Tu masz moją wersję, przed chwilą sprawdziłem wszystko działa

Przykład:
Wstawiamy na mapę 3 lecące samoloty i dajemy im nazwy od heli1 do heli3.
Wstawiamy na mapę 3 grupy piechoty (jedną np dowodzi gracz niech będzie dw1), dowódcy mają nazwy od dw1 do dw3.
wstawiamy na mapie jakieś 3 obiekty i dajemy im nazwy des1 do des3.
Każdemu samolotowi ustawiamy punkty trasy tak żeby heli1 przelatywał nad des1, heli2 nad des2 itd.
Robimy plik init.sqs, a w nim piszemy:
{_x moveincargo heli1;} forEach units group dw1
{_x moveincargo heli2;} forEach units group dw2
{_x moveincargo heli3;} forEach units group dw3
exit
Robimy drugi plik zrzut.sqs, a w nim piszemy np:
para = dw1 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = dw2 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
para = dw3 spawn {{_X action ["EJECT",vehicle _X]; unassignVehicle _X; sleep 1.5} forEach units _this}
~0.7
exit
Wstawiamy na mapę wyzwalacz i w warunek piszemy:
dw1 distance des1 <300 (albo np heli1 distance des1 <300)
a w przy aktywacji piszemy np:
[] exec "zrzut.sqs"
Zapisujemy misje odpalamy w edytorze i mamy desant z powietrza.
Ps: Piechocie też możesz zrobić jakąś trasę waypointów to po wyskoczeniu z samolotu będą biegać dalej czy coś atakować czy co tam już wymyślisz.

Oczywiście możesz sobie dostawiać grup i samolotów ile ci potrzeba, tak samo pozmieniać np: odległości w jakiej jednostki się desantują od punktu itp.