OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
Witam, któryś raz próbuję się przełamać, aby zrobić misję do OA, ale nie umiem, nie jestem w stanie zrobić takiego "wejścia" misji jak na poniższym filmiku w 2:06, czyli stopniowo wyostrzający się obraz + napisy. Proszę jakiegoś bardziej doświadczonego kolegę o napisanie/podanie takiego skryptu (myślę, że będzie to w formacie .sqs, ale nie umiem napisać czegos takiego).... Próbowałem rozpakować misje cpbo, ale nie "ogarniam" obsługi i nie jestem w stanie wyłowić tej misji.... Jeszcze raz prosze o pomoc...
Tutaj ten filmik i 2;06
http://www.youtube.com/watch?v=5BXLWcFQkhI
Tutaj ten filmik i 2;06
http://www.youtube.com/watch?v=5BXLWcFQkhI
Re: OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
1. Zakłada się w tym dziale, że pytający jest zaznajomiony z podstawami robienia misji, jeśli nie proszę zapoznać się z działem "Tworzenie misji" na tej stronie: http://www.armacenter.pl/
2. w pliku init.sqf możesz umieścić kod, który ma się uruchomić na początku misji (początek w znaczeniu ekran briefingu - mapa przed rozpoczęciem misji)
3. rozmycie robi się efektami posprocessingu: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=75528 (szukaj frazy dynamicBlur)
4. aby poczekać do czasu, gdy zniknie czarny ekran "receiving" należy użyć: http://community.bistudio.com/wiki/onPreloadFinished
5. efekt tekstu tworzy się chyba tym: http://forums.bistudio.com/showpost.php ... ostcount=5 (wymagane włączenie modułu funkcji)
6. Proszę nie używać capslocka i zmienić nazwę tematu na mniejsze litery
2. w pliku init.sqf możesz umieścić kod, który ma się uruchomić na początku misji (początek w znaczeniu ekran briefingu - mapa przed rozpoczęciem misji)
3. rozmycie robi się efektami posprocessingu: http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=75528 (szukaj frazy dynamicBlur)
4. aby poczekać do czasu, gdy zniknie czarny ekran "receiving" należy użyć: http://community.bistudio.com/wiki/onPreloadFinished
5. efekt tekstu tworzy się chyba tym: http://forums.bistudio.com/showpost.php ... ostcount=5 (wymagane włączenie modułu funkcji)
6. Proszę nie używać capslocka i zmienić nazwę tematu na mniejsze litery
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
Tu gotowy do przerobienia efekt:
Kod: Zaznacz cały
if (true) then
{
titleCut ["", "BLACK FADED", 999];
[] Spawn {
waitUntil{!(isNil "BIS_fnc_init")};
// Info text
[str("Linijka 1") ,str("Linijka 2")] spawn BIS_fnc_infoText;
sleep 5;
"dynamicBlur" ppEffectEnable true;
"dynamicBlur" ppEffectAdjust [6];
"dynamicBlur" ppEffectCommit 0;
"dynamicBlur" ppEffectAdjust [0.0];
"dynamicBlur" ppEffectCommit 7;
titleCut ["", "BLACK IN", 8]
};
};
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
Dzięki SaS, a jeszcze jedno, to mam dać w init.sqs, a później tenże init dać w aktywacji wyzwalacza, czy coś, czy po prostu ma być w folderze misji? Bo wrzuciłem to do folderu misji i kiedy wpisuje w wyzalaczu this exec "init.sqs" lub []exec"init.sqs", to wyskakuje "script init.sqs not found". Co robię źle?
P.S.
Udało mi się szybko poradzić z problemem tworząc plik .sqs w armaedit. Nic nie wpisywałem w jednostkach, po prostu init.sqs wrzuciłem do folderu misji. Wielki plus dla SaSa, gdybym mógł przyznać
Wciąż jednak nie mogę sobie poradzic z napisami... używam tego
P.S.
Udało mi się szybko poradzić z problemem tworząc plik .sqs w armaedit. Nic nie wpisywałem w jednostkach, po prostu init.sqs wrzuciłem do folderu misji. Wielki plus dla SaSa, gdybym mógł przyznać

lecz nie działa....waitUntil{!(isNil "BIS_fnc_init")};
[str ("Mission Name Here") , str(date select 1) + "." + str(date select 2) + "." + str(date select 0), str("Mission Location Here")] spawn BIS_fnc_infoText;
Ostatnio zmieniony 12 czerwca 2011, 13:46 przez ProteziakSaSPL, łącznie zmieniany 1 raz.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
Init.sqf, konstrukcja if jest nieakceptowana w .sqs
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
JEST! Działa! Dzięki SaS, uratowałeś mnie
. Nie skojarzyłem, że .sqs nie obsłuży skomplikowanych poleceń... teraz wszystko działa.
Dla zainteresowanych poniżej zamieszczam w pełni działający skrypt DOKŁADNIE taki jak w misjach (u ciebie SaS nieco różniły się styl napisów od tych z OA)
Dajemy moduł "Functions" (Funkcje) na mapę misji. Oczywiście wszystko w init.sqf w folderze misji. Najlepiej zrobić w ArmaEdit.

Dla zainteresowanych poniżej zamieszczam w pełni działający skrypt DOKŁADNIE taki jak w misjach (u ciebie SaS nieco różniły się styl napisów od tych z OA)
Kod: Zaznacz cały
if (true) then
{
titleCut ["", "BLACK FADED", 999];
[] Spawn {
waitUntil{!(isNil "BIS_fnc_init")};
// Info text
[str ("Mission Name Here") , str(date select 1) + "." + str(date select 2) + "." + str(date select 0), str("Mission Location Here")] spawn BIS_fnc_infoText;
sleep 5;
"dynamicBlur" ppEffectEnable true;
"dynamicBlur" ppEffectAdjust [6];
"dynamicBlur" ppEffectCommit 0;
"dynamicBlur" ppEffectAdjust [0.0];
"dynamicBlur" ppEffectCommit 7;
titleCut ["", "BLACK IN", 8]
};
};
Re: OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
jest akceptowana, ale trzeba zmieścić się w jednej linijce.SaS TrooP pisze:Init.sqf, konstrukcja if jest nieakceptowana w .sqs
cfog skończył się na kill'em all
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: OPERATION ARROWHEAD WEJŚCIE DO MISJI...
Co nie zmienia faktu, że .sqf i tak użyteczniejsze i pełne lepszych możliwości 
