ArmA 2: Operation Arrowhead
Moderator: Inkwizytor
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Kolega czyta ten artykuł ( http://www.gamestar.de/preview/action/t ... whead.html ) napisany po niemiecku i tak:
bugi:
Piszą o misji w której mieli odbić zakładników w jakiejś kopalni - chodzą, szukają, znajdują jakieś bomby które deaktywują, dalej szukają a nagle jeden z drużyny się drze "tu wszystko zaminowane! zaraz wybuchniemy jak nie rozbroimy tych bomb!"
Wciąż od czasu do czasu wydziwia fizyka i symulacja zniszczeń (...) żołnierze wciąż poruszają się jak roboty - mimo udanych pojedynczych animacji
Ale dobra wiadomość - nie spotkali żadnych krytycznych błędów, same mniej istotne
Generalnie lepiej od gołej army 2.
Po krótce:)
bugi:
Piszą o misji w której mieli odbić zakładników w jakiejś kopalni - chodzą, szukają, znajdują jakieś bomby które deaktywują, dalej szukają a nagle jeden z drużyny się drze "tu wszystko zaminowane! zaraz wybuchniemy jak nie rozbroimy tych bomb!"
Wciąż od czasu do czasu wydziwia fizyka i symulacja zniszczeń (...) żołnierze wciąż poruszają się jak roboty - mimo udanych pojedynczych animacji
Ale dobra wiadomość - nie spotkali żadnych krytycznych błędów, same mniej istotne
Generalnie lepiej od gołej army 2.
Po krótce:)
Spec Służby
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
eJay, luz. BFBC2 ma swoje uroki i wady. Mnie najbardziej rozczarowuje jak narazie wyglada terenu. Mozna by sie chyba pokusic o wieksza szczegolowosc czy wiecej detali.eJay pisze:Z twoich słów można wywnioskować, że liczyłeś na grę na zupełnie innym silniku. Grafffa, graffa, graffaaa...idź pograć w BC2, tam na snajperkę można założyć kolimatora bez kropki (wersja hardcore) i robić heady z 5 metrów jak z shotgunaForrestal pisze:Nie mowie o FLIR, ale ogolnym wrazeniu grafy, jest ladnie ale inni pokazali lepsze lokacje w swoich grach. Czekam na pelna wersje to sie wypowiem szerzej. Oby tylko byl czas na pogranie.
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Jeżeli chodzi o poziom detali to mapy w Arrowhead są zrobione na styk (jeśli chodzi o wymagania to mi chodzi tak samo jak ArmA II). Wystarczy wspomnieć, że ciężko...znaleźć budynek do którego nie można wejść. Może drzew nie ma, ale kurde, to lokacja wzorowana na Afganistanie. Piasek, pył to norma. Jest za to sporo fajnych rzeczy.
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Co nie zmienia faktu, ze bida - gorki i piasek - zabawy na 4 miesiace na tych mapach
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Nie rozumiecie mnie, chodzi o jakies urozmaicenie terenu przede wszystkim. W posyaci dolow czy poprostu bardziej szczegolowego terenu miejscami. Od lat jest podobnie a juz w OFP mozna sobie bylo fajniejszy teren zalaczyc.
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
eJay pisze: Wystarczy wspomnieć, że ciężko...znaleźć budynek do którego nie można wejść. .


Tylko czemu dopiero w arrowhead.
http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek
Re: ARMA 2: Operation Arrowhead
Też brakuje mi rowów, dołów itp. miejmy nadzieje że w zrobia "zieloną strefe" właśnie z tymi elementami.Forrestal pisze:Nie rozumiecie mnie, chodzi o jakies urozmaicenie terenu przede wszystkim. W posyaci dolow czy poprostu bardziej szczegolowego terenu miejscami. Od lat jest podobnie a juz w OFP mozna sobie bylo fajniejszy teren zalaczyc.
Przydałyby się też lepsze zarośła albo nieskoszone pola maku, konopii indyjskich i innych specjałów z których słynie ten lubiący pokój kraj. I jacyś zamochowcy samobójcy.....jako broń w plecaku


http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek