Patch 1.05.

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
mario
Posty: 26
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 17:53
ID Steam:

Re: Patch 1.05.

Post autor: mario »

Ja juz troche się oswoiłem z "gadżetami" wystepujacymi w ArmA,ale swietnie cie rozumiem haxigi...mimo , że poprzednie lata spędziłem na OFP , a ArmA to niejako kontynuacja starego tytułu .To prawda , że czołgi kręcą sie jak opętane , AI są "nadludźmi" i murki do kolan są przeszkodą nie do przebycia...ta gra to w moim odczuciu zbiór przeciwieństw w postaci fantastycznych modeli wszelkich pojazdów , żołnierzy , broni palnej , scenerii...a z drugiej strony znanych i nieznanych bugów , bądż kompromisów ze strony programistów (tego nie wiem , bo sie przeciez nie znam).Trzeba ją brać z "dobrodziejstwem inwentarza" i próbowac pokochac...albo rzucic w kąt...albo (ja tak mam) raz tak i raz tak :mrgreen:
haxigi
Posty: 27
Rejestracja: 04 marca 2007, 00:21
ID Steam:

Re: Patch 1.05.

Post autor: haxigi »

mario pisze: Ja juz troche się oswoiłem z "gadżetami" wystepujacymi w ArmA,ale swietnie cie rozumiem haxigi...mimo , że poprzednie lata spędziłem na OFP , a ArmA to niejako kontynuacja starego tytułu .To prawda , że czołgi kręcą sie jak opętane , AI są "nadludźmi" i murki do kolan są przeszkodą nie do przebycia...ta gra to w moim odczuciu zbiór przeciwieństw w postaci fantastycznych modeli wszelkich pojazdów , żołnierzy , broni palnej , scenerii...a z drugiej strony znanych i nieznanych bugów , bądż kompromisów ze strony programistów (tego nie wiem , bo sie przeciez nie znam).Trzeba ją brać z "dobrodziejstwem inwentarza" i próbowac pokochac...albo rzucic w kąt...albo (ja tak mam) raz tak i raz tak :mrgreen:


No ja arme kocham tylko za modele :D Gdy dochodzi do gry wstepnej co w tym przypadku naprawde jest gra, zaczynam ja nienawidziec :) Gdyby nie to ze jestem menda, chytrus, dusigrosz i centus to dawno bym ja do kosza wyrzuicil, komus sprezentowal albo zrobil podlkladke pod herbate :D
No ale zawsze zostalo multi :D
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Patch 1.05.

Post autor: Forrestal »

W patchu 1.05 poprawili mozliwosc przechodzenia poprzez niskie murki i gzymsy na dachach budynkow. Ponadto juz nie wystepuje anamiacja pomiedzy biegiem a przyklekiem - dziala to teraz tak jak w OFP.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
haxigi
Posty: 27
Rejestracja: 04 marca 2007, 00:21
ID Steam:

Re: Patch 1.05.

Post autor: haxigi »

Forrestal pisze: W patchu 1.05 poprawili mozliwosc przechodzenia poprzez niskie murki i gzymsy na dachach budynkow. Ponadto juz nie wystepuje anamiacja pomiedzy biegiem a przyklekiem - dziala to teraz tak jak w OFP.

Dziwne, ja jakos nie moge przeskoczyc murka ciut wiekszego niz kraweznik :/ Jest animacja biegniecia w miejscu .
Gdy kucami i wciskamy W to zaczynamy normalnie biec. Nie ma animacji poruszania sie kuckiem . Podobnie z padnieciem. Dobre 3m trzeba przebiec nim koles padnie :)
Krew -Strzelam w noge, a pokazuje sie zakrwawienie na mundurze w okolicy klatki piersiowej :D
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: Patch 1.05.

Post autor: -=HuNTeR=- »

Dziwne, ja jakos nie moge przeskoczyc murka ciut wiekszego niz kraweznik

Ja dzisiaj grając w multi gdzieś na serwerze w desertrumble, wylądowałem na jednym z dachów bez zejścia i.... myślałem sobie - ku**** znowu będę musiał się zabić, żeby "zejść". Patrzę, spadochron wroga właśnie wylądował, to ja szybko podbiegam... i... o! Stoję na krawędzi, strzelam do skoczka, a następnie zeskakuję z budynku ;)
Gdy kucami i wciskamy W to zaczynamy normalnie biec. Nie ma animacji poruszania sie kuckiem

Kucnij, przytrzymaj shift (bądź naciśnij 2x gdy chcesz chodzić bez przerwy), a następnie W.
Podobnie z padnieciem. Dobre 3m trzeba przebiec nim koles padnie

Mnie się takie coś zdarzyło tylko na 1.02, na 1.05 soldak ginie od razu.
Krew -Strzelam w noge, a pokazuje sie zakrwawienie na mundurze w okolicy klatki piersiowej

No z tym to się nie postarali. Czy tak trudno zrobić więcej miejsc, w których żołnierz krwawi?
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Patch 1.05.

