Markers

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Markers

Post autor: SaS TrooP »

Mam dziwny problem z markerami:
task1 = player createSimpleTask ["Eliminate opposition at <marker name='farm'>farm</marker>"];
nne wyglądają podobnie. Gra tego po prostu nie widzi. Wyświetla mi dokładnie tak jak tutaj widzicie w briefingu. Briefing napisany dobrze, bez błędów, odpowiedni format i aktywacja. Tak więc what the heck?
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Markers

Post autor: Madrian »

Nie podobają mi się te "przecinki" obejmujące nazwę markera. Spróbuj albo cudzysłowów, albo całkiem je usuń.
name='farm'
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Markers

Post autor: Artek3333 »

SaS TrooP pisze:Mam dziwny problem z markerami:
task1 = player createSimpleTask ["Eliminate opposition at <marker name='farm'>farm</marker>"];
nne wyglądają podobnie. Gra tego po prostu nie widzi. Wyświetla mi dokładnie tak jak tutaj widzicie w briefingu. Briefing napisany dobrze, bez błędów, odpowiedni format i aktywacja. Tak więc what the heck?
spróbuj tak

Kod: Zaznacz cały

task1 = player createSimpleTask ["Eliminate opposition at <marker name=""farm"">farm</marker>",""];
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Markers

Post autor: SaS TrooP »

He stop stop stop. To co pokazałem to ten temat, który wystepuje gdy wybierzesz zadania. To jest SetTask, a nie SetTaskDescription. Czy w tym krótkim, małym opisie może być podany link?

EDIT:

Kod: Zaznacz cały

task1 = player createSimpleTask ["Eliminate opposition at the farm"];
task1 setSimpleTaskDescription ["Eliminate opposition at <marker name='farm'>farm</marker>, do not expect more than 10 enemies.", "Capture the farm", "Task HUD Title 1"];
Tak wygląda całość. Gdy usunąłem w "Capture the farm" linki wszystko działa. To teraz pytanie: na cholere jest komenda pierwsza, jeśli to duga okresla tekst, kolejno dłuższy i krótszy?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Markers

Post autor: Matte »

Z trywialnej przyczyny. To pierwsze określa tekst, który Ci się wyświetla na ekranie. Np. "Capture konkor". A drugie dodaje informacje do mapy.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Markers

Post autor: SaS TrooP »

Ale wyświetla się tylko "Capture the farm". "Eliminate opposition at farm" nie występuje w ŻADNYM miejscu briefingu...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”