Pewnie w tej ankiecie sami cziterzy głosowaliPeyot pisze:a jednak ---> KLIK , tyle że pomysł raczej się nie spodobałForrestal pisze:BIS i PB? Nie wierze, nie stac ich na to...
Czity coraz popularniejsze :/
Moderator: Inkwizytor
Re: Czity coraz popularniejsze :/
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Czity coraz popularniejsze :/
Hmm a może zrobić coś takie zabezpieczenie, które sprawdza czy pliki są takie same i wrazie czego przepakowywuje PBOsy z plikami z serwera. Albo tworząc plik : NAZWA_SERWERA_ui.pbo .
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Czity coraz popularniejsze :/
Ktoś kombinował na flash.pl żeby zrobić coś takiego, nawet coś zrobił ale używanie tego było kompletnie nie praktyczne.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Czity coraz popularniejsze :/
Sprawdzanie plikow .pbo nic nie daje. Cheaty rezyduja w pamieci operacyjnej kompa a spod army dostepu do niej nie masz. Dlatego jest PB aby sprawdzal co rezyduje w pamieci ale community arma tego nie jest w stanie zaakceptowac. BIS tez nie...
Nie wierze ze BIS sie zajmnie tym rpoblemem jak ma na karku VBS2, patche itd... Mialem nadzieje ze w ArmA to cale gowno nie pojawi sie tak wczesnie... Nadzieje matka glupich.
Nie wierze ze BIS sie zajmnie tym rpoblemem jak ma na karku VBS2, patche itd... Mialem nadzieje ze w ArmA to cale gowno nie pojawi sie tak wczesnie... Nadzieje matka glupich.
Re: Czity coraz popularniejsze :/
Wygląda jednak na to, że BIS znalazł rozwiązanie.
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA ... Signatures
Sygnaturki, które posiada każdy oryginalny addon będą sprawdzane przez serwer.
Ich działanie zostanie finalnie poprawione w wersji 1.08. Zostało tylko czekać.
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA ... Signatures
Sygnaturki, które posiada każdy oryginalny addon będą sprawdzane przez serwer.
Ich działanie zostanie finalnie poprawione w wersji 1.08. Zostało tylko czekać.
Re: Czity coraz popularniejsze :/
No a co jeśli powstanie liga i bedzie uzywała addonów stworzonych przez userów? Wtedy to nie bedzie dzialalo czy ja zle zrozumiałem zamysł tego wszystkiego?

Re: Czity coraz popularniejsze :/
Każdy twórca addonów będzie mógł stworzyć sygnaturkę dla swojego addonu poprzez program DSSignFile (obecnie jeszcze nie wydany).Trance pisze:No a co jeśli powstanie liga i bedzie uzywała addonów stworzonych przez userów? Wtedy to nie bedzie dzialalo czy ja zle zrozumiałem zamysł tego wszystkiego?
Re: Czity coraz popularniejsze :/
Aaaa no tak to co innego. Hmm ten pomysł wydaje sie kapitalny, tylko zeby go cheaterzy znowu jakos nie obeszli...

- armedassault
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 listopada 2006, 14:55
- ID Steam: armagame
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: localhost
- Kontakt:
Re: Czity coraz popularniejsze :/
Witam!
jeszcze za czasów OFP powstawał projekt autoryzacji użytkowników.
Polegał na stworzeniu serwisu www na którym rejestrował się gracz podając login/haslo do serwisu a w nim nick oraz swój ID. Na podstawie tych danych i prostego logowania na stronie użytkownik dostawał czasowy dostęp do serwera (np. 5godzin).
W taki sposób można prosto filtrować czitujących graczy. Jest on banalny lecz o wiele bardziej skuteczny od banowania ID który jak wiadomo nie sprawdził się do końca.
Dzięki Klamaczowi mieliśmy wersje alpha ale projekt umarł śmiercią naturalną.
Obecnie moim marzeniem jest zintegrowanie takiego systemu z forum.
jeszcze za czasów OFP powstawał projekt autoryzacji użytkowników.
Polegał na stworzeniu serwisu www na którym rejestrował się gracz podając login/haslo do serwisu a w nim nick oraz swój ID. Na podstawie tych danych i prostego logowania na stronie użytkownik dostawał czasowy dostęp do serwera (np. 5godzin).
W taki sposób można prosto filtrować czitujących graczy. Jest on banalny lecz o wiele bardziej skuteczny od banowania ID który jak wiadomo nie sprawdził się do końca.
Dzięki Klamaczowi mieliśmy wersje alpha ale projekt umarł śmiercią naturalną.
Obecnie moim marzeniem jest zintegrowanie takiego systemu z forum.
Re: Czity coraz popularniejsze :/
rotfl i bardzo dobrze że upadł.armedassault pisze:Witam!
jeszcze za czasów OFP powstawał projekt autoryzacji użytkowników.
Polegał na stworzeniu serwisu www na którym rejestrował się gracz podając login/haslo do serwisu a w nim nick oraz swój ID. Na podstawie tych danych i prostego logowania na stronie użytkownik dostawał czasowy dostęp do serwera (np. 5godzin).
W taki sposób można prosto filtrować czitujących graczy. Jest on banalny lecz o wiele bardziej skuteczny od banowania ID który jak wiadomo nie sprawdził się do końca.
Dzięki Klamaczowi mieliśmy wersje alpha ale projekt umarł śmiercią naturalną.
Obecnie moim marzeniem jest zintegrowanie takiego systemu z forum.
Re: Czity coraz popularniejsze :/
Ogólnie to byłby w miarę dobry system, do zarządzania grupami, które mają dostęp do serwera. Chociaż IMHO lepiej permanentnie niż na 5godzin.
Zabix sie cieszy, bo obawia się, że mógłby po prostu nie być zaproszony do gry na takim serwerze i to jest dopiero "ROTFL"
Zabix sie cieszy, bo obawia się, że mógłby po prostu nie być zaproszony do gry na takim serwerze i to jest dopiero "ROTFL"


