
Patch 1.05.
Moderator: Inkwizytor
Re: Patch 1.05.
Ja juz troche się oswoiłem z "gadżetami" wystepujacymi w ArmA,ale swietnie cie rozumiem haxigi...mimo , że poprzednie lata spędziłem na OFP , a ArmA to niejako kontynuacja starego tytułu .To prawda , że czołgi kręcą sie jak opętane , AI są "nadludźmi" i murki do kolan są przeszkodą nie do przebycia...ta gra to w moim odczuciu zbiór przeciwieństw w postaci fantastycznych modeli wszelkich pojazdów , żołnierzy , broni palnej , scenerii...a z drugiej strony znanych i nieznanych bugów , bądż kompromisów ze strony programistów (tego nie wiem , bo sie przeciez nie znam).Trzeba ją brać z "dobrodziejstwem inwentarza" i próbowac pokochac...albo rzucic w kąt...albo (ja tak mam) raz tak i raz tak 

Re: Patch 1.05.
mario pisze: Ja juz troche się oswoiłem z "gadżetami" wystepujacymi w ArmA,ale swietnie cie rozumiem haxigi...mimo , że poprzednie lata spędziłem na OFP , a ArmA to niejako kontynuacja starego tytułu .To prawda , że czołgi kręcą sie jak opętane , AI są "nadludźmi" i murki do kolan są przeszkodą nie do przebycia...ta gra to w moim odczuciu zbiór przeciwieństw w postaci fantastycznych modeli wszelkich pojazdów , żołnierzy , broni palnej , scenerii...a z drugiej strony znanych i nieznanych bugów , bądż kompromisów ze strony programistów (tego nie wiem , bo sie przeciez nie znam).Trzeba ją brać z "dobrodziejstwem inwentarza" i próbowac pokochac...albo rzucic w kąt...albo (ja tak mam) raz tak i raz tak![]()
No ja arme kocham tylko za modele



No ale zawsze zostalo multi

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Patch 1.05.
W patchu 1.05 poprawili mozliwosc przechodzenia poprzez niskie murki i gzymsy na dachach budynkow. Ponadto juz nie wystepuje anamiacja pomiedzy biegiem a przyklekiem - dziala to teraz tak jak w OFP.
Re: Patch 1.05.
Forrestal pisze: W patchu 1.05 poprawili mozliwosc przechodzenia poprzez niskie murki i gzymsy na dachach budynkow. Ponadto juz nie wystepuje anamiacja pomiedzy biegiem a przyklekiem - dziala to teraz tak jak w OFP.
Dziwne, ja jakos nie moge przeskoczyc murka ciut wiekszego niz kraweznik :/ Jest animacja biegniecia w miejscu .
Gdy kucami i wciskamy W to zaczynamy normalnie biec. Nie ma animacji poruszania sie kuckiem . Podobnie z padnieciem. Dobre 3m trzeba przebiec nim koles padnie

Krew -Strzelam w noge, a pokazuje sie zakrwawienie na mundurze w okolicy klatki piersiowej

- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Patch 1.05.
Dziwne, ja jakos nie moge przeskoczyc murka ciut wiekszego niz kraweznik
Ja dzisiaj grając w multi gdzieś na serwerze w desertrumble, wylądowałem na jednym z dachów bez zejścia i.... myślałem sobie - ku**** znowu będę musiał się zabić, żeby "zejść". Patrzę, spadochron wroga właśnie wylądował, to ja szybko podbiegam... i... o! Stoję na krawędzi, strzelam do skoczka, a następnie zeskakuję z budynku

Gdy kucami i wciskamy W to zaczynamy normalnie biec. Nie ma animacji poruszania sie kuckiem
Kucnij, przytrzymaj shift (bądź naciśnij 2x gdy chcesz chodzić bez przerwy), a następnie W.
Podobnie z padnieciem. Dobre 3m trzeba przebiec nim koles padnie
Mnie się takie coś zdarzyło tylko na 1.02, na 1.05 soldak ginie od razu.
Krew -Strzelam w noge, a pokazuje sie zakrwawienie na mundurze w okolicy klatki piersiowej
No z tym to się nie postarali. Czy tak trudno zrobić więcej miejsc, w których żołnierz krwawi?
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Patch 1.05.
haxigi pisze: Prowadzenie smiglowca nadal jest tragiczne (to ma byc realistyczne ? Przy pomocy myszki w innych grach latanie jest przyjemnoscia [BF2, WR] a tu to meczarnia ...)
haxigi... niestety nie miałem przyjemności grać w "BF2" czy "WR", więc trudno mi się odnieść do "latadeł" w tychże grach. Jednak uważam, że mylisz realistkę z przyjemnością. Mógłbyś zdeklarować się, czy chcesz mieć latanie realistyczne, czy przyjemne - bo według mnie te przymiotniki wykluczają się wzajemnie przy opcji sterowania myszką, dżojem, padem itp.

