Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego triggera
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 września 2012, 11:55
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego triggera
W mojej misji chce zrobić tak, ze jeżeli bluefor zostanie wykryty przez offor to pojawi się nowy task - wyeliminowanie wsparcia danego miasta. Jednak jeżeli bluefor nie zostanie wykryty to dane zadanie w ogóle sie nie pojawi. W jaki sposób to wykonać?
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
W init triggera wpisujesz:
NoweZadanie=player createSimpleTask ["NazwaNowegoZadania"];
NoweZadanie setSimpleTaskDescription ["Opis Zadania"];
player setCurrentTask NoweZadanie //wyświetlone zostanie jako nowy cel główny//
NoweZadanie setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "marker"); //w miejsce markera będzie kierowało kolejny punkt zadania//
Wybaczcie za lekki offtopic, ale nie byłem na forum a widzę że pytanie pozostawione bez odpowiedzi.
Pozdrawiam ;p
NoweZadanie=player createSimpleTask ["NazwaNowegoZadania"];
NoweZadanie setSimpleTaskDescription ["Opis Zadania"];
player setCurrentTask NoweZadanie //wyświetlone zostanie jako nowy cel główny//
NoweZadanie setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "marker"); //w miejsce markera będzie kierowało kolejny punkt zadania//
Wybaczcie za lekki offtopic, ale nie byłem na forum a widzę że pytanie pozostawione bez odpowiedzi.
Pozdrawiam ;p
Członek klanu [GTSP] w stopniu Porucznika
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 września 2012, 11:55
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Mi też się udało, a jest też taki prosty sposób aby określić cel (np.zniszczyć cel1) i aby zadanie podane w setSimpleTaskDescription zostało zaliczone?
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Sprawdź sobie na bi wiki komendę: settaskstate
w armie 2 (w A3 na pewno też) w wyzwalaczu w warunku wpisz:
not alive cel1
a w aktywacji:
nazwazadania settaskstate "succeeded"
w armie 2 (w A3 na pewno też) w wyzwalaczu w warunku wpisz:
not alive cel1
a w aktywacji:
nazwazadania settaskstate "succeeded"
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
I działa. Dzięki 

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Jest możliwość aby zadanie pokazywało się wszystkim w zakładce - zadania w multiplayerze.
Ten sposób pozwala zobaczyć go członkom drużyny która to zadanie zainicjalizowała.
Ten sposób pozwala zobaczyć go członkom drużyny która to zadanie zainicjalizowała.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Tak. W briefingu musisz zrobić tyle wersji notatek/zadań ilu jest graczy w teamie.
Np masz 3 graczy z nazwami p1,p2,p3:
dla każdego robisz.
P1 createDiaryRecord["diary", ["Mission"]] itd
z zadaniami też:
task1a = p1 createSimpleTask itd
task2a = p1 createsimpletask.
Dla 2-ego gracza
task1b = p2 createsimpletask.. itd.
Znajdź sobie jakąś misję tak zrobioną, do A2 np coopy zrobione przez Sandera.
Np masz 3 graczy z nazwami p1,p2,p3:
dla każdego robisz.
P1 createDiaryRecord["diary", ["Mission"]] itd
z zadaniami też:
task1a = p1 createSimpleTask itd
task2a = p1 createsimpletask.
Dla 2-ego gracza
task1b = p2 createsimpletask.. itd.
Znajdź sobie jakąś misję tak zrobioną, do A2 np coopy zrobione przez Sandera.
Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg
Dziękuję Tomku 
Działa!

Działa!