AI traktuje tarcze jak wroga
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
AI traktuje tarcze jak wroga
Jak zrobić by AI traktowało tarcze strzelnicze (pusty > cele > prosty cel) jak wrogie AI ? Nie interesuje mnie sposób w stylu "idź do ... celuj w ... otwórz ogień" chce by AI przy napotkaniu tarczy np. w mieście czy lesie zachowywało się tak jak w przypadku wrogiego AI. ACE dodaje niewidzialne cele które mógł bym ustawić w miejscu tarczy ale mają taki błąd że są niezniszczalne i AI strzela do nich puki ma amunicje. Myślałem też by ustawić w miejscu tarczy niewidzialne (dosłownie) wrogie AI ale także nie wiem jak to zrobić. W każdym bądź razie każdy skuteczny pomysł mile widziany dla motywacji posypią się punkty ponieważ zależy mi na tym.
combat ready
Re: AI traktuje tarcze jak wroga
to daj mu waypoint czy jak kto woli po polsku punkt nawigacji i daj zniszczyć bezpośrednio na tę tarczę i będzie strzelał
i kłopot z głowy 


P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje 
Polecam (film YouTube)

Polecam (film YouTube)
Re: AI traktuje tarcze jak wroga
LukeOne pisze:Nie interesuje mnie sposób w stylu "idź do ... celuj w ... otwórz ogień" chce by AI przy napotkaniu tarczy np. w mieście czy lesie zachowywało się tak jak w przypadku wrogiego AI
combat ready
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: AI traktuje tarcze jak wroga
Nie wiem czy zadziała.
Wstaw tarczę, zapisz misję, znajdź mission.sqm
Przykładowy fragment:
Zmień side z EMPTY na WEST albo EAST, wtedy tarcza będzie traktowana jako Wschód/Zachód. Działą z żywymi ludźmi, nie mam pojęcia czy z pustymi obiektami. Nie możesz w misji klikać na tarczę.
Wstaw tarczę, zapisz misję, znajdź mission.sqm
Przykładowy fragment:
Kod: Zaznacz cały
class Item17
{
position[]={5958.0503,83.040001,11835.012};
azimut=61.934898;
id=17;
side="EMPTY";
vehicle="Land_fort_bagfence_long";
skill=1;
init="this SetPos [(GetPos this select 0),(GetPos this select 1),-0.1]";
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: AI traktuje tarcze jak wroga
Raczej to nie zadziała bo sprawdzałem, ale działa waypoint "zniszcz" 
(sqm np. notatnikiem)

(sqm np. notatnikiem)
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Re: AI traktuje tarcze jak wroga
Co prawda sama zmiana strony nie zadziałała ale wpadłem na pomysł by ustawić wrogiego żołnierza i w pliku mission.sqm nazwać go TargetE. Działa dokładnie tak jak chciałem
po trafieniu tarcza przewraca się a AI przestaje strzelać @SaS Troop wielkie dzięki
masz punkta.


combat ready