Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Firefly »

Naszlo mnie takie pytanie, czy ktos moze wie, jakie sa problemy przy konwersji wysp ze starego Visitora do ArmA? Zapytuje w kontekscie samej czystej wyspy z jakas np. pustynna tekstura bez obiektow. Czy ktos tego probowal?
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Yac »

Nie wiem jak ani czym ale zrobili - wyspa afganistan http://www.armedassault.info/

Plik do pobrania Afghanistan Island Strasznie laguje - bardzo duzo gór - w zasadzie tylko góry i nic poza tym :?
Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: OFman »

Może osoba, która to zrobiła posiada nowego Visitora do testów (BIS jakiś czas temu pisał, że ich narzędzia są obecnie testowane przed ich wydaniem).

Głownym problemem jeśli chodzi o przenoszenie wysp z OFP do ArmA jest (jak sądzę) zupełnie inna wielkość siatki. W OFP wyspy są zbudowane z kwadratów o wielkości (chyba) 50x50m, w ArmA 2x2m.

Tak na marginesie: będzie trzeba się przyzwyczaić do nowego Visitora bo WrpToola pod ArmA nie ma być, przynajmniej tak mi ostatnio pisał jego autor.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: OFman »

http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=62937 i wszystko jasne, Armowy islandmaking właśnie się rozpoczął :) Dziś się tym pobawię, tylko co tu przenieść najpierw: Drago 2 czy Sarie?
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: eJay »

Czy tekstury będą w wyższej rozdziałce, czy po prostu dostaniemy wyspy żwycem wyjete z flaszki?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: OFman »

Tekstury będą takie jak na wyspach z ArmA.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Yac »

Ofman - obie :hapy
Obrazek
Marcin_BM
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2007, 00:04
ID Steam:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Marcin_BM »

Fajna sprawa, ciekawe że tym razem ludzie sporo wyprzedzaja BIS a BIS dalej wali w * :rant .
Co do opisanego sposobu to wszystko ok tylko te hexy :rant
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Yac »

Marcin_BM - ano masz rację ;] - mam coraz większe wrażenie ze ArmA zrobi community a nie BIS w końcu :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Radeon »

No przecież im właśnie o to chodzi :?
Przecież Oni muszą zająć się VBS'em 2 do co ich :rant ma ArmA obchodzić? :?
Patche zrobią na odwal się i społeczność zadowolona, co nie? A jak nie to niech sobie sami robią... :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Cooba »

Tak. I z tego wlasnie powodu jest to gra jedyna w swoim rodzaju na świecie :mrgreen:

Na szczescie community mamy na prawde profesjonalne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”