Warszawa / Opole

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: Uncle Blues »

eagle pisze:Żeby sie dało przenieść modele z OFP/ArmA do 3d Studio Max. To była i by możliwość przeniesienia modeli do BF2.
klamacz pisze:da sie. 3d Ripper DX. Zgoogluj
No to wspaniale! To już połowa sukcesu. Druga połowa to współpraca Vilasa, z którym cały czas nie mam kontaktu. Na prawdę nikt nie ma do niego jakiegoś gg, komórki czy maila? :!: Sprawa się rozkręca, są chęci, są ludzie, jest błogosławieństwo i pomoc twórców Project Reality. Na początku bałem się to, że ten pomysł to tylko mrzonki, ale wszystko wskazuje na to, że wizja polskiej frakcji w najbardziej popularnym modzie BF2 jest bardzo realna!

Swoją drogą:
Scena modderska w Polsce nie jest mała, ale ja do niej (jeszcze) nie należę i nie mam kontaktów. Jeśli macie jakieś kontakty do osób które mogły by pomóc (modelarze, graficy, koderzy photona, muzycy, mapperzy, ktokolwiek) to koniecznie dajcie mi znać! Może jakieś serwis, polskie forum modderów? Może sami jesteście chętni do współpracy - Polish Project rekrutuje!
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: klamacz »

Sorry, ze tak negatywnie, ale gdyby to byla konwersja z BF2 do Arma to jeszcze bym sie usmiechnal. A tak: :(
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: Yac »

Przekazałem Vilasowi info o tym co tu pisze. Jak zechce to się sam odezwie. A scena moodingu nie jest duża wbrew pozorom :) I jest bardzo niszowa. Przywiązana do poszczególnych tytułów.
Ech - wzielibyście się do ArmA - a nie do BF - Klamacz ma rację....
Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: vilas »

modele robie w Oxygenie, bo mam w zwyczaju posługiwać się legalnym softem ;)
3DSMAX, no wiem co to jest, kiedyś pare razy to włączyłem, ale przy mojej dotychczasowej działalności nie korzystam, ze względu na kwestie licencji itd itp, choć wiem, że pod względem mozliwości Oxygen przy 3DSMAX jest jak furmanka przy promie kosmicznym, ale jeżeli furmankę mam legalną a za prom mogą mnie wsadzić (akurat ja ze względu na moją pracę muszę uważać aby nie podpaść) to wiadomo...
jeżeli jest dedykowany program umożliwiający modelowanie i nakładanie textur to nie problem :)
co do konwersji, wiem, że wiele programów importuje z 3DS, za to oxygen nie ma opcji exportu, więc to co zrobiłem pod ARMA/OFP jest tylko do tych gier

ufoman: Zdanie zaczyna sie wielka litera... (o ile tutaj jest wiecej niz jedno...).
Obrazek
wyspa
Posty: 9
Rejestracja: 08 września 2007, 21:10
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: wyspa »

Witam jestem Wyspa... zajmuje się teksturami do PR: Polish Project... chciałem odświeżyć temat... Prace naszego teamu idą do przodu... i tu ponowiłbym pytanie o maleńką pomoc naszemu teamowi :) a jeżeli jesteście zaabsorbowani pracą do ArmA to przynajmniej o konstruktywne słowa krytyki bądź linki/kontakty do stron/osób mogących w jakimkolwiek stopniu pomóc mi w rekrutowaniu nowych członów/udzieleniu wskazówek technicznych. Niżej przedstawię nasze dotychczasowe prace...

Beryl wz. 2004, GPBO-40, szyna Picatinny (pod optykę 4x)
http://img227.imageshack.us/img227/9981 ... bsokw2.jpg
Beryl Commando (jeszcze nie w seryjnej produkcji), szyna Picatinny (pod EoTecha), przednia rączka
http://img227.imageshack.us/img227/5335 ... ndogi3.jpg
Mini-Beryl, krótka szyna (pod EoTech'a), przednia rączka
http://img501.imageshack.us/img501/5630 ... ryljl1.jpg
Sako Trg 22 (bardziej kanciata to przed poprawka)
http://images26.fotosik.pl/61/30a15b7ac22a796f.jpg
KTO Rosomak
http://img514.imageshack.us/img514/2756/ros1lz9.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... prpl_4.jpg
Oczywiście wszystko bez tekstur skąd możecie wywnioskować iż cierpimy na brak Grafików 2D...
Niżej moje prace... narazie posiadamy taką wersję Polaków (przeteksturowani żołnierze USMC) być może będziemy mieli własne modele...
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_10.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_11.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_12.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_13.jpg
(przepraszam za słabą jakość screenów)

Jak mówiłem liczę na jakąkolwiek pomoc łącznie z konstruktywna krytyką...
Pod nieobecność Uncle Bluesa Projekt znajduje się pod moja opieką.
Jak się ze mną skontaktować:
email: [email protected]
gg: 1422905
Xfire: thewyspa
oczywiście to forum army ale być może kogoś to zainteresuje (wielu graczy BF jest jednocześnie graczami ArmA np ja ;) ), poza tym arma jest jedną z gier do której powstaje wiele addonów/modów więc liczę na wasze doświadczenie...
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2

Post autor: Forrestal »

Widac iz cierpicie na brak dobrego grafika bo tekstura munduru wyglada koszmarnie :|
Okoglnie patrzac na modele to bardzo dobrze prezentuje sie SAKO a Rosomak urzeka piekna dziura w pancerzu :D Beryle tez niczego sobie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”