branie dokumentów + bonus

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

branie dokumentów + bonus

Post autor: Flanker »

witam
Pierwsze pytanie .
Jaka komendę i gdzie muszę wpisać aby wsiąść ze stołu dokumenty ( Dowody "zdjęcia").
następnie co mam wpisać w wyzwalaczu zeby po wzięciu ich zęby zaliczyło mi zadanie.

Drugie pytanie

Chce żeby od początku były zniszczone budynki "ID" , więc wpisuje w wyzwalaczu i nic się nie dzieje. co mam zrobić ?

Kod: Zaznacz cały

((getmarkerpos "markername") nearestObject 53762) setdammage 1;
Pozdrawiam . przeszukałem forum i nic nie znalazłem co mi by pomogło .
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: branie dokumentów + bonus

Post autor: tom3kb »

Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: branie dokumentów + bonus

Post autor: Flanker »

Robie tak jak napisane jest w tym pierwszym linku i pojawia mi się opcja żeby wsiąść ale nic się nie dzieje .
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: branie dokumentów + bonus

Post autor: tom3kb »

Znaczy co nie podnosi tych dokumentów czy co ?
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: branie dokumentów + bonus

Post autor: Flanker »

jak podchodzę do dokumentów jest opcja żeby je podnieść , klikam i nic żołnierz nie reaguje , dokumenty są tam gdzie były.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: branie dokumentów + bonus

Post autor: tom3kb »

Zrób tak połóż na tym stole lub na ziemi obiekt dowody (mapa) (znajdziesz go w puste->przedmioty(małe) o ile się nie mylę). Jego class names to "evmap" innych przedmiotów z tej serii nie znam ale podejrzewam że też będzie coś na ev.... sprawdź sobie na arma 2 bi wiki np.
Nazwij tą mapę tak jak w przykładach z pierwszego linku docs. Teraz zrobimy trochę podobnie jak tam w tych przykładach, możesz popróbować różnych sposobów, ale nie będziemy nic pisać w init.sqf tylko zrobimy to tak...

Wstaw wyzwalacz a w nim w linijce warunek pisz np:
player distance docs <5 gdzie player to nazwa twojego żołnierza, może być cokolwiek, docs to dokumenty
a w linijce przy aktywacji:
ron = player addaction ["Zabierz dokumenty","dokumenty.sqs"]

Teraz w folderze misji tworzysz plik dokumenty.sqs a w nim piszesz np:

player sidechat "Znalazlem dokumenty"
~4
delatevehicle docs
player addweapon "evmap"
player removeaction ron
exit
Zapisz plik

Teraz wstawiamy drugi wyzwalacz a w nim w warunku piszemy:
player HasWeapon "EvMap";
a w okienku przy aktywacji np:
tskobj1 setTaskState "SUCCEEDED" [czy jak tam u ciebie wygląda zaliczanie zadań i który ma numer], tylko pamiętaj, że na mapie może być tylko jeden obiekt "evmap" o nazwie docs.

Zapisz misję, żeby zapamiętała zmiany i dodanie plików dokumenty.sqs i naciśnij podgląd, żeby zobaczyć czy wszystko ok. Jeśli nie zrobisz jakiegoś błędu, [sprawdzaj przecinki, nawiasy i ";" to musi zadziałać] bo u siebie w edytorze sprawdziłem/zrobiłem tą metodą co napisałem i na 200% działało, zadanie się zaliczyło a misja skończyła. :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”