Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
no i też nic nie przylatuje ;/ nie wiem o co chodzi rozpakowałem włączyłem w edytorze i nadal nic ;/ pokazuje mi się komunikat "dostępne prośby o wsparcie : transport" i nic się nie dzieje ;/
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
Zrób tak jak oni mówią.... włącz misje kliknij transport wybierz na mapie gdzie ma przylecieć. Przyspiesz czas i czekaj... po paru minutach przyleci ("UH1"<-- czy jakoś tak).
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
Obsługa: po dostępnej informacji o wsparciu naciskamy klawisz "!1" i z menu wybieramy kolejno- Odpowiedź,łączność,wsparcie oraz transport z tym, że musimy kliknąć mając kursor celownika na ziemi (nie w powietrzu) i zaznaczyć miejsce ewakuacji.(można miejsce zaznaczyć z widoku mapy, klikając na mapie). to są podstawy obsługi arma 2 dostępne w instrukcji gry. Pozdrawiam.
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
no wiem jak się wzywa już wiem w czym problem miałem po prostu miałem problem z grą:) zrobiłem re-instalkę i już jest jak powinno być dzięki wam za pracę
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
Probuje uzyc taksowki w MP. Wszystko dziala pieknie, ale tylko wobec mnie...
Chodzi o to, ze smiglowiec kiedy dostanie polecenie "pobrania mnie" w miejscu gdzie mnie fizycznie nie ma, zamiast wyladowac to krazy nad LZ'tka dopoki nie pokaze sie w okolicy.
Chce znalezc zastosowanie tego smiglowca w MEDEVAC, czyli ja wysylam smiglowiec w dane miejsce, bedac sobie w bazie, zeby pobral ekipe znajdujaca sie kilometry dalej.
Kawalek skryptu ktorym sie posluguje:
waitUntil {!isnil {player getVariable "mainScope"}};
SOM_mainScope = player getVariable "mainScope";
[["transport"], p1] call BIS_SOM_addSupportRequestFunc;
SOM setVariable ["TSS_vehicle_custom", h1];
SOM setVariable ["TSS_allowed", ["pickup", "unload"]];
SOM setVariable ["TSS_plannedLZ", [0,0,0]];
h1 - smiglowiec bedacy sobie w bazie
pa - ja jako gracz wydajacy rozkazy helce
Chodzi o to, ze smiglowiec kiedy dostanie polecenie "pobrania mnie" w miejscu gdzie mnie fizycznie nie ma, zamiast wyladowac to krazy nad LZ'tka dopoki nie pokaze sie w okolicy.
Chce znalezc zastosowanie tego smiglowca w MEDEVAC, czyli ja wysylam smiglowiec w dane miejsce, bedac sobie w bazie, zeby pobral ekipe znajdujaca sie kilometry dalej.
Kawalek skryptu ktorym sie posluguje:
waitUntil {!isnil {player getVariable "mainScope"}};
SOM_mainScope = player getVariable "mainScope";
[["transport"], p1] call BIS_SOM_addSupportRequestFunc;
SOM setVariable ["TSS_vehicle_custom", h1];
SOM setVariable ["TSS_allowed", ["pickup", "unload"]];
SOM setVariable ["TSS_plannedLZ", [0,0,0]];
h1 - smiglowiec bedacy sobie w bazie
pa - ja jako gracz wydajacy rozkazy helce
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
Korzystam z takiego skryptu:
; Readme by Ogion
; You need on the map:
; 1 helicopter named heli1
; 1 green smokeshell
; 1 helipad named base
; 1 trigger configured as you wish. I used radio Alpha in my testing.
; I named this script greensmoke.sqs and called it by syntax: this exec "greensmoke.sqs"
; Creates the marker
createMarker ["smokecheck",position player];
"smokecheck" setMarkerSize [0,0];
"smokecheck" setMarkerType "dot";
; Checks the smoke
@((count ((markerpos "smokecheck") nearObjects ["SmokeshellGreen",10])) > 0)
player sideChat "Smoke out";
createMarker ["LZ",position player];
"LZ" setMarkerSize [0,0];
"LZ" setMarkerType "dot";
; Gets a pilot in the chopper
rescue = createGroup WEST;
_Leader="SoldierWPilot" createUnit [getPos base, rescue, "rescue=this;this moveInDriver heli1", 1, "Sergeant "];
; Takes off
_wp1 = group rescue addWaypoint [getpos base, 1];
[group rescue, 1] setWPPos getMarkerpos "LZ";
[group rescue, 1] setWaypointType "LOAD";
[group rescue, 1] setWaypointStatements ["true", "heli1 land ""LAND"" "]
; This is how long the chopper will wait until he takes off to next waypoint. Be there or be walking.
