Teleport Samolotu z nadaniem prędkości i wysokości

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Teleport Samolotu z nadaniem prędkości i wysokości

Post autor: Hario »

Wtam mój problem jest nastepujący.

Ustawiam samolot na ziemi oraz wyzwalacz i logikę. Samolot nazywam ap1 a logikę ap_1 i wszystko ładnie działa lecz jest małe ale. Samolot po przeteleportowaniu stoi jak stał. Próbowałem poprzez drugi wyzwalacz z komendą "ap1 setpos[(getpos this select 0),(getpos this select 1),3000.00]" lecz nic się nie dzieje. Gdy wpisuje tą komendę do logiki automatycznie na starcie gry jestem na wysokosci 3000m. Dodam że samolot jest pusty a jednostki są dodane za pomocą "movein". Wyzwalacze się uruchamiają bo sprawdzalem poprzez ścierzkę.

Z drugiej strony jeżeli umieczenie na wysokości nie wypali to chciał bym nadać automatycznie po teleporcie prędkość samolotowi żeby mi nie wpadał do moża za każdym razem.

A jeszcze tak od trzeciej strony zauwarzylem że jeżeli nazywamy jednostkę np. ziomek1 i logikę ziomek_1 to teleportowanie nie działa. Tylko nazwy ap.... i ap_.... umożliwiają przenoszenie jednostek?

pozdrawiam
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Teleport Samolotu z nadaniem prędkości i wysokości

Post autor: Hario »

Na pierwsze pytanie juz znalazłem odpowiedź. W polu inicjacji logiki wpisujemy "this setpos[(getpos this select 0),(getpos this select 1),3000.00]" i pojawiamy sie na wysokości 3000m ^^
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Teleport Samolotu z nadaniem prędkości i wysokości

Post autor: gremdek »

nazwa ziomek1 też powinna działać, coś powaliłeś.


nadanie prędkości: jednostka setvelocity[x,y,z]
aby leciał do przodu wykorzystaj proste zależności trygonometryczne, komenda getdir zwróci ci kąt w którym jest zwrócona jednostka, ale do osi pionowej, nie poziomej.
cfog skończył się na kill'em all
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”