Chcę dać trochę skryptów "ożywiających" scenariusz - np. załogi działek przeciwlotniczych i reflektorów od czasu do czasu zmieniających kierunek w którym skierowana jest broń, żołnierzy chodzących wewnątrz budynków itd. itp.
W zasadzie wystarczyłoby dla każdego obiektu, jaki ma być dodatkowo obsłużony skryptami, uruchomić oddzielny skrypt ze wstawionym waitUntil (bo ZU-23-2 nie mają kręcić się jak karuzela, tylko losowy obrót, parę minut przerwy itd.)
Ale czy nie będzie bardziej efektywne zrobienie jednego "dużego" skryptu - dla wszystkich naraz?
Jak konkretnie (i czy w ogóle) wygląda multitasking w Arma2 ?
Wydajność skryptów
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Wydajność skryptów
Jeśli ma chodzić tylko o obkręcanie wieżami, to chyba rzeczywiście będzie lepiej napisać 1 skrypt.
PS: waitUntil wykonuje się w każdej klatce - lepiej generalnie używać łączenia wait i sleep (zwłaszcza jeśli warunek jest "ciężki").
PS: waitUntil wykonuje się w każdej klatce - lepiej generalnie używać łączenia wait i sleep (zwłaszcza jeśli warunek jest "ciężki").
Re: Wydajność skryptów
Nie ma wait w http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... g_Commandskondor pisze:Jeśli ma chodzić tylko o obkręcanie wieżami, to chyba rzeczywiście będzie lepiej napisać 1 skrypt.
PS: waitUntil wykonuje się w każdej klatce - lepiej generalnie używać łączenia wait i sleep (zwłaszcza jeśli warunek jest "ciężki").
Oczywiście można użyć @ i ~ .
Re: Wydajność skryptów
Przepraszam, miałem na myśli while, nie wait