Dopóki nikt z nas nie zasiądzie do prawdziwego symulatora lotu, to siedząc na krześle z dżojem/myszką w ręku nie doznajemy nawet w 20% tego czym jest "realistka w symulatorze", więc o czym my w ogóle rozmawiamy?


...ale to tylko moje subiektywne zdanie

Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Re: Patch 1.05.
Ludzie,kupcie dobrego joya i przestancie narzekac na latanie smiglowcem.Wylatalem na OFP chyba tysiace godzin,oczywiscie na myszce i klawiaturze.Dla porownania polatalem na joyu...i prawie usnalem
Jesli latac to tylko na AA.A jak juz wszyskie bledy beda poprawione(po patchu 10000
)wtedy bedzie sie godzinami gralo z taka przyjemnoscia,jak przed laty w OFP.Z harcerskim pozdrowieniem 



- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Patch 1.05.
Robi pisze:haxigi pisze: Prowadzenie smiglowca nadal jest tragiczne (to ma byc realistyczne ? Przy pomocy myszki w innych grach latanie jest przyjemnoscia [BF2, WR] a tu to meczarnia ...)
haxigi... niestety nie miałem przyjemności grać w "BF2" czy "WR", więc trudno mi się odnieść do "latadeł" w tychże grach. Jednak uważam, że mylisz realistkę z przyjemnością. Mógłbyś zdeklarować się, czy chcesz mieć latanie realistyczne, czy przyjemne - bo według mnie te przymiotniki wykluczają się wzajemnie przy opcji sterowania myszką, dżojem, padem itp.![]()
Rboi ma racje - realistyka a przyjemnosc to co innego. Osobiscie bardzo dobrze latalo mi sie w BF2, OFP byl nieco sztywny pod tym wzgledem jednal ArmA po poprawieniu modelu lotu w 1.02 jest duzo ciekawsza. W wersji 1.00 bylo, hmmm... karkolomne ale dalo sie latac z przyjemnoscia opanowujac po chwili kontrole. 1.05 tez wnosi jakas zmiane w stosunku do 1.02.
Da sie latac w ArmA przyjemnie, widowiskowo i efektywnie jedynie trzeba podstawowe zwroty opanowac i wczuc sie w maszyne

Re: Patch 1.05.
Dokładnie tak. Opanowanie modelu lotu w Armie jest przyjemnością samą w sobie 

Re: Patch 1.05.
Jaki dziś błąd miałem!
Połączyłem się na jakiś serwer, mój nick to Paweł. Jak misja włączała się to pojawiło się intro kto tą misje zrobił i tu nagle w dolnym rogu pojawia się pomarańczowy napis z moim nickiem (tak jagbym się resnoł odrazu w pojeździe) jakiś gość nawala coś po niemiecku, i z 4-5 razy lol w jednym zdaniu. Coś się pokiełbasiło i mnie resneło w tak jakbym nie był w abramsie, ale pod nim. Wyglądało to tak, że mogłem wydawać rozkazy dowódcy, ale poruszałem się pod mapą. Ten niemiec coś po mnie pisał, ale napisałem, że nie kapuje nic i się rozłączył. Dopiero wtedy się "naprawiło". Jak wyszłem z abramsa to pojawiłem się na spawnie(!), po respawnie było już ok.
Połączyłem się na jakiś serwer, mój nick to Paweł. Jak misja włączała się to pojawiło się intro kto tą misje zrobił i tu nagle w dolnym rogu pojawia się pomarańczowy napis z moim nickiem (tak jagbym się resnoł odrazu w pojeździe) jakiś gość nawala coś po niemiecku, i z 4-5 razy lol w jednym zdaniu. Coś się pokiełbasiło i mnie resneło w tak jakbym nie był w abramsie, ale pod nim. Wyglądało to tak, że mogłem wydawać rozkazy dowódcy, ale poruszałem się pod mapą. Ten niemiec coś po mnie pisał, ale napisałem, że nie kapuje nic i się rozłączył. Dopiero wtedy się "naprawiło". Jak wyszłem z abramsa to pojawiłem się na spawnie(!), po respawnie było już ok.
Re: Patch 1.05.
Kurcze mać! Ile patchów trzeba, żeby Arma osiągnęła poziom grywalności OFP 1.96???