Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

A właśnie, jak można/będzie można się dostać do alfy albo bety?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

Ja wole wynik końcowy na tych wszystkich betach zawsze coś spierdzielą, lepiej niech się zajmą tym co trza a nie tworzeniem dema. Tak po za tym to mapa zaje... w porównaniu do Utes czy Desert.
Awatar użytkownika
rabus71
Posty: 80
Rejestracja: 06 stycznia 2010, 15:14
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: rabus71 »

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Oprócz panienki w bikini (jednak sztucznie się poruszającej), efektu gorąca (z silnika) i przyjemnego wieczornego oświetlenia wygląda przeciętnie.
Znów skupiają się na pierdołach (teraz na nurkowaniu, które będzie użyte w 2 misjach i tyle będzie z tego pożytku).
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ufoman »

Niestety masz rację Kondor, w dziwnym kierunku to idzie.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: SaS TrooP »

I te tragiczne animacje...
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Forrestal »

SaS TrooP pisze:I te tragiczne animacje...
Nie widziales jeszcze tragicznych animacji z innych produkcji chyba ;-) A stylizacja na golden hour jak zawsze sie sprawdza :-)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

Rzeczywiście nie ma co ukrywać animacja normalnego biegu jest trochę sztuczna choć sam sposób jest dobry.
Broń blisko ciała lekko opuszczona jest ok ale animacyjnie to za bardzo spierd...
Co do wodnego świata ja bym się tak nie czepiał to, że fabularnych misji może być mało to zaraz znajda się tacy co dorobią kolejne może nawet pod multi, jakoś na AA1 i AA2 nie mówiąc o OA a zwłaszcza BAFie gdzie nowy świąt i tylko dla jednej, dwóch misji.
A ta klientka w bikini gdyby nie wymachiwała tymi łapami tak szybko to byłoby ok. Jakoś w rzeczywistości przy takim biegu nie widziałem, żeby ktoś tak rękoma wymachiwał, kompletny brak zgięcia ręki w łokciu nie wiem czemu BiS jeszcze na to nie wpadł aby w czasie biegu łapa uginała się w łokciu. Nie wiem może w AA4 to będzie :D
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Forrestal »

FOX-PL* pisze:Rzeczywiście nie ma co ukrywać animacja normalnego biegu jest trochę sztuczna choć sam sposób jest dobry.
Broń blisko ciała lekko opuszczona jest ok ale animacyjnie to za bardzo spierd...
Oddac chlopaka trzeba ze zabarali sie za animacje postaci od najtrudniejszej mozliwej strony. Kamera "oczu gracza" przyczepiona do rzeczywistego modelu calej postaci i animacja zarowno z FPP i TPP to najtrudniejsze polaczenie jakie moze byc. Ja bym sie nie czepial bo i tak bedziemy grac z FPP ;-)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Ale wszystkich dookoła widzisz z TPP.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Forrestal »

kondor pisze:Ale wszystkich dookoła widzisz z TPP.
Masz racje - ale jedyne wyjscie to rozroznienie animacji FPP od TPP a wtedy bardzo ciezko jest zsynchronizowac obracanie glowa itp. rzeczy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”