Dzięki za wyjaśnienie, i rozwianie moich wątpliwości. To dzięki tym komendom faktycznie można wszystko zrobić o wiele szybciej
Invasion 44 C47A problem
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
tom3kb
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Invasion 44 C47A problem
@Artek3333
Dzięki za wyjaśnienie, i rozwianie moich wątpliwości. To dzięki tym komendom faktycznie można wszystko zrobić o wiele szybciej
.
Dzięki za wyjaśnienie, i rozwianie moich wątpliwości. To dzięki tym komendom faktycznie można wszystko zrobić o wiele szybciej
-
fatboy1909
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Re: Invasion 44 C47A problem
Okey rozumiem ;d Przepraszam może to zabrzmieć bezczelnie ale i tak nikt jeszcze nie napisał jak można moją komendę połączyć z skryptem kolegi który mi ją opisał. Czyli moja ostateczna prośba brzmi: Czy mógłby ktoś jakoś ten skrypt tak mi napisać oraz opisać żeby nie było trzeba nazywać po kolei jednostek, czyli żeby użyć tylko dowódcy grupy aby przeprowadzić załadunek oraz wyskok tych żołnierzy
Podam wam czesc tego co stworzylem ale i tak wiem ze poleglem
{_x moveincargo q1;} forEach units group this
{_x moveincargo q2;} forEach units group this
{_x moveincargo q3;} forEach units group this
{_x moveincargo q4;} forEach units group this
q1 FlyInHeight 500
q2 FlyInHeight 500
q3 FlyInHeight 500
q4 FlyInHeight 500
To pierwszy init.sqs przy czym q1,q2 itd. to nazwy samolotow.
Co do drugiego nie mam bladego pojecia jak go zrobic. Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mi opisal sposob jak zrobic tak te sqs-y aby bylo wszystko okey i w miare mojej kumatosci je opisal ps. Przepraszam za literowki ale mam problem z klawiatura
{_x moveincargo q1;} forEach units group this
{_x moveincargo q2;} forEach units group this
{_x moveincargo q3;} forEach units group this
{_x moveincargo q4;} forEach units group this
q1 FlyInHeight 500
q2 FlyInHeight 500
q3 FlyInHeight 500
q4 FlyInHeight 500
To pierwszy init.sqs przy czym q1,q2 itd. to nazwy samolotow.
Co do drugiego nie mam bladego pojecia jak go zrobic. Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mi opisal sposob jak zrobic tak te sqs-y aby bylo wszystko okey i w miare mojej kumatosci je opisal ps. Przepraszam za literowki ale mam problem z klawiatura
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
-
tom3kb
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Invasion 44 C47A problem
Tu masz moją wersję, przed chwilą sprawdziłem wszystko działa 
Przykład:
Wstawiamy na mapę 3 lecące samoloty i dajemy im nazwy od heli1 do heli3.
Wstawiamy na mapę 3 grupy piechoty (jedną np dowodzi gracz niech będzie dw1), dowódcy mają nazwy od dw1 do dw3.
wstawiamy na mapie jakieś 3 obiekty i dajemy im nazwy des1 do des3.
Każdemu samolotowi ustawiamy punkty trasy tak żeby heli1 przelatywał nad des1, heli2 nad des2 itd.
Robimy plik init.sqs, a w nim piszemy:
{_x moveincargo heli1;} forEach units group dw1
{_x moveincargo heli2;} forEach units group dw2
{_x moveincargo heli3;} forEach units group dw3
exit
Robimy drugi plik zrzut.sqs, a w nim piszemy np:
para = dw1 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = dw2 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = dw3 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
exit
Wstawiamy na mapę wyzwalacz i w warunek piszemy:
dw1 distance des1 <300 (albo np heli1 distance des1 <300)
a w przy aktywacji piszemy np:
[] exec "zrzut.sqs"
Zapisujemy misje odpalamy w edytorze i mamy desant z powietrza.
Ps: Piechocie też możesz zrobić jakąś trasę waypointów to po wyskoczeniu z samolotu będą biegać dalej czy coś atakować czy co tam już wymyślisz.
Oczywiście możesz sobie dostawiać grup i samolotów ile ci potrzeba, tak samo pozmieniać np: odległości w jakiej jednostki się desantują od punktu itp.
Przykład:
Wstawiamy na mapę 3 lecące samoloty i dajemy im nazwy od heli1 do heli3.
