Ruszanie ustami

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Sejtan »

Vassili pisze:Robie wszystko według poradników jednak nadal mam problemy.

onLoadMission="FILM2"


showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1

class CfgSounds
{
sounds[] = { voice1 };

class voice1 // zamiast mowa, albo nazwa_jednostki say "mowa";
{
name = "voice1";
sound[] = {"\sound\voice1.ogg", db+20, 1.0};
titles[] =
{

};

Mógłby ktoś mi to zredagować albo powiedziec co mam poprawić aby wszystko działało?

--voice1 - nazwa pliku dzwiekowego
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Artek3333 »

jeśli komenda odpalania dźwięku wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

jednostka Say "voice1";
to w Description w Class ma być voice1 czyli tak:

Kod: Zaznacz cały

class CfgSounds 
{ 
sounds[] = { voice1 }; 

class voice1 
 { 
name = "voice1"; 
sound[] = {"\sound\voice1.ogg", db+20, 1.0}; 
titles[] = 
{ 
}; 
dla upewnienia:
Komendę

Kod: Zaznacz cały

jednostka Say "voice1";
uruchamiamy w grze, np. w wyzwalaczu.

Kod: Zaznacz cały

Jednostka
to nazwa jednostki która ma wymawiać voice1.
Jeśli dalej masz problemy, to prześlij mi to wszystko a poprawie ewentualne błędy.
Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

Może problem tkwi w aktywacji? Może wpisuje komende w złej rubryce? Uruchomić przez wyzwalacz czy punkt trasy?
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Artek3333 »

Obojętnie czy w wyzwalaczu, czy w punkcie nawigacyjnym, w oknie uruchamianie.

EDIT: Pobierz przykład zrobiony na wyspie Utes
Załączniki
dzwiek.utes.zip
(145.42 KiB) Pobrany 236 razy
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Sejtan »

Ten wycinek, to jest w ogóle całe description? Bo jeśli tak to brakuję przynajmniej dwóch "};". Całość powinna wyglądać tak:
onLoadMission="FILM2"

showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1

class CfgSounds
{
sounds[] = {voice1};

class voice1
{
name = "voice1";
sound[] = {"\sound\voice1.ogg", db+20, 1.0};
titles[] = {};
};
};
Komendą say wywołujesz to co masz zdefiniowane w description w linijce którą zaznaczyłem na czerwono, nie nazwę pliku *ogg. To co wpiszesz w linijce zaznaczonej na zielono, wyświetli się w dźwiękach wyzwalacza, w edytorze Twojej misji.
Kolejna sprawa... wszystko co w description zaczyna się od "{" musi kończyć się "};" Ilość tych znaczków zawsze musi być taka sama i zawsze poustawiana w odpowiednich miejscach... przykład powyżej.
I na koniec zapraszam do lektury.
Vassili
Posty: 8
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 16:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ruszanie ustami

Post autor: Vassili »

Udało się! Dziekuje wszystkim pomagającym. Błedem z mojej strony był brak jednego nawiasu i o jedną spacje za dużo. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”