Problem z wyzwalaczem

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Problem z wyzwalaczem

Post autor: Land »

Napisze w tym temacie żeby już nowego nie zakładać. Czemu kiedy używam w wyzwalaczu komendy soldier1 doFollow soldier2 to nie żołnierz nr1 nie idzie za żołnierzem nr2?? Szukałem na internecie czy ktoś ma podobny problem ale nikt nie ma.. wszystko dobrze powinno być a mimo wszystko nie idzie za nim
Ostatnio zmieniony 16 stycznia 2011, 17:39 przez Land, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problem z markerem.

Post autor: kondor »

1. Nowy temat, nowy wątek (o ile już o tym nie istnieje). Ten jest o usuwaniu markera.
2. Albo jestem zmęczony, albo napisałeś to niezrozumiale. Chcesz żeby komenda doFollow kazała "śledzić" markerowi żołnierza?
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z markerem 2 (tymczasowa nazwa)

Post autor: Land »

Ja za bardzo nieznam się na używaniu komend w tej grze skryptów itd, zwykle to stawianie jednostek i robienie im punktów misji dawało mi frajdę, ale teraz chce coś bardziej ambitnego zrobić i potrzebuje właśnie do tego użyć tej komendy doFollow. Ja ustawiam to w wyzwalaczu biorę aktywacja przez bluefor wchodzę w to a i tak żołnierz stoi i nic nie robi a drugi sobie idzie gdzie powinien
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z markerem 2 (tymczasowa nazwa)

Post autor: Land »

Wie ktoś jak rozwiązać ten problem?
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Problem z markerem 2 (tymczasowa nazwa)

Post autor: Pit »

Albo nazwa tematu mnie myli albo nie rozumiem po co używasz markera - czy nie chodzi ci czasem o wyzwalacz (trigger) ?
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z markerem 2 (tymczasowa nazwa)

Post autor: Land »

Ja ustawiam to w wyzwalaczu biorę aktywacja przez bluefor
Napisałem że w wyzwalaczu, temat nie ja zakładałem tylko Admin to może on mnie źle zrozumiał i tak nazwał
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problem z markerem 2 (tymczasowa nazwa)

Post autor: kondor »

Land pisze:Napisze w tym temacie żeby już nowego nie zakładać. Czemu kiedy używam w markerze komendy soldier1 doFollow soldier2 to nie żołnierz nr1 nie idzie za żołnierzem nr2?? Szukałem na internecie czy ktoś ma podobny problem ale nikt nie ma.. wszystko dobrze powinno być a mimo wszystko nie idzie za nim
Podpiąłeś się pod temat o markerach i napisałeś, że używasz w markerze jakiejś tam komendy, dlatego ustawiłem nazwę tematu podobną do tamtego tematu(, a w nawiasie zaznaczyłem, że się zmieni) więc się nie wypinaj, że to nie Twoja wina.
Zmień pierwszy post i nazwę tematu, (bo to on wyznacza temat) tak, żeby było wiadomo o co Ci chodzi.
Masz czas do północy, inaczej leci do kosza.
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z wyzwalaczem

Post autor: LukeOne »

Land pisze:Wie ktoś jak rozwiązać ten problem?
Napisz co dokładnie chcesz osiągnąć w tej misji ową komendą bo może da rady inaczej to rozwiązać. A jeśli się uparłeś to odsyłam tutaj http://community.bistudio.com/wiki/doFollow łatwiej nie da sie wytłumaczyć niż na wiki.
combat ready
Land
Posty: 13
Rejestracja: 21 października 2007, 12:41
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z wyzwalaczem

Post autor: Land »

Mam:
Hummera i taki ta czarna limuzynę cywili
Chcę:
Żeby Hummer jechał za limuzyną ale nie był z nią w grupie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”