Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Arma3 oficjalnie
A właśnie, jak można/będzie można się dostać do alfy albo bety?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Re: Arma3 oficjalnie
Ja wole wynik końcowy na tych wszystkich betach zawsze coś spierdzielą, lepiej niech się zajmą tym co trza a nie tworzeniem dema. Tak po za tym to mapa zaje... w porównaniu do Utes czy Desert.
Re: Arma3 oficjalnie
Oprócz panienki w bikini (jednak sztucznie się poruszającej), efektu gorąca (z silnika) i przyjemnego wieczornego oświetlenia wygląda przeciętnie.
Znów skupiają się na pierdołach (teraz na nurkowaniu, które będzie użyte w 2 misjach i tyle będzie z tego pożytku).
Znów skupiają się na pierdołach (teraz na nurkowaniu, które będzie użyte w 2 misjach i tyle będzie z tego pożytku).
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Niestety masz rację Kondor, w dziwnym kierunku to idzie.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Nie widziales jeszcze tragicznych animacji z innych produkcji chyba ;-) A stylizacja na golden hour jak zawsze sie sprawdza :-)SaS TrooP pisze:I te tragiczne animacje...
Re: Arma3 oficjalnie
Rzeczywiście nie ma co ukrywać animacja normalnego biegu jest trochę sztuczna choć sam sposób jest dobry.
Broń blisko ciała lekko opuszczona jest ok ale animacyjnie to za bardzo spierd...
Co do wodnego świata ja bym się tak nie czepiał to, że fabularnych misji może być mało to zaraz znajda się tacy co dorobią kolejne może nawet pod multi, jakoś na AA1 i AA2 nie mówiąc o OA a zwłaszcza BAFie gdzie nowy świąt i tylko dla jednej, dwóch misji.
A ta klientka w bikini gdyby nie wymachiwała tymi łapami tak szybko to byłoby ok. Jakoś w rzeczywistości przy takim biegu nie widziałem, żeby ktoś tak rękoma wymachiwał, kompletny brak zgięcia ręki w łokciu nie wiem czemu BiS jeszcze na to nie wpadł aby w czasie biegu łapa uginała się w łokciu. Nie wiem może w AA4 to będzie
Broń blisko ciała lekko opuszczona jest ok ale animacyjnie to za bardzo spierd...
Co do wodnego świata ja bym się tak nie czepiał to, że fabularnych misji może być mało to zaraz znajda się tacy co dorobią kolejne może nawet pod multi, jakoś na AA1 i AA2 nie mówiąc o OA a zwłaszcza BAFie gdzie nowy świąt i tylko dla jednej, dwóch misji.
A ta klientka w bikini gdyby nie wymachiwała tymi łapami tak szybko to byłoby ok. Jakoś w rzeczywistości przy takim biegu nie widziałem, żeby ktoś tak rękoma wymachiwał, kompletny brak zgięcia ręki w łokciu nie wiem czemu BiS jeszcze na to nie wpadł aby w czasie biegu łapa uginała się w łokciu. Nie wiem może w AA4 to będzie

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Oddac chlopaka trzeba ze zabarali sie za animacje postaci od najtrudniejszej mozliwej strony. Kamera "oczu gracza" przyczepiona do rzeczywistego modelu calej postaci i animacja zarowno z FPP i TPP to najtrudniejsze polaczenie jakie moze byc. Ja bym sie nie czepial bo i tak bedziemy grac z FPP ;-)FOX-PL* pisze:Rzeczywiście nie ma co ukrywać animacja normalnego biegu jest trochę sztuczna choć sam sposób jest dobry.
Broń blisko ciała lekko opuszczona jest ok ale animacyjnie to za bardzo spierd...
Re: Arma3 oficjalnie
Ale wszystkich dookoła widzisz z TPP.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Masz racje - ale jedyne wyjscie to rozroznienie animacji FPP od TPP a wtedy bardzo ciezko jest zsynchronizowac obracanie glowa itp. rzeczy.kondor pisze:Ale wszystkich dookoła widzisz z TPP.