[Addony] Eksplozje w powietrzu

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[Addony] Eksplozje w powietrzu

Post autor: Mirage »

MadDogX opublikował na forum BISu dość nietypowy skrypt, dzięki któremu uszkodzenie samolotu/śmigłowca w powietrzu wyglądają znacznie ciekawiej...

Link do newsa na Arma-Zone.pl
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: [Addony] Eksplozje w powietrzu

Post autor: Radeon »

Nah. Takie coś było też możliwe w OFP rzecz jasna. I to poprostu zostało z OFP przeniesione. Wiem, że się czepiam, ale ten ktoś żadnej nowości nie odkrył. ;)
No, ale nas wyręczył. :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: [Addony] Eksplozje w powietrzu

Post autor: klamacz »

Moim zdaniem jest to nastepny krok w kierunku ECP pod Arma. Czyli krok sluszny i nalezalo go zrobic.
A to czy w OFP tez byl taki skrot? hmmm, Hind byl w OFP - czy to sprawia ze teraz go nie chcemy? :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Eksplozje w powietrzu

Post autor: Forrestal »

Mnie to jakos nie zachwycilo. Ciekawiej by bylo jak samolot po oberwaniu tracil by caly ogon lub dymil sie tylko z jednego silnika :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: [Addony] Eksplozje w powietrzu

Post autor: Radeon »

Napewno jest to możliwe. Ale trzeba nowy model stworzyć albo przerobić istniejący. Nawet w OFP coś takiego było. Nie pamiętam w jakim modzie lub addonie, ale po zniszczeniu samolot efektywnie rozpadał się na kawałki. A tu trzebałoby coś wymyśleć żeby tracił ogon. No cóż, może poprostu + model bez ogona, skryptowa zamiana i configowa słaba sterowność, wręcz zerowa. :)
Obrazek
mario
Posty: 26
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 17:53
ID Steam:

Re: [Addony] Eksplozje w powietrzu

Post autor: mario »

Forrestal pisze: Mnie to jakos nie zachwycilo. Ciekawiej by bylo jak samolot po oberwaniu tracil by caly ogon lub dymil sie tylko z jednego silnika :D

A mnie się podoba...czasem grywam w wiekowego IL-2 i tam mozna sie czepiać wielu rzeczy ale eksplozje i uszkodzenia samolotow są wg mnie wystarczające.Nie znam sie na grafice , skryptach itp,ale czy IL-2 nie moze posluzyc za wzor ??
P.S nie 'grzejcie" ze mnie jesli dałem ciała :P
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”