Czity coraz popularniejsze :/

Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, regulaminy

Moderator: Inkwizytor

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: Rainbow »

Peyot pisze:
Forrestal pisze:BIS i PB? Nie wierze, nie stac ich na to...
a jednak ---> KLIK , tyle że pomysł raczej się nie spodobał
Pewnie w tej ankiecie sami cziterzy głosowali :D
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: Matte »

Hmm a może zrobić coś takie zabezpieczenie, które sprawdza czy pliki są takie same i wrazie czego przepakowywuje PBOsy z plikami z serwera. Albo tworząc plik : NAZWA_SERWERA_ui.pbo .
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: zabix »

Ktoś kombinował na flash.pl żeby zrobić coś takiego, nawet coś zrobił ale używanie tego było kompletnie nie praktyczne.
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: Forrestal »

Sprawdzanie plikow .pbo nic nie daje. Cheaty rezyduja w pamieci operacyjnej kompa a spod army dostepu do niej nie masz. Dlatego jest PB aby sprawdzal co rezyduje w pamieci ale community arma tego nie jest w stanie zaakceptowac. BIS tez nie...

Nie wierze ze BIS sie zajmnie tym rpoblemem jak ma na karku VBS2, patche itd... Mialem nadzieje ze w ArmA to cale gowno nie pojawi sie tak wczesnie... Nadzieje matka glupich.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: Rainbow »

Wygląda jednak na to, że BIS znalazł rozwiązanie.
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA ... Signatures

Sygnaturki, które posiada każdy oryginalny addon będą sprawdzane przez serwer.
Ich działanie zostanie finalnie poprawione w wersji 1.08. Zostało tylko czekać.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: Trance »

No a co jeśli powstanie liga i bedzie uzywała addonów stworzonych przez userów? Wtedy to nie bedzie dzialalo czy ja zle zrozumiałem zamysł tego wszystkiego?
Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: Rainbow »

Trance pisze:No a co jeśli powstanie liga i bedzie uzywała addonów stworzonych przez userów? Wtedy to nie bedzie dzialalo czy ja zle zrozumiałem zamysł tego wszystkiego?
Każdy twórca addonów będzie mógł stworzyć sygnaturkę dla swojego addonu poprzez program DSSignFile (obecnie jeszcze nie wydany).
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: Trance »

Aaaa no tak to co innego. Hmm ten pomysł wydaje sie kapitalny, tylko zeby go cheaterzy znowu jakos nie obeszli...
Obrazek
Awatar użytkownika
armedassault
Posty: 375
Rejestracja: 14 listopada 2006, 14:55
ID Steam: armagame
ID gracza: 0
Lokalizacja: localhost
Kontakt:

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: armedassault »

Witam!
jeszcze za czasów OFP powstawał projekt autoryzacji użytkowników.
Polegał na stworzeniu serwisu www na którym rejestrował się gracz podając login/haslo do serwisu a w nim nick oraz swój ID. Na podstawie tych danych i prostego logowania na stronie użytkownik dostawał czasowy dostęp do serwera (np. 5godzin).
W taki sposób można prosto filtrować czitujących graczy. Jest on banalny lecz o wiele bardziej skuteczny od banowania ID który jak wiadomo nie sprawdził się do końca.
Dzięki Klamaczowi mieliśmy wersje alpha ale projekt umarł śmiercią naturalną.
Obecnie moim marzeniem jest zintegrowanie takiego systemu z forum.
:ofp Obrazek
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: zabix »

armedassault pisze:Witam!
jeszcze za czasów OFP powstawał projekt autoryzacji użytkowników.
Polegał na stworzeniu serwisu www na którym rejestrował się gracz podając login/haslo do serwisu a w nim nick oraz swój ID. Na podstawie tych danych i prostego logowania na stronie użytkownik dostawał czasowy dostęp do serwera (np. 5godzin).
W taki sposób można prosto filtrować czitujących graczy. Jest on banalny lecz o wiele bardziej skuteczny od banowania ID który jak wiadomo nie sprawdził się do końca.
Dzięki Klamaczowi mieliśmy wersje alpha ale projekt umarł śmiercią naturalną.
Obecnie moim marzeniem jest zintegrowanie takiego systemu z forum.
rotfl i bardzo dobrze że upadł.
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Czity coraz popularniejsze :/

Post autor: SiD »

Ogólnie to byłby w miarę dobry system, do zarządzania grupami, które mają dostęp do serwera. Chociaż IMHO lepiej permanentnie niż na 5godzin.

Zabix sie cieszy, bo obawia się, że mógłby po prostu nie być zaproszony do gry na takim serwerze i to jest dopiero "ROTFL" :D
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Ogólne o multiplayer”