[Addony] Inne wersje Honkera

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Mirage »

Mam nadzieję, że pamiętacie polskiego Honkera, który pojawił się w packu polskich pojazdów do ArmA autorstwa vilasa...

Link do newsa na ArmA-Zone.pl
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: klamacz »

bardzo niezle :) szczegolnie wersja policyjna wyglada jakby miala tekstury o bardzo duzej rozdzielczosci ...
szkoda tylko, ze same screenshoty takie .... beztrawiaste, moze i szybciej to dziala ale i pojazdy wygladaja przez to mniej efektownie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Forrestal »

klamacz pisze: bardzo niezle :) szczegolnie wersja policyjna wyglada jakby miala tekstury o bardzo duzej rozdzielczosci ...
szkoda tylko, ze same screenshoty takie .... beztrawiaste, moze i szybciej to dziala ale i pojazdy wygladaja przez to mniej efektownie


Pojazdy wygladaj mniej efektownie bo sa kanciaste jak paczka zapalek.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: eJay »

Forrestal pisze:
klamacz pisze: bardzo niezle :) szczegolnie wersja policyjna wyglada jakby miala tekstury o bardzo duzej rozdzielczosci ...
szkoda tylko, ze same screenshoty takie .... beztrawiaste, moze i szybciej to dziala ale i pojazdy wygladaja przez to mniej efektownie


Pojazdy wygladaj mniej efektownie bo sa kanciaste jak paczka zapalek.


Ogolnie honkery są kanciaste - http://www.armyrecognition.com/europe/P ... and_01.jpg

A jak nie chcesz mieć kantów to zgłos problem do Pimp My Ride, dostaniesz konsolę gratis.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Forrestal »

To ze Honkery sa kanciaste to wiadomo ale nie tak jak te od Vilasa. Fajnego Honkera zaprezentowal Diesel pod OFP i wygladal duzo lepiej.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: eJay »

Wyglądał dużo lepiej bo były narzędzia do edycji.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Forrestal »

eJay pisze: Wyglądał dużo lepiej bo były narzędzia do edycji.


Tak, a Vilas czym tego Honkera stworzyl? Tez Oxygenem ale tak na "odwal sie". Same modele stworzone pod OFP mozna bez problemu exportowac do ArmA...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Yac »

Forrestal napisałeś
Same modele stworzone pod OFP mozna bez problemu exportowac do ArmA...
nie zgodzę się z Tobą co do tego stwierdzenia...
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Forrestal »

YacieK pisze: Forrestal napisałeś
Same modele stworzone pod OFP mozna bez problemu exportowac do ArmA...
nie zgodzę się z Tobą co do tego stwierdzenia...


Niby dlaczego? Widac to po przykladzie tego omawianego tutaj Honkera - taki sam model pojawil sie w OFP.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Yac »

Rzecz akurat nie w modelach Honkera tylko w konwersji modeli OFP do ArmA :) Generalnie wolałbym SDK a nie oglądanie starych modeli w "nowym" środowisku. Siedzę nad konwersją Hummera SF do ArmA i szlag mnie trafia że wiele rzeczy nie chodzi pod ArmA albo wygląda ..hmm. ubogo. Z przykładowego Humvee 60 % skryptów i animacji trzeba wywalic, a to decyduje że gracz otrzymuje uboższą i gorszą w summie wersję addonu. Inna sprawa że Topas pokazał starszą wersję Honkera, przed zmianami, i efekt faktycznie nie jest zadawalający. Inną sprawą jest też że Honkery Diesla są świetne - ale najlepsze i tak nie ujrzały światła dziennego. Miałem kiedyś przyjemnośc testowac Honkery Geminisa. Żal , naprawdę żal że akurat ta wersja nie została opublikowana...
Obrazek
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: [Addony] Inne wersje Honkera

Post autor: Mirage »

YacieK pisze: Miałem kiedyś przyjemnośc testowac Honkery Geminisa. Żal , naprawdę żal że akurat ta wersja nie została opublikowana...

Nie tylko Ty. Też troche nimi się najeździłem po Nogovie. Wiem, że nie była to jeszcze ostateczna wersja, ale i tak frajda była ogromna.
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”