Virtual Battle - ogólna dyskusja.

VirtualBattle 2009

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: SaS TrooP »

Panowie, niestety muszę poprosić o przeniesienie mnie do rezerwy:
1. Ten typ gry nie jest dla mnie.
2. Czwartek po prostu wybitnie mi nie pasuje.

Sorry, że tak wyszło.
[EC] Maciek
Posty: 18
Rejestracja: 28 listopada 2009, 11:16
ID Steam:
ID gracza: 381060

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: [EC] Maciek »

Sorki za problemy techniczne, okazało się, że po zmianie IP publicznego admin zapomniał dodać pakiet i było 4 Mbit na 1 Mbit co powodowało lagi.
Znów zmieniony jest IP na 87.250.160.18 no i jest prawidłowy pakiet 10 Mbit na 10 Mbit (wyłudziłem dodatkowe 3 Mbit uploadu :) ).
Najlepsze łącze do grania maja Węgrzy. Ale na bis forums pisali ze maja problem ze stabilnością pow 60 graczy (na razie to nam nie grozi).
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Intruder
Posty: 208
Rejestracja: 04 stycznia 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 153238
ID gracza: 3905

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Intruder »

czyli teraz będzie już się grało fajnie, tak :)))
No dobrze, bo już wysyłaliśmy do Ciebie "ekipę ekspedycyjną" z bronią SD :)
...aha i zmień IP w ikonce w swoim podpisie :lol:
Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Panowie gorąca prośba o zbadanie wyspy:
http://www.armaholic.com/page.php?id=9448

Dla mnie super i chyba ciekawsza od obecnie testowanej. Chcę znać Wasze zdanie.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Havker
Posty: 82
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 17:22
ID Steam:
Numer GG: 8964303
ID gracza: 0

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Havker »

Wyspa pasuje do założeń VB całkiem dobrze. Z pewnoscia jest lepsza od obecnej.
Wg mnie jedynym minusem jest to, że jest totalnie płaska.
2 lotniska po przeciwnych końcach wyspy.
Mapa w sam raz do dużych rozgrywek VB.
Obrazek
"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

W ten czwartek ( jutro ) postaramy się przetestować nową wyspę.

Gorąca prośba o zassanie:
http://www.armaholic.com/page.php?id=9448
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Mam nadzieję że podzielicie moje zdanie ale ta wyspa ( Celle ) jest chyba najlepszym co możemy sobie "zafundować" do grania kampanii VB.
Po ostatnich testach doszedłem do wniosku że bitwy powinny być regionalne a nie na całej mapie. Walka robi się szybsza i bardziej "agresywna". Tym samym większość bitew nie będzie obsadzona SU25 czy Hercami.

Za tydzień test mapy Intrudera na Podagorsku i jeśli uznacie toza dobry pomysł zostanie ona włączona do scenariusza kampanii.
Rozpoczęcie kampani planowane jest na 04 03 2010.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Slawek »

Voy, 06.03. to jest sobota. Nie znalazłem informacji na forum o zmianie dnia rozgrywek VB.

edit;
Data zmieniona na 04.03. więc post nieaktualny.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: VoY »

Zastanawiam się nad uzupełnieniem naszej addon paczki tymi myśliwcami:

F16 Falcon
SU33 Flanker D

Proszę o uwagi, zwłaszcza ze strony pilotów.
Chciałbym przezbroić je jedynie w działko i 1 bombę naprowadzaną laserem.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
DonArkado
Posty: 50
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
ID Steam:
Numer GG: 4373239
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica/Wrocław
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: DonArkado »

10 minut latania i ladowania dla jednej bomby i karabinku co ma 1000 (lub mnie naboi ?? ) nie wiem jak Cevlar i Ptaszek ale dla mnie lekko nie ma to sensu. Napiszecie że myśliwce są takie cool zajebiste i wogóle dlatego nie powinny miec sprzetu wiele ale... no właśnie, to może czołgi niech mają po 5 sztuk amunicji a piechota po 2 magazynki bo jak będzie bardziej "realnie" czyli jak bedą miec full wszystkiego to odrazu będzie "beee" "buuu" "baaa" bo wtedy zabawy nie bedzie... ehhh tak rozumując myśle że nigdy nie rozwiniemy projektu. Takie zabawki faktycznie sa mocne ale nie zapomnijmy o podstawach czyli np to że OBIE STRONY mają je do wykorzystania. Nie tylko jedna. To że kogoś drażni że "a bo czółgi nie mają radaru a śmigłowce mają" niech się zastanowi bo przeciwnik ma przecież tą samą sytuacje :) to że przeciwnik ma np 10 jeepów, TOWy, BWP i inne pierdoły ok, fajnie ale my też możemy to mieć. Nie powinien nikt mieć do takich rzeczy pretensji ;)

Powracając do sprawy. Ja jestem za wprowadzeniem tego do gry. Wbrew pozorom może być tylko ciekawiej a i życie pilota myśliwca też nie jest takie proste że "pstryk" i 40 osób jest martwych.
Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.

Post autor: Pit »

"a bo czółgi nie mają radaru a śmigłowce mają"
Nie powinien nikt mieć do takich rzeczy pretensji
Tu ewidentnie pijesz do moich uwag, dlatego się ustosunkuję.
Nie chodzi o balans pomiędzy stronami lecz pomiędzy siłami w powietrzu i na ziemi.
A dopóki takie rzeczy burzą tzw. grywalność i popadają w skrajność będę miał pretensje.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Zablokowany

Wróć do „VB1”