Dslyecxi - BISowski tester opublikował na oficjalnym forum kilka screenów przedstawiających jedną bardzo isistotną zmianę w zbliżającej się wersji 1.06 ArmA...
Link do newsa na ArmA-Zone.pl
[Ogólne] Noktowizor w 1.06
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: [Ogólne] Noktowizor w 1.06
super, zmienili maske noktowizora i wydaje sie, ze polepszyli jakosc generowanego obrazu, teraz wyglada jak dzienny tylko zzielenialy 
a propos - jakby ktos nie wiedzial jak NAPRAWDE jest generowany obraz noktowizora to zapraszam do sprawdzenia: nocna misja, wlaczcie noktowizor i wyjdzcie do menu podrecznego lub zgincie. Maska noktowizora zniknie, obraz przestanie byc zielony, ale wciaz bedzie jasny. Mozna wiec wnioskowac, ze noktowizor w Arma to po prostu rozjasniona w jakims stopniu scena + zielona maska na wierzch. Poprawki? Ładne, ale prawdopodobnie ich wprowadzenie trwalo nie wiecej niz godzine pracy jednego developera ...
nadal na IR nie ma co liczyc ...

a propos - jakby ktos nie wiedzial jak NAPRAWDE jest generowany obraz noktowizora to zapraszam do sprawdzenia: nocna misja, wlaczcie noktowizor i wyjdzcie do menu podrecznego lub zgincie. Maska noktowizora zniknie, obraz przestanie byc zielony, ale wciaz bedzie jasny. Mozna wiec wnioskowac, ze noktowizor w Arma to po prostu rozjasniona w jakims stopniu scena + zielona maska na wierzch. Poprawki? Ładne, ale prawdopodobnie ich wprowadzenie trwalo nie wiecej niz godzine pracy jednego developera ...
nadal na IR nie ma co liczyc ...






- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: [Ogólne] Noktowizor w 1.06
Skąd się wzieły cienie w nocy?
Księżyc nie zawsze daje odpowiednie światło.

