31st Normandy - Pierwsze wrażenia

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: Mumin »

Nie rozumiem takich ludzi... robią mod i go nie dokańczają. ;/
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: Argorden »

Zgadzam się...ten mod to żenada, są fajne jednostki ale co z tego jak wszystko jest niedopracowane?
Powinni go dopracować i dopiero wtedy wydać...
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: SaS TrooP »

Jakkolwiek mod nie jest powalający, to mnie coś powala, jak widzę zwykłego kolesia, który nic w tej kwestii nie umie i rzuca textami typu "żenada".
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: Argorden »

A mnie (nie tylko) powalają pańskie komentarz panie SaS TrooP.
Zresztą potwierdzam posty poprzedników,że powinni najpierw to dopracować a nie wydać byle jak najszybciej...
Zresztą nie tylko tekstury powalają :D .Ostatnio miałem przyjemność jechać czołgiem 110km/g :rox ...

Chętnie zagram jak dopracują tekstury,zneutralizują bugi i zrobią jakąś sensowną kwalifikacje jednostek...
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: Mumin »

SaS ale chyba nie powiesz że mod jest dopracowany? Co do trudności: to po co robią coś co i tak nie będzie grywalne.
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: SaS TrooP »

Nie powiem, ale strasznie nie lubię, jak ktoś rzuca takimi textami na autorów, którzy jednak poświęcają dla was swój czas wolny, żebyście mieli frajdę.
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: Argorden »

Zgadzam się z Muminem a ty SaS TrooP zrozum może że każdy ma swoje zdanie zresztą po to ktoś założył ten temat...
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: SaS TrooP »

To ty zrozum, że nie powinieneś rzucać niektórymi textami na ludzi, którzy poświęcają SWÓJ czas DLA CIEBIE.

EOT
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: kondor »

Argorden pisze:jechać czołgiem 110km/g
co to za jednostka? długość przez masę?
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: Argorden »

Był to któryś czołg z owego moda-to jeden z masy bugów,bo ten czołg zwykle jedzie max 40km/h :D
A co do "długość przez masę" nie wiem dlaczego napisałem km/g a nie km/h :lol:
slowik12
Posty: 2
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 18:20
ID Steam:
ID gracza: 16685

Re: 31st Normandy - Pierwsze wrażenia

Post autor: slowik12 »

Ta beta została wydana ponieważ rip31st pytał się ludzi na forum czy wolą poczekać na 1.00 czy dostać betę. Większość wolała betę więc wydał ją aby (głównie missionmakerzy) ludzie mogli się z nią "zapoznać" czyli wiedzieć co i jak zanim wyda 1.00 a poza tym zgadzam się z SaSem że oni poświęcili swój wolny czas na tego moda bo równie dobrze mogliby powiedzieć że im się nie chce.
Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”