konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Moderator: Inkwizytor
- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Sprawa jest taka:
Niedawno zaczęliśmy pracę nad polską frakcją do moda do BF2 - Project Reality.
I tak sobie pomyśleliśmy, że w społeczności OFP/ArmA mamy cale mnóstwo utalnetowanych modderów - myślę głównie o Vilasie. I teraz pytanie:
Vilas, czy byłbyś zainteresowany poszerzeniem swoich fanów o graczy Project Reality?
a jeśli tak, to w czym robisz swoje modele i czy miałeś jakiekolwiek pojęcię czy dało by się te modele przenieść na silnik BF2?
EDIT:
właśnie zobaczyłem, że Vilas raczej sporadycznie odwiedza forum. Ma ktoś do niego jakis kontakt? Z góry dzieki.
Niedawno zaczęliśmy pracę nad polską frakcją do moda do BF2 - Project Reality.
I tak sobie pomyśleliśmy, że w społeczności OFP/ArmA mamy cale mnóstwo utalnetowanych modderów - myślę głównie o Vilasie. I teraz pytanie:
Vilas, czy byłbyś zainteresowany poszerzeniem swoich fanów o graczy Project Reality?
a jeśli tak, to w czym robisz swoje modele i czy miałeś jakiekolwiek pojęcię czy dało by się te modele przenieść na silnik BF2?
EDIT:
właśnie zobaczyłem, że Vilas raczej sporadycznie odwiedza forum. Ma ktoś do niego jakis kontakt? Z góry dzieki.


Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Vilas robi modele w O2, programie 3d dedykowanym dla ofp. Nie wiem czy da sie to konwertowac.
Retired. Unavailable until further notice.
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
- ID Steam:
- Numer GG: 7031645
- ID gracza: 2105860
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Żeby sie dało przenieść modele z OFP/ArmA do 3d Studio Max. To była i by możliwość przeniesienia modeli do BF2.

- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
eagle pisze:Żeby sie dało przenieść modele z OFP/ArmA do 3d Studio Max. To była i by możliwość przeniesienia modeli do BF2.
No to wspaniale! To już połowa sukcesu. Druga połowa to współpraca Vilasa, z którym cały czas nie mam kontaktu. Na prawdę nikt nie ma do niego jakiegoś gg, komórki czy maila?klamacz pisze:da sie. 3d Ripper DX. Zgoogluj

Swoją drogą:
Scena modderska w Polsce nie jest mała, ale ja do niej (jeszcze) nie należę i nie mam kontaktów. Jeśli macie jakieś kontakty do osób które mogły by pomóc (modelarze, graficy, koderzy photona, muzycy, mapperzy, ktokolwiek) to koniecznie dajcie mi znać! Może jakieś serwis, polskie forum modderów? Może sami jesteście chętni do współpracy - Polish Project rekrutuje!


- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Sorry, ze tak negatywnie, ale gdyby to byla konwersja z BF2 do Arma to jeszcze bym sie usmiechnal. A tak: 







Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Przekazałem Vilasowi info o tym co tu pisze. Jak zechce to się sam odezwie. A scena moodingu nie jest duża wbrew pozorom
I jest bardzo niszowa. Przywiązana do poszczególnych tytułów.
Ech - wzielibyście się do ArmA - a nie do BF - Klamacz ma rację....

Ech - wzielibyście się do ArmA - a nie do BF - Klamacz ma rację....

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
modele robie w Oxygenie, bo mam w zwyczaju posługiwać się legalnym softem 
3DSMAX, no wiem co to jest, kiedyś pare razy to włączyłem, ale przy mojej dotychczasowej działalności nie korzystam, ze względu na kwestie licencji itd itp, choć wiem, że pod względem mozliwości Oxygen przy 3DSMAX jest jak furmanka przy promie kosmicznym, ale jeżeli furmankę mam legalną a za prom mogą mnie wsadzić (akurat ja ze względu na moją pracę muszę uważać aby nie podpaść) to wiadomo...
jeżeli jest dedykowany program umożliwiający modelowanie i nakładanie textur to nie problem
co do konwersji, wiem, że wiele programów importuje z 3DS, za to oxygen nie ma opcji exportu, więc to co zrobiłem pod ARMA/OFP jest tylko do tych gier
ufoman: Zdanie zaczyna sie wielka litera... (o ile tutaj jest wiecej niz jedno...).

3DSMAX, no wiem co to jest, kiedyś pare razy to włączyłem, ale przy mojej dotychczasowej działalności nie korzystam, ze względu na kwestie licencji itd itp, choć wiem, że pod względem mozliwości Oxygen przy 3DSMAX jest jak furmanka przy promie kosmicznym, ale jeżeli furmankę mam legalną a za prom mogą mnie wsadzić (akurat ja ze względu na moją pracę muszę uważać aby nie podpaść) to wiadomo...
jeżeli jest dedykowany program umożliwiający modelowanie i nakładanie textur to nie problem

co do konwersji, wiem, że wiele programów importuje z 3DS, za to oxygen nie ma opcji exportu, więc to co zrobiłem pod ARMA/OFP jest tylko do tych gier
ufoman: Zdanie zaczyna sie wielka litera... (o ile tutaj jest wiecej niz jedno...).

Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Witam jestem Wyspa... zajmuje się teksturami do PR: Polish Project... chciałem odświeżyć temat... Prace naszego teamu idą do przodu... i tu ponowiłbym pytanie o maleńką pomoc naszemu teamowi
a jeżeli jesteście zaabsorbowani pracą do ArmA to przynajmniej o konstruktywne słowa krytyki bądź linki/kontakty do stron/osób mogących w jakimkolwiek stopniu pomóc mi w rekrutowaniu nowych członów/udzieleniu wskazówek technicznych. Niżej przedstawię nasze dotychczasowe prace...
Beryl wz. 2004, GPBO-40, szyna Picatinny (pod optykę 4x)
http://img227.imageshack.us/img227/9981 ... bsokw2.jpg
Beryl Commando (jeszcze nie w seryjnej produkcji), szyna Picatinny (pod EoTecha), przednia rączka
http://img227.imageshack.us/img227/5335 ... ndogi3.jpg
Mini-Beryl, krótka szyna (pod EoTech'a), przednia rączka
http://img501.imageshack.us/img501/5630 ... ryljl1.jpg
Sako Trg 22 (bardziej kanciata to przed poprawka)
http://images26.fotosik.pl/61/30a15b7ac22a796f.jpg
KTO Rosomak
http://img514.imageshack.us/img514/2756/ros1lz9.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... prpl_4.jpg
Oczywiście wszystko bez tekstur skąd możecie wywnioskować iż cierpimy na brak Grafików 2D...
Niżej moje prace... narazie posiadamy taką wersję Polaków (przeteksturowani żołnierze USMC) być może będziemy mieli własne modele...
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_10.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_11.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_12.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_13.jpg
(przepraszam za słabą jakość screenów)
Jak mówiłem liczę na jakąkolwiek pomoc łącznie z konstruktywna krytyką...
Pod nieobecność Uncle Bluesa Projekt znajduje się pod moja opieką.
Jak się ze mną skontaktować:
email: the.wyspa@wp.pl
gg: 1422905
Xfire: thewyspa
oczywiście to forum army ale być może kogoś to zainteresuje (wielu graczy BF jest jednocześnie graczami ArmA np ja
), poza tym arma jest jedną z gier do której powstaje wiele addonów/modów więc liczę na wasze doświadczenie...

Beryl wz. 2004, GPBO-40, szyna Picatinny (pod optykę 4x)
http://img227.imageshack.us/img227/9981 ... bsokw2.jpg
Beryl Commando (jeszcze nie w seryjnej produkcji), szyna Picatinny (pod EoTecha), przednia rączka
http://img227.imageshack.us/img227/5335 ... ndogi3.jpg
Mini-Beryl, krótka szyna (pod EoTech'a), przednia rączka
http://img501.imageshack.us/img501/5630 ... ryljl1.jpg
Sako Trg 22 (bardziej kanciata to przed poprawka)
http://images26.fotosik.pl/61/30a15b7ac22a796f.jpg
KTO Rosomak
http://img514.imageshack.us/img514/2756/ros1lz9.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... prpl_4.jpg
Oczywiście wszystko bez tekstur skąd możecie wywnioskować iż cierpimy na brak Grafików 2D...
Niżej moje prace... narazie posiadamy taką wersję Polaków (przeteksturowani żołnierze USMC) być może będziemy mieli własne modele...
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_10.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_11.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_12.jpg
http://www.battlefield.pl/images/news/2 ... rpl_13.jpg
(przepraszam za słabą jakość screenów)
Jak mówiłem liczę na jakąkolwiek pomoc łącznie z konstruktywna krytyką...
Pod nieobecność Uncle Bluesa Projekt znajduje się pod moja opieką.
Jak się ze mną skontaktować:
email: the.wyspa@wp.pl
gg: 1422905
Xfire: thewyspa
oczywiście to forum army ale być może kogoś to zainteresuje (wielu graczy BF jest jednocześnie graczami ArmA np ja


- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: konwersja modeli z Arma/OFP do BF2
Widac iz cierpicie na brak dobrego grafika bo tekstura munduru wyglada koszmarnie
Okoglnie patrzac na modele to bardzo dobrze prezentuje sie SAKO a Rosomak urzeka piekna dziura w pancerzu
Beryle tez niczego sobie.

Okoglnie patrzac na modele to bardzo dobrze prezentuje sie SAKO a Rosomak urzeka piekna dziura w pancerzu
