Zwrotność quada

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Zwrotność quada

Post autor: Jasina »

No więc czy da się trochę "podrasować" quada żeby był mniej zwrotny?
Bo chce go użyć w misji na czarnorusi ale wiecie jak tam jest lasy,lasy, i jeszcze raz lasy przez co ciągle wpadam na drzewo :rant
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Zwrotność quada

Post autor: LukeOne »

Szczerze w to wątpię takie proste modyfikacje gry jak np. podmiana pliku dźwiękowego to ok. ale dokopanie się do funkcji odpowiedzialnych za fizykę jazdy quadem to raczej nie takie hop siup a addonu też pewnie żadnego nie znajdziesz bo nikt nie bawi się w takie drobiazgi. Chyba pozostaje ci zrobić sobie trening jazdy taktycznej quadem ;) ja sam nie potrafiłem utrzymać się na drodze jadąc samochodem ale teraz nie mam z tym żadnego problemu quadem też da się jeździć.
combat ready
Awatar użytkownika
WarCity
Posty: 67
Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E

Re: Zwrotność quada

Post autor: WarCity »

Zwrotność quada poprawia trochę mod ACE2.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nick w ArmA: frAnEkKk
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Zwrotność quada

Post autor: LukeOne »

ACE2 dodaje quada do Arma2 no chyba że miałeś na myśli ACE_OA
combat ready
Awatar użytkownika
WarCity
Posty: 67
Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E

Re: Zwrotność quada

Post autor: WarCity »

LukeOne pisze:ACE2 dodaje quada do Arma2 no chyba że miałeś na myśli ACE_OA
Miałem na myśli "OA" :D .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nick w ArmA: frAnEkKk
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Zwrotność quada

Post autor: Jasina »

Ja mam CO i jakoś różnicy (w jeździe quadem) nie zwuważyłem
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Zwrotność quada

Post autor: LukeOne »

E tam nie tak źle się jeździ quadem po lesie przed chwilą z ciekawości próbowałem i nie widzę żadnego problemu no chyba że komuś się bardzo śpieszy to wiadomo że będzie drzewa zaliczał wtedy to już lepiej pieszo iść
combat ready
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 820
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Zwrotność quada

Post autor: Slawek »

Na quadzie w terenie powinien jeździć inżynier z medykiem, wtedy jest szansa na dojechanie do celu. :D
Obrazek..Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek Obrazek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - ArmaPL lub 212.91.26.150:7891
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”