Artyleria i AI + Śmigłowce

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Artyleria i AI + Śmigłowce

Post autor: krzysiek2222 »

W wyzwalaczu możesz dać np.

Kod: Zaznacz cały

NULL = ["ARTY_Sh_105_HE", cel, 5, 1, 10, 3, 100, 100] execVM "virtual_arty.sqf";
Jeśli plik nazwiesz virtual_arty.sqf i wrzucisz go do swoich dokumentów\ArmA 2\Missions\Nazwa misji\
Jeśli wprowadziłeś zmiany w pliku i go zapisałeś, to naciskając podgląd, będziesz miał ją uruchomioną z nową wersją pliku. Jeśli nie masz żadnych literówek i wszystko dobrze wstawiłeś to musi działać (mi działa, a treść skryptu najzwyczajniej skopiowałem z notatnika). Radzę nie dawać odstępów między pociskami mniejszych niż 0.3, a dla dużych bomb 0.5, bo będzie się przycinać generując efekty eksplozji. Nie radzę dawać też odstępu 5 metrów od siebie, bo nie będzie tego efektu. Będzie walić w ten sam obszar, nawet jak gracz będzie daleko.

pzdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”