Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego triggera
Moderator: Inkwizytor
- 
				watcherhell
 - Posty: 16
 - Rejestracja: 21 września 2012, 11:55
 - ID Steam:
 - ID gracza: 0
 
Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego triggera
W mojej misji chce zrobić tak, ze jeżeli bluefor zostanie wykryty przez offor to pojawi się nowy task - wyeliminowanie wsparcia danego miasta. Jednak jeżeli bluefor nie zostanie wykryty to dane zadanie w ogóle sie nie pojawi. W jaki sposób to wykonać?
			
			
									
						
										
						Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
W init triggera wpisujesz:
NoweZadanie=player createSimpleTask ["NazwaNowegoZadania"];
NoweZadanie setSimpleTaskDescription ["Opis Zadania"];
player setCurrentTask NoweZadanie //wyświetlone zostanie jako nowy cel główny//
NoweZadanie setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "marker"); //w miejsce markera będzie kierowało kolejny punkt zadania//
Wybaczcie za lekki offtopic, ale nie byłem na forum a widzę że pytanie pozostawione bez odpowiedzi.
Pozdrawiam ;p
			
			
									
						
							NoweZadanie=player createSimpleTask ["NazwaNowegoZadania"];
NoweZadanie setSimpleTaskDescription ["Opis Zadania"];
player setCurrentTask NoweZadanie //wyświetlone zostanie jako nowy cel główny//
NoweZadanie setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "marker"); //w miejsce markera będzie kierowało kolejny punkt zadania//
Wybaczcie za lekki offtopic, ale nie byłem na forum a widzę że pytanie pozostawione bez odpowiedzi.
Pozdrawiam ;p
Członek klanu [GTSP] w stopniu Porucznika
			
						- 
				watcherhell
 - Posty: 16
 - Rejestracja: 21 września 2012, 11:55
 - ID Steam:
 - ID gracza: 0
 
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Mi też się udało, a jest też taki prosty sposób aby określić cel (np.zniszczyć cel1) i aby zadanie podane w setSimpleTaskDescription zostało zaliczone?
			
			
									
						
										
						- 
				tom3kb
 - Posty: 511
 - Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
 - ID Steam:
 - ID gracza: 209283
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Sprawdź sobie na bi wiki komendę: settaskstate
w armie 2 (w A3 na pewno też) w wyzwalaczu w warunku wpisz:
not alive cel1
a w aktywacji:
nazwazadania settaskstate "succeeded"
			
			
									
						
										
						w armie 2 (w A3 na pewno też) w wyzwalaczu w warunku wpisz:
not alive cel1
a w aktywacji:
nazwazadania settaskstate "succeeded"
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
I działa. Dzięki 
			
			
									
						
										
						Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Jest możliwość aby zadanie pokazywało się wszystkim w zakładce - zadania w multiplayerze.
Ten sposób pozwala zobaczyć go członkom drużyny która to zadanie zainicjalizowała.
			
			
									
						
										
						Ten sposób pozwala zobaczyć go członkom drużyny która to zadanie zainicjalizowała.
- 
				tom3kb
 - Posty: 511
 - Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
 - ID Steam:
 - ID gracza: 209283
 - Lokalizacja: Sieradz
 
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Tak. W briefingu musisz zrobić tyle wersji notatek/zadań ilu jest graczy w teamie.
Np masz 3 graczy z nazwami p1,p2,p3:
dla każdego robisz.
P1 createDiaryRecord["diary", ["Mission"]] itd
z zadaniami też:
task1a = p1 createSimpleTask itd
task2a = p1 createsimpletask.
Dla 2-ego gracza
task1b = p2 createsimpletask.. itd.
Znajdź sobie jakąś misję tak zrobioną, do A2 np coopy zrobione przez Sandera.
			
			
									
						
										
						Np masz 3 graczy z nazwami p1,p2,p3:
dla każdego robisz.
P1 createDiaryRecord["diary", ["Mission"]] itd
z zadaniami też:
task1a = p1 createSimpleTask itd
task2a = p1 createsimpletask.
Dla 2-ego gracza
task1b = p2 createsimpletask.. itd.
Znajdź sobie jakąś misję tak zrobioną, do A2 np coopy zrobione przez Sandera.
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Dziękuję Tomku 
Działa!
			
			
									
						
										
						Działa!