AI traktuje tarcze jak wroga

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

AI traktuje tarcze jak wroga

Post autor: LukeOne »

Jak zrobić by AI traktowało tarcze strzelnicze (pusty > cele > prosty cel) jak wrogie AI ? Nie interesuje mnie sposób w stylu "idź do ... celuj w ... otwórz ogień" chce by AI przy napotkaniu tarczy np. w mieście czy lesie zachowywało się tak jak w przypadku wrogiego AI. ACE dodaje niewidzialne cele które mógł bym ustawić w miejscu tarczy ale mają taki błąd że są niezniszczalne i AI strzela do nich puki ma amunicje. Myślałem też by ustawić w miejscu tarczy niewidzialne (dosłownie) wrogie AI ale także nie wiem jak to zrobić. W każdym bądź razie każdy skuteczny pomysł mile widziany dla motywacji posypią się punkty ponieważ zależy mi na tym.
combat ready
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: AI traktuje tarcze jak wroga

Post autor: Sieku12 »

to daj mu waypoint czy jak kto woli po polsku punkt nawigacji i daj zniszczyć bezpośrednio na tę tarczę i będzie strzelał :) i kłopot z głowy :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: AI traktuje tarcze jak wroga

Post autor: LukeOne »

LukeOne pisze:Nie interesuje mnie sposób w stylu "idź do ... celuj w ... otwórz ogień" chce by AI przy napotkaniu tarczy np. w mieście czy lesie zachowywało się tak jak w przypadku wrogiego AI
combat ready
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: AI traktuje tarcze jak wroga

Post autor: SaS TrooP »

Nie wiem czy zadziała.
Wstaw tarczę, zapisz misję, znajdź mission.sqm

Przykładowy fragment:

Kod: Zaznacz cały

class Item17
		{
			position[]={5958.0503,83.040001,11835.012};
			azimut=61.934898;
			id=17;
			side="EMPTY";
			vehicle="Land_fort_bagfence_long";
			skill=1;
			init="this SetPos [(GetPos this select 0),(GetPos this select 1),-0.1]";
Zmień side z EMPTY na WEST albo EAST, wtedy tarcza będzie traktowana jako Wschód/Zachód. Działą z żywymi ludźmi, nie mam pojęcia czy z pustymi obiektami. Nie możesz w misji klikać na tarczę.
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: AI traktuje tarcze jak wroga

Post autor: LukeOne »

Ciekawy pomysł :) Czym otworze sqm ?
combat ready
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: AI traktuje tarcze jak wroga

Post autor: rapanui128pl »

Raczej to nie zadziała bo sprawdzałem, ale działa waypoint "zniszcz" :)
(sqm np. notatnikiem)
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: AI traktuje tarcze jak wroga

Post autor: LukeOne »

Co prawda sama zmiana strony nie zadziałała ale wpadłem na pomysł by ustawić wrogiego żołnierza i w pliku mission.sqm nazwać go TargetE. Działa dokładnie tak jak chciałem :) po trafieniu tarcza przewraca się a AI przestaje strzelać @SaS Troop wielkie dzięki :dworship masz punkta.
combat ready
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”