Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Moderatorzy: VoY, Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Panowie, niestety muszę poprosić o przeniesienie mnie do rezerwy:
1. Ten typ gry nie jest dla mnie.
2. Czwartek po prostu wybitnie mi nie pasuje.
Sorry, że tak wyszło.
1. Ten typ gry nie jest dla mnie.
2. Czwartek po prostu wybitnie mi nie pasuje.
Sorry, że tak wyszło.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 listopada 2009, 11:16
- ID Steam:
- ID gracza: 381060
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Sorki za problemy techniczne, okazało się, że po zmianie IP publicznego admin zapomniał dodać pakiet i było 4 Mbit na 1 Mbit co powodowało lagi.
Znów zmieniony jest IP na 87.250.160.18 no i jest prawidłowy pakiet 10 Mbit na 10 Mbit (wyłudziłem dodatkowe 3 Mbit uploadu
).
Najlepsze łącze do grania maja Węgrzy. Ale na bis forums pisali ze maja problem ze stabilnością pow 60 graczy (na razie to nam nie grozi).
Znów zmieniony jest IP na 87.250.160.18 no i jest prawidłowy pakiet 10 Mbit na 10 Mbit (wyłudziłem dodatkowe 3 Mbit uploadu

Najlepsze łącze do grania maja Węgrzy. Ale na bis forums pisali ze maja problem ze stabilnością pow 60 graczy (na razie to nam nie grozi).
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
czyli teraz będzie już się grało fajnie, tak
))
No dobrze, bo już wysyłaliśmy do Ciebie "ekipę ekspedycyjną" z bronią SD
...aha i zmień IP w ikonce w swoim podpisie

No dobrze, bo już wysyłaliśmy do Ciebie "ekipę ekspedycyjną" z bronią SD

...aha i zmień IP w ikonce w swoim podpisie



- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Panowie gorąca prośba o zbadanie wyspy:
http://www.armaholic.com/page.php?id=9448
Dla mnie super i chyba ciekawsza od obecnie testowanej. Chcę znać Wasze zdanie.
http://www.armaholic.com/page.php?id=9448
Dla mnie super i chyba ciekawsza od obecnie testowanej. Chcę znać Wasze zdanie.
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Wyspa pasuje do założeń VB całkiem dobrze. Z pewnoscia jest lepsza od obecnej.
Wg mnie jedynym minusem jest to, że jest totalnie płaska.
2 lotniska po przeciwnych końcach wyspy.
Mapa w sam raz do dużych rozgrywek VB.
Wg mnie jedynym minusem jest to, że jest totalnie płaska.
2 lotniska po przeciwnych końcach wyspy.
Mapa w sam raz do dużych rozgrywek VB.

"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
W ten czwartek ( jutro ) postaramy się przetestować nową wyspę.
Gorąca prośba o zassanie:
http://www.armaholic.com/page.php?id=9448
Gorąca prośba o zassanie:
http://www.armaholic.com/page.php?id=9448
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Mam nadzieję że podzielicie moje zdanie ale ta wyspa ( Celle ) jest chyba najlepszym co możemy sobie "zafundować" do grania kampanii VB.
Po ostatnich testach doszedłem do wniosku że bitwy powinny być regionalne a nie na całej mapie. Walka robi się szybsza i bardziej "agresywna". Tym samym większość bitew nie będzie obsadzona SU25 czy Hercami.
Za tydzień test mapy Intrudera na Podagorsku i jeśli uznacie toza dobry pomysł zostanie ona włączona do scenariusza kampanii.
Rozpoczęcie kampani planowane jest na 04 03 2010.
Po ostatnich testach doszedłem do wniosku że bitwy powinny być regionalne a nie na całej mapie. Walka robi się szybsza i bardziej "agresywna". Tym samym większość bitew nie będzie obsadzona SU25 czy Hercami.
Za tydzień test mapy Intrudera na Podagorsku i jeśli uznacie toza dobry pomysł zostanie ona włączona do scenariusza kampanii.
Rozpoczęcie kampani planowane jest na 04 03 2010.
- Slawek
- Posty: 819
- Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
- ID Steam: EC_Zadra
- Numer GG: 11973988
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Voy, 06.03. to jest sobota. Nie znalazłem informacji na forum o zmianie dnia rozgrywek VB.
edit;
Data zmieniona na 04.03. więc post nieaktualny.
edit;
Data zmieniona na 04.03. więc post nieaktualny.
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
Zastanawiam się nad uzupełnieniem naszej addon paczki tymi myśliwcami:
F16 Falcon
SU33 Flanker D
Proszę o uwagi, zwłaszcza ze strony pilotów.
Chciałbym przezbroić je jedynie w działko i 1 bombę naprowadzaną laserem.
F16 Falcon
SU33 Flanker D
Proszę o uwagi, zwłaszcza ze strony pilotów.
Chciałbym przezbroić je jedynie w działko i 1 bombę naprowadzaną laserem.
- DonArkado
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
- ID Steam:
- Numer GG: 4373239
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Legnica/Wrocław
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
10 minut latania i ladowania dla jednej bomby i karabinku co ma 1000 (lub mnie naboi ?? ) nie wiem jak Cevlar i Ptaszek ale dla mnie lekko nie ma to sensu. Napiszecie że myśliwce są takie cool zajebiste i wogóle dlatego nie powinny miec sprzetu wiele ale... no właśnie, to może czołgi niech mają po 5 sztuk amunicji a piechota po 2 magazynki bo jak będzie bardziej "realnie" czyli jak bedą miec full wszystkiego to odrazu będzie "beee" "buuu" "baaa" bo wtedy zabawy nie bedzie... ehhh tak rozumując myśle że nigdy nie rozwiniemy projektu. Takie zabawki faktycznie sa mocne ale nie zapomnijmy o podstawach czyli np to że OBIE STRONY mają je do wykorzystania. Nie tylko jedna. To że kogoś drażni że "a bo czółgi nie mają radaru a śmigłowce mają" niech się zastanowi bo przeciwnik ma przecież tą samą sytuacje
to że przeciwnik ma np 10 jeepów, TOWy, BWP i inne pierdoły ok, fajnie ale my też możemy to mieć. Nie powinien nikt mieć do takich rzeczy pretensji 
Powracając do sprawy. Ja jestem za wprowadzeniem tego do gry. Wbrew pozorom może być tylko ciekawiej a i życie pilota myśliwca też nie jest takie proste że "pstryk" i 40 osób jest martwych.


Powracając do sprawy. Ja jestem za wprowadzeniem tego do gry. Wbrew pozorom może być tylko ciekawiej a i życie pilota myśliwca też nie jest takie proste że "pstryk" i 40 osób jest martwych.
Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Virtual Battle - ogólna dyskusja.
"a bo czółgi nie mają radaru a śmigłowce mają"
Tu ewidentnie pijesz do moich uwag, dlatego się ustosunkuję.Nie powinien nikt mieć do takich rzeczy pretensji
Nie chodzi o balans pomiędzy stronami lecz pomiędzy siłami w powietrzu i na ziemi.
A dopóki takie rzeczy burzą tzw. grywalność i popadają w skrajność będę miał pretensje.