Post autor: Robi »

haxigi pisze: Prowadzenie smiglowca nadal jest tragiczne (to ma byc realistyczne ? Przy pomocy myszki w innych grach latanie jest przyjemnoscia [BF2, WR] a tu to meczarnia ...)

haxigi... niestety nie miałem przyjemności grać w "BF2" czy "WR", więc trudno mi się odnieść do "latadeł" w tychże grach. Jednak uważam, że mylisz realistkę z przyjemnością. Mógłbyś zdeklarować się, czy chcesz mieć latanie realistyczne, czy przyjemne - bo według mnie te przymiotniki wykluczają się wzajemnie przy opcji sterowania myszką, dżojem, padem itp. :)

Dopóki nikt z nas nie zasiądzie do prawdziwego symulatora lotu, to siedząc na krześle z dżojem/myszką w ręku nie doznajemy nawet w 20% tego czym jest "realistka w symulatorze", więc o czym my w ogóle rozmawiamy? :? Od siebie dodam, że dla mnie latanie w AA nie jest ani realistyczne, ani przyjemne. Biorąc pod uwagę to co napisałem powyżej - choćby nie wiem jak BIS się starał to realistyczne dla PC nigdy nie będzie, może więc być tylko przyjemniejsze. ;)

...ale to tylko moje subiektywne zdanie 8)
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
smigly
Posty: 11
Rejestracja: 25 grudnia 2006, 22:06
ID Steam:

Re: Patch 1.05.

Post autor: smigly »

Ludzie,kupcie dobrego joya i przestancie narzekac na latanie smiglowcem.Wylatalem na OFP chyba tysiace godzin,oczywiscie na myszce i klawiaturze.Dla porownania polatalem na joyu...i prawie usnalem :lol: Jesli latac to tylko na AA.A jak juz wszyskie bledy beda poprawione(po patchu 10000 :D )wtedy bedzie sie godzinami gralo z taka przyjemnoscia,jak przed laty w OFP.Z harcerskim pozdrowieniem :mrgreen:
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Patch 1.05.

Post autor: Forrestal »

Robi pisze:
haxigi pisze: Prowadzenie smiglowca nadal jest tragiczne (to ma byc realistyczne ? Przy pomocy myszki w innych grach latanie jest przyjemnoscia [BF2, WR] a tu to meczarnia ...)

haxigi... niestety nie miałem przyjemności grać w "BF2" czy "WR", więc trudno mi się odnieść do "latadeł" w tychże grach. Jednak uważam, że mylisz realistkę z przyjemnością. Mógłbyś zdeklarować się, czy chcesz mieć latanie realistyczne, czy przyjemne - bo według mnie te przymiotniki wykluczają się wzajemnie przy opcji sterowania myszką, dżojem, padem itp. :)


Rboi ma racje - realistyka a przyjemnosc to co innego. Osobiscie bardzo dobrze latalo mi sie w BF2, OFP byl nieco sztywny pod tym wzgledem jednal ArmA po poprawieniu modelu lotu w 1.02 jest duzo ciekawsza. W wersji 1.00 bylo, hmmm... karkolomne ale dalo sie latac z przyjemnoscia opanowujac po chwili kontrole. 1.05 tez wnosi jakas zmiane w stosunku do 1.02.

Da sie latac w ArmA przyjemnie, widowiskowo i efektywnie jedynie trzeba podstawowe zwroty opanowac i wczuc sie w maszyne :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Patch 1.05.

Post autor: Garbol »

Dokładnie tak. Opanowanie modelu lotu w Armie jest przyjemnością samą w sobie :)
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
Paweł
Posty: 37
Rejestracja: 03 lutego 2007, 13:10
ID Steam:

Re: Patch 1.05.

Post autor: Paweł »

Jaki dziś błąd miałem!
Połączyłem się na jakiś serwer, mój nick to Paweł. Jak misja włączała się to pojawiło się intro kto tą misje zrobił i tu nagle w dolnym rogu pojawia się pomarańczowy napis z moim nickiem (tak jagbym się resnoł odrazu w pojeździe) jakiś gość nawala coś po niemiecku, i z 4-5 razy lol w jednym zdaniu. Coś się pokiełbasiło i mnie resneło w tak jakbym nie był w abramsie, ale pod nim. Wyglądało to tak, że mogłem wydawać rozkazy dowódcy, ale poruszałem się pod mapą. Ten niemiec coś po mnie pisał, ale napisałem, że nie kapuje nic i się rozłączył. Dopiero wtedy się "naprawiło". Jak wyszłem z abramsa to pojawiłem się na spawnie(!), po respawnie było już ok.
SubKavon
Posty: 175
Rejestracja: 06 stycznia 2007, 22:58
ID Steam:

Re: Patch 1.05.

Post autor: SubKavon »

Kurcze mać! Ile patchów trzeba, żeby Arma osiągnęła poziom grywalności OFP 1.96???
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”