Wstawiamy na mapę 3 grupy piechoty (jedną np dowodzi gracz niech będzie dw1), dowódcy mają nazwy od dw1 do dw3.
wstawiamy na mapie jakieś 3 obiekty i dajemy im nazwy des1 do des3.
Każdemu samolotowi ustawiamy punkty trasy tak żeby heli1 przelatywał nad des1, heli2 nad des2 itd.
Robimy plik init.sqs, a w nim piszemy:
{_x moveincargo heli1;} forEach units group dw1
{_x moveincargo heli2;} forEach units group dw2
{_x moveincargo heli3;} forEach units group dw3
exit
Robimy drugi plik zrzut.sqs, a w nim piszemy np:
para = dw1 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = dw2 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = dw3 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
exit
Wstawiamy na mapę wyzwalacz i w warunek piszemy:
dw1 distance des1 <300 (albo np heli1 distance des1 <300)
a w przy aktywacji piszemy np:
[] exec "zrzut.sqs"
Zapisujemy misje odpalamy w edytorze i mamy desant z powietrza.
Ps: Piechocie też możesz zrobić jakąś trasę waypointów to po wyskoczeniu z samolotu będą biegać dalej czy coś atakować czy co tam już wymyślisz.
-
fatboy1909
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Re: Invasion 44 C47A problem
Nie działa... Sprawdzałem z 100 razy sqs-y i na wszelki sposób próbowałem w edytorze żeby jakoś to wyszło
mój init.sqs wygląda tak:
{_x moveincargo q1;} forEach units group w1
{_x moveincargo q2;} forEach units group w2
{_x moveincargo q3;} forEach units group w3
{_x moveincargo q4;} forEach units group w4
{_x moveincargo q5;} forEach units group w5
{_x moveincargo q6;} forEach units group w6
{_x moveincargo q7;} forEach units group w7
{_x moveincargo q8;} forEach units group w8
q1 FlyinHeight 500
q2 FlyinHeight 500
q3 FlyinHeight 500
q4 FlyinHeight 500
q5 FlyinHeight 500
q6 FlyinHeight 500
q7 FlyinHeight 500
q8 FlyinHeight 500
exit
a zrzut.sqs tak:
para = w1 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w2 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w3 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w4 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w5 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w6 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w7 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w8 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
exit
Zrobiłem do każdego zrzutu ooddzielny obiekt i wyzwalacz i nazwałem je tak jak ty napisałeś z i odpowiednio dostosowałem do moich nazw jednostek i nic. Mam wersję zwykłą Army 2 z patchem 1.09. Błagam o pomoc !!!

mój init.sqs wygląda tak:
{_x moveincargo q1;} forEach units group w1
{_x moveincargo q2;} forEach units group w2
{_x moveincargo q3;} forEach units group w3
{_x moveincargo q4;} forEach units group w4
{_x moveincargo q5;} forEach units group w5
{_x moveincargo q6;} forEach units group w6
{_x moveincargo q7;} forEach units group w7
{_x moveincargo q8;} forEach units group w8
q1 FlyinHeight 500
q2 FlyinHeight 500
q3 FlyinHeight 500
q4 FlyinHeight 500
q5 FlyinHeight 500
q6 FlyinHeight 500
q7 FlyinHeight 500
q8 FlyinHeight 500
exit
a zrzut.sqs tak:
para = w1 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w2 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w3 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w4 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w5 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w6 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w7 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = w8 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
exit
Zrobiłem do każdego zrzutu ooddzielny obiekt i wyzwalacz i nazwałem je tak jak ty napisałeś z i odpowiednio dostosowałem do moich nazw jednostek i nic. Mam wersję zwykłą Army 2 z patchem 1.09. Błagam o pomoc !!!
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
Re: Invasion 44 C47A problem
pobierz prosty przykład, bazując na tych komendach. wykonane na wyspie Utes.
init to plik sqf, a desant to plik sqs.
init to plik sqf, a desant to plik sqs.
- Załączniki
-
- desant.utes.zip
- (1.88 KiB) Pobrany 204 razy
-
fatboy1909
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Re: Invasion 44 C47A problem
Dałem radę !
Przepraszam najmocniej ale to z mojej strony wyszła wina
Po prostu kiedy tworzyłem sqs-y to zmieniłem nazwę na init.sqs itd. a zapisało mi się init po prostu a ja myślałem że trzeba to zmienić na pełną nazwę czyli np: init.sqs ;d ps.Dzięki wielkie
bez was bym sobie nie dał rady.

Przepraszam najmocniej ale to z mojej strony wyszła wina
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę