Podstawianie bomb

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Podstawianie bomb

Post autor: Hario »

Mam problem z podstawianiem bomb mianowicie stawiam grupę zwiadowczą i sziłkę. Sabotażystę nazywam Sabotazysta1 a sziłkę szilka1. Ustawiam waypoint "Znajdź i Zniszcz" a w jego polu inicjacji wpisywałem juz na rużne sposoby skrypt.

this fire "pipebombmuzzle";
lub
sabotazysta1 fire "pipebombmuzzle";
lub
this fire "pipebomb";
lub
sabotazysta1 fire "pipebomb";

Jednostka owszem podbiega do szilki ale gdy do niej juz dotrze to sobie stoi nieruchomo

Skrypty te znalazłem tutaj
viewtopic.php?f=54&t=2330&p=25229&hilit=zasadzka#p25229
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Podstawianie bomb

Post autor: Artek3333 »

19. Jak sprawić by Jednostka specjalna/Specnaz układał ładunki wybuchowe w określonych miejscach, a następnie je zdetonował?
Nazywasz jednostkę specjalną/Specnaza np. dywersant1 i ustawiasz mu punkty trasy w tych miejscach gdzie mają być ułożone ładunki (trzy punkty trasy jako że może przenosić trzy ładunki). W każdym z punktów trasy wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant1 Fire ["PUT","PipeBomb"]. Punkty trasy nie mogą być zbyt blisko siebie (ok. 5 metrów wysarczy). Czwarty punkt trasy umieszczasz w pewnej odległości od ładunków (ale nie większej niż ok. 200 metrów) i wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant Action ["TouchOff"] - co zdetonuje wszystkie ładunki naraz.
Spróbuj. ;)
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Podstawianie bomb

Post autor: Hario »

Artek3333 pisze:
19. Jak sprawić by Jednostka specjalna/Specnaz układał ładunki wybuchowe w określonych miejscach, a następnie je zdetonował?
Nazywasz jednostkę specjalną/Specnaza np. dywersant1 i ustawiasz mu punkty trasy w tych miejscach gdzie mają być ułożone ładunki (trzy punkty trasy jako że może przenosić trzy ładunki). W każdym z punktów trasy wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant1 Fire ["PUT","PipeBomb"]. Punkty trasy nie mogą być zbyt blisko siebie (ok. 5 metrów wysarczy). Czwarty punkt trasy umieszczasz w pewnej odległości od ładunków (ale nie większej niż ok. 200 metrów) i wpisujesz w pole przy Aktywacji: dywersant Action ["TouchOff"] - co zdetonuje wszystkie ładunki naraz.
Spróbuj. ;)
Sporobowałem i nadal to samo. Próbowałem z różnymi WP ale nadal nie chce podstawic bomby. Co ciekawe gdy postawilem "Skryptowany" WP to podczas gry wyskoczyl mi komunikat że skrypt nie został znaleziony a wpisałem wszystko poprawnie. :(
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Podstawianie bomb

Post autor: Hario »

Znalazłem odpowiedni skrypt. Sabotażyści podstawiają bomby pod sziłki. Wystarczy ustawic WP ruszaj do a w jego polu przy aktywacji wpisac

unitname Fire ["pipebombmuzzle", "pipebombmuzzle", "pipebomb"];
źrudło http://community.bistudio.com/wiki/fire

W miejsce unitname wpisujemy naszą nazwę jednostki która ma umieścić ładunek.

Jednak skrypt unitname action ["TOUCHOFF", unitname] nie działa mi. Próbowałem go wpisywać na różne sposoby Dowódca wydawał rozkaz lecz żołnierz odmawiał jego wykonania za każdym razem. Próbowałem poprzez wyzwalacz ale to samo się działo :( Więc już nie wiem co nie tak robie.

źródło http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t#TOUCHOFF
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Podstawianie bomb

Post autor: gremdek »

daj:
dywersant Action ["TouchOff"]
gdzie dywersant to ten co podkładał bomby. aha i musi w odległości mniejszej niż 300m od ładunków.
cfog skończył się na kill'em all
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”