Vassili pisze:Robie wszystko według poradników jednak nadal mam problemy.
onLoadMission="FILM2"
showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1
class CfgSounds
{
sounds[] = { voice1 };
class voice1 // zamiast mowa, albo nazwa_jednostki say "mowa";
{
name = "voice1";
sound[] = {"\sound\voice1.ogg", db+20, 1.0};
titles[] =
{
};
Mógłby ktoś mi to zredagować albo powiedziec co mam poprawić aby wszystko działało?
--voice1 - nazwa pliku dzwiekowego
Ruszanie ustami
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Ruszanie ustami
Re: Ruszanie ustami
jeśli komenda odpalania dźwięku wygląda tak:
to w Description w Class ma być voice1 czyli tak:
dla upewnienia:
Komendęuruchamiamy w grze, np. w wyzwalaczu. to nazwa jednostki która ma wymawiać voice1.
Jeśli dalej masz problemy, to prześlij mi to wszystko a poprawie ewentualne błędy.
Kod: Zaznacz cały
jednostka Say "voice1";
Kod: Zaznacz cały
class CfgSounds
{
sounds[] = { voice1 };
class voice1
{
name = "voice1";
sound[] = {"\sound\voice1.ogg", db+20, 1.0};
titles[] =
{
};
Komendę
Kod: Zaznacz cały
jednostka Say "voice1";
Kod: Zaznacz cały
Jednostka
Jeśli dalej masz problemy, to prześlij mi to wszystko a poprawie ewentualne błędy.
Re: Ruszanie ustami
Może problem tkwi w aktywacji? Może wpisuje komende w złej rubryce? Uruchomić przez wyzwalacz czy punkt trasy?
Re: Ruszanie ustami
Obojętnie czy w wyzwalaczu, czy w punkcie nawigacyjnym, w oknie uruchamianie.
EDIT: Pobierz przykład zrobiony na wyspie Utes
EDIT: Pobierz przykład zrobiony na wyspie Utes
- Załączniki
-
- dzwiek.utes.zip
- (145.42 KiB) Pobrany 237 razy
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Ruszanie ustami
Ten wycinek, to jest w ogóle całe description? Bo jeśli tak to brakuję przynajmniej dwóch "};". Całość powinna wyglądać tak:
Kolejna sprawa... wszystko co w description zaczyna się od "{" musi kończyć się "};" Ilość tych znaczków zawsze musi być taka sama i zawsze poustawiana w odpowiednich miejscach... przykład powyżej.
I na koniec zapraszam do lektury.
Komendą say wywołujesz to co masz zdefiniowane w description w linijce którą zaznaczyłem na czerwono, nie nazwę pliku *ogg. To co wpiszesz w linijce zaznaczonej na zielono, wyświetli się w dźwiękach wyzwalacza, w edytorze Twojej misji.onLoadMission="FILM2"
showCompass=1
showGPS=1
showMap=1
showNotepad=1
showWatch=1
class CfgSounds
{
sounds[] = {voice1};
class voice1
{
name = "voice1";
sound[] = {"\sound\voice1.ogg", db+20, 1.0};
titles[] = {};
};
};
Kolejna sprawa... wszystko co w description zaczyna się od "{" musi kończyć się "};" Ilość tych znaczków zawsze musi być taka sama i zawsze poustawiana w odpowiednich miejscach... przykład powyżej.
I na koniec zapraszam do lektury.
Re: Ruszanie ustami
Udało się! Dziekuje wszystkim pomagającym. Błedem z mojej strony był brak jednego nawiasu i o jedną spacje za dużo. Pozdrawiam.