ACE II, klawisz interakcji

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

ACE II, klawisz interakcji

Post autor: Karol »

Witam!Mam moda ACE II od dłuższego czasu, ale nigdy się tak bardzo nie zastanawiałem nad klawiszem Windows w którym jest interakcja.Czytając niektóre tematy zauważyłem, że nie mam chyba kilku funkcji.W menu leczenia na filmiku zauważyłem, że jest tam więcej opcji niż ja mam.Gdy stoję obok sojusznika i naciskam Windows mam takie opcje: zbadaj, wyposażenie, odpuść winy.Czy w tym mi czegoś brakuje ?Aha a jak związać np. jakiegoś partyzanta przez opcje: zwiąż w menu ?Najlepiej jakby ktoś dał screen'a z jego menu interakcji w różnych sytuacjach.Z góry dziękuje za pomoc :)

EDIT:Czy szyny lub kroplówki używa się przez menu interakcji tak jak np. morfiny ? Zbadaj-...
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
Dymion
Posty: 63
Rejestracja: 21 stycznia 2010, 13:39
ID Steam:
Numer GG: 272204
ID gracza: 0

Re: ACE II, klawisz interakcji

Post autor: Dymion »

Pod klawiszem "Win" przypisane są między innymi takie funkcje jak leczenie dla medyka. Musisz jednak podobnie jak w przypadku głosów zmienić wpis w pliku ace_clientside_config.hpp, który znajduje się w katalogu C:\Program Files\Bohemia Interactive\ARMA 2\userconfig\ACE. Zmieniasz w linii name = "John Doe"; tekst John Doe na twój nick.
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: ACE II, klawisz interakcji

Post autor: Karol »

A co mi to wtedy daje ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
Dymion
Posty: 63
Rejestracja: 21 stycznia 2010, 13:39
ID Steam:
Numer GG: 272204
ID gracza: 0

Re: ACE II, klawisz interakcji

Post autor: Dymion »

Będziesz mógł używać klawisza interakcji, być może rozwiąże to też twoje problemy z innego tematu.
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: ACE II, klawisz interakcji

Post autor: Karol »

Klawisza interakcji mogłem używać już wcześniej, tylko myślałem, że może mi czegoś brakuje.Zmieniłem na moją nazwę ale nic się nie poprawiło.
A czy wiesz jak się nazywa moduł do rozmów ??Chodzi mi o to co jest w moim poprzednim temacie.
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
Dymion
Posty: 63
Rejestracja: 21 stycznia 2010, 13:39
ID Steam:
Numer GG: 272204
ID gracza: 0

Re: ACE II, klawisz interakcji

Post autor: Dymion »

Jeśli wcześniej nie miałeś zmienionego nicku w pliku konfiguracyjnym ACE, to nie mogłeś wcześniej używać klawisza Win prawidłowo. Druga sprawa to musisz grać w misję, która wykorzystuje ten klawisz do leczenia (przy tworzeniu misji był użyty moduł "Włącz system obrażeń"). Jeśli ktoś tego nie użył, to mimo zmian w konfigu leczy się normalnie. Próbowałeś tego podczas jakiegoś coop-a, czy tylko na publiku lub singlu?
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: ACE II, klawisz interakcji

Post autor: Karol »

Oczywiście!Nie raz używałem włącz system obrażeń, i mi prawidłowo działało.Mi tak bardzo nie chodzi o leczenie tylko o rozmowę.W temacie niżej Sas... napisał, że przez windows można gadać z innymi, a ja nigdzie nie widzę takiej opcji, więc założyłem temat.
Do czego służy Odpuść winy ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”