pytania dotyczące skryptów !!!

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Saladyn
Posty: 24
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 16:10
ID Steam:
ID gracza: 0

pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Saladyn »

1. jak wywołać określony ruch u jednostki za pomocą switchMove lub playMove tak aby nie trzeba było wpisać komendę w polu "uruchamianie" konkretnej jednostki a nie w wyzwalaczu
2. jak przypisać jednostki do jednej grupy, tak aby można było dać jedną komendę dla całek grupy np. group1 playMove cośtamcośtam
3. jak dodać broń i magazynki cywilowi ?

proszę o konkretne przykłady, z góry dziękuję !
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Furman »

2.Jeśli chcesz aby cała grupa korzystała z danego skryptu to:

Kod: Zaznacz cały

{_x moveincargo Autobus;} forEach units group this
(na przykładzie z moveincargo)
3.Dodawanie broni i magazynków cywilowi:(przykład z AK107 i 3-ma magazynkami)

Kod: Zaznacz cały

this addweapon "AK_107_kobra";this addmagazine "30Rnd_545x39_AK";this addmagazine "30Rnd_545x39_AK";this addmagazine "30Rnd_545x39_AK"
(jeśli jednostka ma broń ,to na początku removeallweapons this)
Ostatnio zmieniony 20 listopada 2009, 21:13 przez Furman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: SaS TrooP »

{_x komenda} foreach units group this
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Madrian »

Do 3ej odpowiedziFurmana, dodam tylko, że najpierw wpisz komendy dodające magazynki "addmagazine", a dopiero na końcu "addweapon".
Inaczej jednostka na poczatku będzie miała rozładowaną broń. Jeśli jednak otrzyma choć jeden magazynek przed komendą "addweapon", broń od poczatku będzie naładowana.
Saladyn
Posty: 24
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 16:10
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Saladyn »

2.Jeśli chcesz aby cała grupa korzystała z danego skryptu to:

Kod: Zaznacz cały

{_x moveincargo Autobus;} forEach units group this
(na przykładzie z moveincargo)
niestety nie rozumiem:( gdzie mam to wpisać? u dowódcy grupy ? co to jest ten autobus ?
3.Dodawanie broni i magazynków cywilowi:(przykład z AK107 i 3-ma magazynkami)

Kod: Zaznacz cały

this addweapon "AK_107_kobra";this addmagazine "30Rnd_545x39_AK";this addmagazine "30Rnd_545x39_AK";this addmagazine "30Rnd_545x39_AK"
(jeśli jednostka ma broń ,to na początku removeallweapons this)
dziękuję działa !

jakie polecenie wpisać żeby dany cywil sprzyjał wschodowi/zachodowi/nacjonalistom ?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Matte »

Musisz go zgrupować (F2) z wrogą jednostką, tak aby wróg był jego dowódcą. A następnie ustawić prawdopodobieństwo obecności ów wrogiej jednostki na 0%.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Furman »

niestety nie rozumiem:( gdzie mam to wpisać? u dowódcy grupy ? co to jest ten autobus ?
U dowódcy grupy.A autobus to nazwa samochodu do którego przenosi skrypt moveincargo na miejsce tego skryptu możesz dać jakikolwiek inny na przykład tak jak ty chciałeś playmove.
Saladyn
Posty: 24
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 16:10
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Saladyn »

1. Jak zrobić nalot bombowy i desant spadochronowy ???? Co prawda jeśli chodzi o desant - na armaholicu znalazłem plik ze skryptem "helidrop" czy cos takiego ale czy ten plik tam zawarty jest konieczny (w sensie - producenci nie pomyśleli o zrzutach???)
2. Jak zrobić żeby pilot (niebędący w tej samej grupie co ja) wsiadł do helikoptera i poczekał na mnie? Jeśli chodzi o pojazd - było to proste - 1. pierwszy waypoint dla kierowcy: "wsiadaj" , potem "ruszaj do" (parę metrów dalej) i synchronizacja tegoż z moim "wsiadaj"
no ale w przypadku helikoptera "ruszaj" oznacza poderwanie się do lotu.
Awatar użytkownika
Mumin
Posty: 125
Rejestracja: 31 października 2009, 21:45
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Mumin »

Jeśli chodzi o nalot to też się dopisuje. Artylerie już umiem ale nalotu nie ;(
PS: ten taki mały samolocik rosyjski Pcheła do czego on? to UAV?
Jak pomogłem daj Pozytywa :)

Dziękuje :)
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: Furman »

@up:Było na armaholicu,to chyba to-misja przykładowa i skrypty http://www.armaholic.com/page.php?id=8077
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: pytania dotyczące skryptów !!!

Post autor: polikerski »

Jak zrobić żeby zrobić HALO drop tak jak w treningu skoków ze spadochronem?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”