ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Andriey
Posty: 105
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 09:13
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Andriey »

Kolega czyta ten artykuł ( http://www.gamestar.de/preview/action/t ... whead.html ) napisany po niemiecku i tak:
bugi:

Piszą o misji w której mieli odbić zakładników w jakiejś kopalni - chodzą, szukają, znajdują jakieś bomby które deaktywują, dalej szukają a nagle jeden z drużyny się drze "tu wszystko zaminowane! zaraz wybuchniemy jak nie rozbroimy tych bomb!"

Wciąż od czasu do czasu wydziwia fizyka i symulacja zniszczeń (...) żołnierze wciąż poruszają się jak roboty - mimo udanych pojedynczych animacji

Ale dobra wiadomość - nie spotkali żadnych krytycznych błędów, same mniej istotne
Generalnie lepiej od gołej army 2.

Po krótce:)
Spec Służby
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Forrestal »

eJay pisze:
Forrestal pisze:Nie mowie o FLIR, ale ogolnym wrazeniu grafy, jest ladnie ale inni pokazali lepsze lokacje w swoich grach. Czekam na pelna wersje to sie wypowiem szerzej. Oby tylko byl czas na pogranie.
Z twoich słów można wywnioskować, że liczyłeś na grę na zupełnie innym silniku. Grafffa, graffa, graffaaa...idź pograć w BC2, tam na snajperkę można założyć kolimatora bez kropki (wersja hardcore) i robić heady z 5 metrów jak z shotguna :twisted:
eJay, luz. BFBC2 ma swoje uroki i wady. Mnie najbardziej rozczarowuje jak narazie wyglada terenu. Mozna by sie chyba pokusic o wieksza szczegolowosc czy wiecej detali.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: eJay »

Jeżeli chodzi o poziom detali to mapy w Arrowhead są zrobione na styk (jeśli chodzi o wymagania to mi chodzi tak samo jak ArmA II). Wystarczy wspomnieć, że ciężko...znaleźć budynek do którego nie można wejść. Może drzew nie ma, ale kurde, to lokacja wzorowana na Afganistanie. Piasek, pył to norma. Jest za to sporo fajnych rzeczy.
Tyskie
Posty: 100
Rejestracja: 28 marca 2007, 14:19
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Tyskie »

eJay win
Obrazek

AKA Turek ;)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: kondor »

Co nie zmienia faktu, ze bida - gorki i piasek - zabawy na 4 miesiace na tych mapach
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Forrestal »

Nie rozumiecie mnie, chodzi o jakies urozmaicenie terenu przede wszystkim. W posyaci dolow czy poprostu bardziej szczegolowego terenu miejscami. Od lat jest podobnie a juz w OFP mozna sobie bylo fajniejszy teren zalaczyc.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: r2d2 »

eJay pisze: Wystarczy wspomnieć, że ciężko...znaleźć budynek do którego nie można wejść. .
:P Wreszcie koniec ze spacerami po wsi bez możliwości wejscie do chałupy :dworship
Tylko czemu dopiero w arrowhead.
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: r2d2 »

Forrestal pisze:Nie rozumiecie mnie, chodzi o jakies urozmaicenie terenu przede wszystkim. W posyaci dolow czy poprostu bardziej szczegolowego terenu miejscami. Od lat jest podobnie a juz w OFP mozna sobie bylo fajniejszy teren zalaczyc.
Też brakuje mi rowów, dołów itp. miejmy nadzieje że w zrobia "zieloną strefe" właśnie z tymi elementami.
Przydałyby się też lepsze zarośła albo nieskoszone pola maku, konopii indyjskich i innych specjałów z których słynie ten lubiący pokój kraj. I jacyś zamochowcy samobójcy.....jako broń w plecaku :violent
:lol:
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: eJay »

Szykujcie się na fajny materiał wideo około godz. 17:30
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: SaS TrooP »

29 czerwca
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: eJay »

ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”