[Ogólne] Noktowizor w 1.06

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[Ogólne] Noktowizor w 1.06

Post autor: Mirage »

Dslyecxi - BISowski tester opublikował na oficjalnym forum kilka screenów przedstawiających jedną bardzo isistotną zmianę w zbliżającej się wersji 1.06 ArmA...

Link do newsa na ArmA-Zone.pl
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: [Ogólne] Noktowizor w 1.06

Post autor: klamacz »

super, zmienili maske noktowizora i wydaje sie, ze polepszyli jakosc generowanego obrazu, teraz wyglada jak dzienny tylko zzielenialy :)
a propos - jakby ktos nie wiedzial jak NAPRAWDE jest generowany obraz noktowizora to zapraszam do sprawdzenia: nocna misja, wlaczcie noktowizor i wyjdzcie do menu podrecznego lub zgincie. Maska noktowizora zniknie, obraz przestanie byc zielony, ale wciaz bedzie jasny. Mozna wiec wnioskowac, ze noktowizor w Arma to po prostu rozjasniona w jakims stopniu scena + zielona maska na wierzch. Poprawki? Ładne, ale prawdopodobnie ich wprowadzenie trwalo nie wiecej niz godzine pracy jednego developera ...
nadal na IR nie ma co liczyc ...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [Ogólne] Noktowizor w 1.06

Post autor: ufoman »

Wyglada przezarabiscie ;)
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: [Ogólne] Noktowizor w 1.06

Post autor: Radeon »

Skąd się wzieły cienie w nocy? :| Księżyc nie zawsze daje odpowiednie światło.
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”