Po najnowszym patch'u 1.55 coś takiego dzieje się z Arma2:OA: tempo gry zwalnia do pokazu slajdów, potem jeszcze wolniej, gra ulega "zamrożeniu". Dzieje się tak po jakimś czasie grania (kilkadziesiąt minut), pomaga na to shift- i FLUSH, czyli reset grafiki.
Po pierwsze - komputer taki sobie i z niczym innym problemów nie ma, dwa rdzenie, GTX250 z 512 MB, 2 GB RAM. Po drugie - zanim się zatka - to chodzi (przy danych ustawieniach) całkiem bystro. A po trzecie - chyba przed patch'em 1.55 tego nie było.
Jest też dla mnie zagadką, jak ustawić opcję "pamięć" w grafice... jak dla mnie to trochę dziwna opcja, bo przecież ile pamięci ma do dyspozycji program - to sam powinien sprawdzić. Co naprawdę robi ta opcja i jak ją najlepiej ustawić?
Wyciek pamięci - patch 1.55 ?
Moderator: Inkwizytor
- WarCity
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E
Re: Wyciek pamięci - patch 1.55 ?
Co do pamięci, to jest chyba taka opcja jak pamięć video
.

Re: Wyciek pamięci - patch 1.55 ?
Nie chciało Ci się poszukać?
Tutaj jest dyskusja na temat owego "patcha":
viewtopic.php?f=5&t=3897&start=11
Jest zbugowany i nie warto go instalować, bo więcej psuje niż naprawia. Tak więc jedynym sposobem pozbycia się problemu jest gra na patchu 1.54.

viewtopic.php?f=5&t=3897&start=11
Jest zbugowany i nie warto go instalować, bo więcej psuje niż naprawia. Tak więc jedynym sposobem pozbycia się problemu jest gra na patchu 1.54.

Re: Wyciek pamięci - patch 1.55 ?
Ale wideo co?WarCity pisze:Co do pamięci, to jest chyba taka opcja jak pamięć video.
Ile mam pamięci? To powinna gra odczytać sama!
Ile pamięci ma używać? Wiadomo - całą jaką może - dlaczego niby mniej?!
Jak długo ma pozostawiać (chwilowo nieużywane) tekstury/obiekty w pamięci karty? A skąd JA mam to wiedzieć? Niech usuwa gdy tylko będzie zapotrzebowanie dla nowych.
Nie - naprawdę ta opcja jest zagadkowa - bo to nie jest ustawienie typu "coś za coś" - czyli np. antyaliasing (im go więcej tym wiadomo wolniej, czyli "prędkość albo jakość"). Co zyskuje dając "LOW" ? Co zyskuje dając "HIGH" ?
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: Wyciek pamięci - patch 1.55 ?
Generalnie - przy 1 GB pamięci graficznej warto ustawić na DEFAULT. Program "sam" przydzieli i obsłuży tę ilość pamięci.
Przy 512 MB - pamięc na LOW (niestety za mało na wodotryski graficzne).
A poza tym:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=101124
Przy 512 MB - pamięc na LOW (niestety za mało na wodotryski graficzne).
A poza tym:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=101124
Re: Wyciek pamięci - patch 1.55 ?
No i to właśnie jest dziwne - jeżeli dla określonej ilości pamięci należy ustawić te parametry tak a tak - to dlaczego programiści z BI nie zhańbili się pracą i nie zrobili prostej procedury rozpoznającej ilość pamięci dostępnej fizycznie dla karty graficznej?Rafael3D pisze:Generalnie - przy 1 GB pamięci graficznej warto ustawić na DEFAULT. Program "sam" przydzieli i obsłuży tę ilość pamięci.
Przy 512 MB - pamięc na LOW (niestety za mało na wodotryski graficzne).
A poza tym:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=101124
Dalej - dlaczego trzeba ustawiać ile rdzeni/procesorów ma komputer? Wszak znowu jest to rzecz niemal trywialnie łatwa do sprawdzenia.
Jeszcze raz tłumaczę: sens np. ustawiania detali jest - bo ktoś może woli aby otoczenie było ładniej wykreślone, a ktoś aby sama postać. Ktoś chce mieć postprocessing, a ktoś nie. Ale założenie że ktoś specjalnie i celowo ogranicza dostępność pamięci karty graficznej dla Arma2 - kiedy w nią gra - to raczej chore. Więc po co taka opcja?! To nie jest "coś za coś", to nie jest "dopasowywanie do możliwości"...