Wydajność skryptów

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
smar
Posty: 63
Rejestracja: 23 stycznia 2010, 14:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Wydajność skryptów

Post autor: smar »

Chcę dać trochę skryptów "ożywiających" scenariusz - np. załogi działek przeciwlotniczych i reflektorów od czasu do czasu zmieniających kierunek w którym skierowana jest broń, żołnierzy chodzących wewnątrz budynków itd. itp.

W zasadzie wystarczyłoby dla każdego obiektu, jaki ma być dodatkowo obsłużony skryptami, uruchomić oddzielny skrypt ze wstawionym waitUntil (bo ZU-23-2 nie mają kręcić się jak karuzela, tylko losowy obrót, parę minut przerwy itd.)

Ale czy nie będzie bardziej efektywne zrobienie jednego "dużego" skryptu - dla wszystkich naraz?

Jak konkretnie (i czy w ogóle) wygląda multitasking w Arma2 ?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Wydajność skryptów

Post autor: kondor »

Jeśli ma chodzić tylko o obkręcanie wieżami, to chyba rzeczywiście będzie lepiej napisać 1 skrypt.
PS: waitUntil wykonuje się w każdej klatce - lepiej generalnie używać łączenia wait i sleep (zwłaszcza jeśli warunek jest "ciężki").
smar
Posty: 63
Rejestracja: 23 stycznia 2010, 14:38
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wydajność skryptów

Post autor: smar »

kondor pisze:Jeśli ma chodzić tylko o obkręcanie wieżami, to chyba rzeczywiście będzie lepiej napisać 1 skrypt.
PS: waitUntil wykonuje się w każdej klatce - lepiej generalnie używać łączenia wait i sleep (zwłaszcza jeśli warunek jest "ciężki").
Nie ma wait w http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... g_Commands

Oczywiście można użyć @ i ~ .
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Wydajność skryptów

Post autor: kondor »

Przepraszam, miałem na myśli while, nie wait
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”