Bo chce go użyć w misji na czarnorusi ale wiecie jak tam jest lasy,lasy, i jeszcze raz lasy przez co ciągle wpadam na drzewo
Zwrotność quada
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Zwrotność quada
No więc czy da się trochę "podrasować" quada żeby był mniej zwrotny?
Bo chce go użyć w misji na czarnorusi ale wiecie jak tam jest lasy,lasy, i jeszcze raz lasy przez co ciągle wpadam na drzewo
Bo chce go użyć w misji na czarnorusi ale wiecie jak tam jest lasy,lasy, i jeszcze raz lasy przez co ciągle wpadam na drzewo
nick w grze: Jasina
Re: Zwrotność quada
Szczerze w to wątpię takie proste modyfikacje gry jak np. podmiana pliku dźwiękowego to ok. ale dokopanie się do funkcji odpowiedzialnych za fizykę jazdy quadem to raczej nie takie hop siup a addonu też pewnie żadnego nie znajdziesz bo nikt nie bawi się w takie drobiazgi. Chyba pozostaje ci zrobić sobie trening jazdy taktycznej quadem
ja sam nie potrafiłem utrzymać się na drodze jadąc samochodem ale teraz nie mam z tym żadnego problemu quadem też da się jeździć.
combat ready
- WarCity
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E
Re: Zwrotność quada
Miałem na myśli "OA"LukeOne pisze:ACE2 dodaje quada do Arma2 no chyba że miałeś na myśli ACE_OA
Re: Zwrotność quada
E tam nie tak źle się jeździ quadem po lesie przed chwilą z ciekawości próbowałem i nie widzę żadnego problemu no chyba że komuś się bardzo śpieszy to wiadomo że będzie drzewa zaliczał wtedy to już lepiej pieszo iść
combat ready
- Slawek
- Posty: 821
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Zwrotność quada
Na quadzie w terenie powinien jeździć inżynier z medykiem, wtedy jest szansa na dojechanie do celu. 




