Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Hario »

Witam wszystkich!
Moj pierwszy problem... chcę ustawic by moi żołnierze wyskakiwali w pewnym momencie przelotu z MV-22 ale gdy ustawiam wyładuj/ wysiądź to mv-22 przechodzi do zawieszenia i laduje na polanie blisko pola walki tak ze czesto sie zdarza ze przerywa lądowanie i przechodzi na nastepny way point co sprawia ze misja sie nie udaje. Wiec moje pytanie brzmi jak ustawic by cala druzyna wyskakiwala z lecacego samolotu i ladowala na spadochronie w wyznaczonym punkcie?
Drugi problem jest taki ze mam dwa transportery aavp7a1 a moja druzyna jest bardzo duza i nie zmiesci sie do jednego transporetera zawsze dwoch żołnierzy zostaje bez transportu a ustawiam punkt "wsiądź do najbliższego" czy da sie tak w ogole zrobic zeby druzyna wsiadala do dwoch transporterów jednoczesnie?
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Artek3333 »

Co do pierwszego pytania. Ustawiamy lecący Np. śmigłowiec, w punkcie trasy w uruchamianiu piszemy wysokość lotu
śmigłowca czyli

Kod: Zaznacz cały

heli FlyInHeight 150
heli to śmigłowiec. Tworzymy Np.wschodnią grupę
desantu i przypisujemy każdemu wojakowi w uruchamianiu

Kod: Zaznacz cały

his MoveinCargo Heli 
-to spowoduje
że wojacy będą się znajdować w śmigłowcu jako pasażerowie. Teraz tworzymy wyzwalacz w
aktywacji wybieramy wschód, ustawiamy go tak aby punkt trasy śmigłowca przecinał obręb
wyzwalacza a przy aktywacji piszemy

Kod: Zaznacz cały

ap1 Action["Eject",heli]; ap2 Action["Eject",heli]

ap1 i ap2 to nazwa wojaków. nie zapomnij dać wojakom punkt nawigacyjny typu wysiadać a śmigłowcowi wyładuj czy rozładowanie transportu? ;)
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Hario »

Nie chce dzialac :o przykładowo daję helikopter mh-60s ustawiony w locie i jednego zołnierza(nie są w jednej drużynie) ze skryptem wpisanym w uruchamianie "his MoveInCargo heli" włączam gre a wojak stoi dalej na plycie lotniska a helikopter unosi sie nad ziemia i nic sie nie dzieje.. czy cos jeszcze musze dodac by to zadziałało ?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: SaS TrooP »

musisz ten helikopter nazwać heli ;)
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Maćko »

I nie jakieś "his" tylko this :?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Zgedi
Posty: 58
Rejestracja: 22 sierpnia 2009, 23:03
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: MMz

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Zgedi »

Maćko pisze:I nie jakieś "his" tylko this :?

Może być i hiv.Wszystko dobre dla przykładu :)
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Maćko »

Może być i hiv.Wszystko dobre dla przykładu :)
Nie, nie może. Jeśli masz małe pojęcie o tym co tutaj się pisze to się nie wymądrzaj :P

This w języku skryptowym ArmA oznacza to/ten. Nie ma czegoś takiego jak his chyba że nazwiesz tak jednostkę a o tym nie padło tu ani jedno zdanie.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Artek3333 »

Artek3333 pisze:

Kod: Zaznacz cały

his MoveinCargo Heli 
Przepraszam za błąd, poprawnie ma być oczywiście

Kod: Zaznacz cały

this
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Hario »

O dzieki teraz żołnierze siedzą w środku :) ale mam jeszcze pytanie bo nie chcą wyskakiwac ustawiam dla MV-22 wyładuj a dla żołnierzy(jest ich 2 i sa nazwani ap1 i ap2) wysiądź oraz ustawiam wyzwalacz i wpisuje w nim
Artek3333 pisze:

Kod: Zaznacz cały

ap1 Action["Eject",heli]; ap2 Action["Eject",heli]
tak jak zalecił artek.. co robie jeszcze nie tak ?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Maćko »

Śmigło jest nazwane heli ?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Jak sprawic by transportowani żonierze wyskakiwali z MV-22

Post autor: Hario »

DObra wszystko działa :hapy problem był z wyzwalaczem ale poprsotu samolot nie trafial w obreb wyzwalacza jak przelatywal teraz wszystko jest ok... Dzieki wszystkim za informacje :dworship


Tak przy okazji miło było by znac odpowiedz na 2 pytanie ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”