[group rescue, 1] setWaypointTimeout [5, 5, 5]
[west,"HQ"] sideChat "Resuce One en route. Please stand by.";
; Returns to base and lands
_wp2 = group rescue addWaypoint [getpos base, 1];
[group rescue, 2] setWPPos getpos base;
[group rescue, 2] setWaypointType "GETOUT";
; Removes the redundant markers
deleteMarker "LZ"
deleteMarker "smokecheck"
exit
Problem polega na tym, ze smiglowiec zachowuje sie tak, ze podlatuje w miejsce dymu, zawisa na te 5 sekund w powietrzu, nastepnie laduje(tutaj dzwiek typowy dla wylaczenia silnikow) mijaja 3 sekundy i startuje z powrotem to bazy.
Chcialbym zastosowac tutaj radio, mianowicie zeby smiglo wyladowalo, a start do bazy byl obslugiwany przez wywolanie w radiu.
Czyli laduje i czeka dopoki nie klikne "startuj" w radiu.
Pomysly?
; Readme by Ogion
; You need on the map:
; 1 helicopter named heli1
; 1 green smokeshell
; 1 helipad named base
; 1 trigger configured as you wish. I used radio Alpha in my testing.
; I named this script greensmoke.sqs and called it by syntax: this exec "greensmoke.sqs"
; Creates the marker
createMarker ["smokecheck",position player];
"smokecheck" setMarkerSize [0,0];
"smokecheck" setMarkerType "dot";
; Checks the smoke
@((count ((markerpos "smokecheck") nearObjects ["SmokeshellGreen",10])) > 0)
player sideChat "Smoke out";
createMarker ["LZ",position player];
"LZ" setMarkerSize [0,0];
"LZ" setMarkerType "dot";
; Gets a pilot in the chopper
rescue = createGroup WEST;
_Leader="SoldierWPilot" createUnit [getPos base, rescue, "rescue=this;this moveInDriver heli1", 1, "Sergeant "];
; Takes off
_wp1 = group rescue addWaypoint [getpos base, 1];
[group rescue, 1] setWPPos getMarkerpos "LZ";
[group rescue, 1] setWaypointType "LOAD";
[group rescue, 1] setWaypointStatements ["true", "heli1 land ""LAND"" "]
; This is how long the chopper will wait until he takes off to next waypoint. Be there or be walking.
[group rescue, 1] setWaypointTimeout [5, 5, 5]
[west,"HQ"] sideChat "Resuce One en route. Please stand by.";
; Returns to base and lands
_wp2 = group rescue addWaypoint [getpos base, 1];
[group rescue, 2] setWPPos getpos base;
[group rescue, 2] setWaypointType "GETOUT";
; Removes the redundant markers
deleteMarker "LZ"
deleteMarker "smokecheck"
exit
Problem polega na tym, ze smiglowiec zachowuje sie tak, ze podlatuje w miejsce dymu, zawisa na te 5 sekund w powietrzu, nastepnie laduje(tutaj dzwiek typowy dla wylaczenia silnikow) mijaja 3 sekundy i startuje z powrotem to bazy.
Chcialbym zastosowac tutaj radio, mianowicie zeby smiglo wyladowalo, a start do bazy byl obslugiwany przez wywolanie w radiu.
Czyli laduje i czeka dopoki nie klikne "startuj" w radiu.
Pomysly?
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
[group rescue, 1] setWaypointTimeout [5, 5, 5] - przez to odlatuje po 5 sekundach.
najlepiej to wywal ze wszystkim co jest za tym.
z radia odpalaj skrypt:
aha, tam jeszcze musisz dodać lądowanie helikoptera, ale jako administrator tego forum pewnie wiesz że to już było omawiane
najlepiej to wywal ze wszystkim co jest za tym.
z radia odpalaj skrypt:
Kod: Zaznacz cały
; Returns to base and lands
_wp2 = group rescue addWaypoint [getpos base, 1];
[group rescue, 2] setWPPos getpos base;
[group rescue, 2] setWaypointType "GETOUT";
; Removes the redundant markers
deleteMarker "LZ"
deleteMarker "smokecheck"
aha, tam jeszcze musisz dodać lądowanie helikoptera, ale jako administrator tego forum pewnie wiesz że to już było omawiane
cfog skończył się na kill'em all
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?
[group rescue, 1] setWaypointTimeout [5, 5, 5] - to nie bylo wlasnie odpowiedzialne za odlatywanie po 5 sekundach, a za ten "zawis" okolo 10m nad ziemia, dopiero potem ladowal na te 2-3 sekundy(tak wiem, ze brzmi absurdalnie, ale sprawdzalem kilkakrotnie).
Rzeczywiscie pomysl odnosnie odpalania "wracania" radiem uzywajac tej czesci kodu jest prosty i genialny zarazem. Pozniej wyprobuje.
Rzeczywiscie pomysl odnosnie odpalania "wracania" radiem uzywajac tej czesci kodu jest prosty i genialny zarazem. Pozniej wyprobuje.