Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Argorden »

Witam,czy mógłby ktoś dokładnie opisać jak zrobić(w edytorze)taką "taksówkę powietrzną" jak w misji Brzytwa Dwa?
A najlepiej jak by ktoś dał gotową misje z tym do edytorka:)
Z góry thx :dworship .

EDIT
Byłbym bardzo wdzięczny jak by ktoś wstawił pliki misji kampani w formacie edytora :rox
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: krzysiek2222 »

W inicie dowolnej jednostki:

Kod: Zaznacz cały

onMapSingleClick "group heli move _pos; true;"
Gdzie heli to helikopter.
Potem w wyzwalaczu z aktywacją radio alpha (powtarzalnie):

Kod: Zaznacz cały

heli land "GET IN"
Po prostu klikasz na mapie tam, gdzie chcesz, żeby przyleciał śmigłowiec a jak przyleci to wysyłasz komendę radiową, to wyląduje. Próbowałem metody, żeby automatycznie wylądował, tylko, że nie działało mi to :(

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Artek3333 »

Taxi Heli, po przez moduł (dodatkowe operacje) wstawiasz moduł i nazywasz go np. synchronizujesz moduł z graczem, następnie wstawiasz wyzwalacz i w warunku piszesz

Kod: Zaznacz cały

mod getVariable"initDone"
a w aktywacji piszesz np.

Kod: Zaznacz cały

Sleep 10;  [["transport"], player] call BIS_SOM_addSupportRequestFunc;
I po 10 sekundach masz dostępne wsparcie typu Transport no i (VUALA) :D
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Argorden »

Obu panom serdecznie dziękuję i drugiemu repke podarowuje :dworship
EDIT
Artek3333, czy w twoim sposobie da się zmienić to żeby po nas zamiast UH-1 przyleciał MV-22 czy MH-60?
EDIT2
I czy się da a jak tak to jak zrobić taksówkę którą będzie np LAV-25 lub inny pojazd naziemny?
Z góry :dworship .
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Marine91 »

Artek3333 pisze:Taxi Heli, po przez moduł (dodatkowe operacje) wstawiasz moduł i nazywasz go np. synchronizujesz moduł z graczem, następnie wstawiasz wyzwalacz i w warunku piszesz

Kod: Zaznacz cały

mod getVariable"initDone"
a w aktywacji piszesz np.

Kod: Zaznacz cały

Sleep 10;  [["transport"], player] call BIS_SOM_addSupportRequestFunc;
I po 10 sekundach masz dostępne wsparcie typu Transport no i (VUALA) :D
A czy da się jakoś wyłączyć te misje poboczne, które dostajemy podczas gry z tym modułem? Bo transport świetnie działa ale denerwują mnie trochę te misje :) Działa taki transport w grze wieloosobowej?
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Artek3333 »

Jeśli chodzi o edycje, co do wyboru jaki transport będziemy mieli, to Niewinem. Chyba się nie da. Przynajmniej na Bohemi nic nie pisze o wyborze jednostki transportu. A jeśli chcemy zlikwidować dodatkowe zadania, to w uruchamianiu modułu można wpisać

Kod: Zaznacz cały

this setVariable ["settings", [[], true]]
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Marine91 »

Wielkie dzięki. Wszystko już wspaniale działa :hapy Za rozwiązanie problemu, z którym się męczyłem od kilku miesięcy daję Ci zasłużonego plusa :dworship
Obrazek
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Argorden »

Ja też dziękuje :D ,strasznie mnie wnerwiały te misje poboczne....
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Jaromaz »

zaznaczę, że ten moduł nie zadziała w multi na serwerze dedykowanym ...

powinien zadziałać w połączeniu z pojazdem znajdującym się fizycznie na mapie, który ma być taksówką (tak - można go wskazać modułowi - ale nie pamiętam jak :) )
Obrazek
flanker91
Posty: 30
Rejestracja: 07 października 2009, 22:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: flanker91 »

Siemka ;) , Arek możesz mi wytłumaczyć jak dokładnie zrobić tym Twoim sposobem ? :) robię co napisałeś i nic nie przylatuje :no trzeba coś jeszcze zrobić?
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Powietrzna Taksówka-Jak to zrobić?

Post autor: Artek3333 »

Wypakuj folder TAXI.utes i chyba nie muszę wyjaśniać gdzie wkleić i odpalić na podglądzie w edytorze. :?
Załączniki
TAXI.utes.rar
Pobierz przykład powietrznej taksówki
(940 Bajtów) Pobrany 218 razy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”