Mam problem z podstawianiem bomb mianowicie stawiam grupę zwiadowczą i sziłkę. Sabotażystę nazywam Sabotazysta1 a sziłkę szilka1. Ustawiam waypoint "Znajdź i Zniszcz" a w jego polu inicjacji wpisywałem juz na rużne sposoby skrypt.
this fire "pipebombmuzzle";
lub
sabotazysta1 fire "pipebombmuzzle";
lub
this fire "pipebomb";
lub
sabotazysta1 fire "pipebomb";
Jednostka owszem podbiega do szilki ale gdy do niej juz dotrze to sobie stoi nieruchomo
Skrypty te znalazłem tutaj
viewtopic.php?f=54&t=2330&p=25229&hilit=zasadzka#p25229
Podstawianie bomb
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Podstawianie bomb
Spróbuj.19. Jak sprawić by Jednostka specjalna/Specnaz układał ładunki wybuchowe w określonych miejscach, a następnie je zdetonował?
Nazywasz jednostkę specjalną/Specnaza np. dywersant1 i ustawiasz mu punkty trasy w tych miejscach gdzie mają być ułożone ładunki (trzy punkty trasy jako że może przenosić trzy ładunki). W każdym z punktów trasy wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant1 Fire ["PUT","PipeBomb"]. Punkty trasy nie mogą być zbyt blisko siebie (ok. 5 metrów wysarczy). Czwarty punkt trasy umieszczasz w pewnej odległości od ładunków (ale nie większej niż ok. 200 metrów) i wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant Action ["TouchOff"] - co zdetonuje wszystkie ładunki naraz.

Re: Podstawianie bomb
Sporobowałem i nadal to samo. Próbowałem z różnymi WP ale nadal nie chce podstawic bomby. Co ciekawe gdy postawilem "Skryptowany" WP to podczas gry wyskoczyl mi komunikat że skrypt nie został znaleziony a wpisałem wszystko poprawnie.Artek3333 pisze:Spróbuj.19. Jak sprawić by Jednostka specjalna/Specnaz układał ładunki wybuchowe w określonych miejscach, a następnie je zdetonował?
Nazywasz jednostkę specjalną/Specnaza np. dywersant1 i ustawiasz mu punkty trasy w tych miejscach gdzie mają być ułożone ładunki (trzy punkty trasy jako że może przenosić trzy ładunki). W każdym z punktów trasy wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant1 Fire ["PUT","PipeBomb"]. Punkty trasy nie mogą być zbyt blisko siebie (ok. 5 metrów wysarczy). Czwarty punkt trasy umieszczasz w pewnej odległości od ładunków (ale nie większej niż ok. 200 metrów) i wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant Action ["TouchOff"] - co zdetonuje wszystkie ładunki naraz.

Re: Podstawianie bomb
Znalazłem odpowiedni skrypt. Sabotażyści podstawiają bomby pod sziłki. Wystarczy ustawic WP ruszaj do a w jego polu przy aktywacji wpisac
unitname Fire ["pipebombmuzzle", "pipebombmuzzle", "pipebomb"];
źrudło http://community.bistudio.com/wiki/fire
W miejsce unitname wpisujemy naszą nazwę jednostki która ma umieścić ładunek.
Jednak skrypt unitname action ["TOUCHOFF", unitname] nie działa mi. Próbowałem go wpisywać na różne sposoby Dowódca wydawał rozkaz lecz żołnierz odmawiał jego wykonania za każdym razem. Próbowałem poprzez wyzwalacz ale to samo się działo
Więc już nie wiem co nie tak robie.
źródło http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t#TOUCHOFF
unitname Fire ["pipebombmuzzle", "pipebombmuzzle", "pipebomb"];
źrudło http://community.bistudio.com/wiki/fire
W miejsce unitname wpisujemy naszą nazwę jednostki która ma umieścić ładunek.
Jednak skrypt unitname action ["TOUCHOFF", unitname] nie działa mi. Próbowałem go wpisywać na różne sposoby Dowódca wydawał rozkaz lecz żołnierz odmawiał jego wykonania za każdym razem. Próbowałem poprzez wyzwalacz ale to samo się działo

źródło http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t#TOUCHOFF
Re: Podstawianie bomb
daj:
dywersant Action ["TouchOff"]
gdzie dywersant to ten co podkładał bomby. aha i musi w odległości mniejszej niż 300m od ładunków.
dywersant Action ["TouchOff"]
gdzie dywersant to ten co podkładał bomby. aha i musi w odległości mniejszej niż 300m od ładunków.
cfog skończył się na kill'em all