Wtam mój problem jest nastepujący.
Ustawiam samolot na ziemi oraz wyzwalacz i logikę. Samolot nazywam ap1 a logikę ap_1 i wszystko ładnie działa lecz jest małe ale. Samolot po przeteleportowaniu stoi jak stał. Próbowałem poprzez drugi wyzwalacz z komendą "ap1 setpos[(getpos this select 0),(getpos this select 1),3000.00]" lecz nic się nie dzieje. Gdy wpisuje tą komendę do logiki automatycznie na starcie gry jestem na wysokosci 3000m. Dodam że samolot jest pusty a jednostki są dodane za pomocą "movein". Wyzwalacze się uruchamiają bo sprawdzalem poprzez ścierzkę.
Z drugiej strony jeżeli umieczenie na wysokości nie wypali to chciał bym nadać automatycznie po teleporcie prędkość samolotowi żeby mi nie wpadał do moża za każdym razem.
A jeszcze tak od trzeciej strony zauwarzylem że jeżeli nazywamy jednostkę np. ziomek1 i logikę ziomek_1 to teleportowanie nie działa. Tylko nazwy ap.... i ap_.... umożliwiają przenoszenie jednostek?
pozdrawiam
Teleport Samolotu z nadaniem prędkości i wysokości
Moderator: Inkwizytor
Re: Teleport Samolotu z nadaniem prędkości i wysokości
Na pierwsze pytanie juz znalazłem odpowiedź. W polu inicjacji logiki wpisujemy "this setpos[(getpos this select 0),(getpos this select 1),3000.00]" i pojawiamy sie na wysokości 3000m ^^
Re: Teleport Samolotu z nadaniem prędkości i wysokości
nazwa ziomek1 też powinna działać, coś powaliłeś.
nadanie prędkości: jednostka setvelocity[x,y,z]
aby leciał do przodu wykorzystaj proste zależności trygonometryczne, komenda getdir zwróci ci kąt w którym jest zwrócona jednostka, ale do osi pionowej, nie poziomej.
nadanie prędkości: jednostka setvelocity[x,y,z]
aby leciał do przodu wykorzystaj proste zależności trygonometryczne, komenda getdir zwróci ci kąt w którym jest zwrócona jednostka, ale do osi pionowej, nie poziomej.
cfog skończył się na kill'em all