usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: seba200 »

Jak w temacie - byc moze bylo to przerabiane ale usuwanie ekwipunku nie znalazlem.

1. Chcilbym usunac wszystkie rzeczy z wyposarzenia np. mapa, kompas, zegarek, amunicja , bron - w zasadzie wszysko to co zolnierz posiada jak sie go wstawi na mapie.
2. Druga sprawa dotyczy tego zeby byl ranny od poczatku misji. Na przyklad jakis parametr ktory mozna edytowc odnosnie jego zdrowia (bardziej ranny, lekko)
3. Dzwiek spadajacego (samolotu, smiglowca) i uderzenie - jak uzyskac taki efekt?

Dodam ze nie jestem zbyt biegly w skryptach a angielski stoi na srednim poziomie, jest to rzecz niezbedna do stworzenia klimatycznej misji - z gory dzieki
Obrazek
Awatar użytkownika
Zgedi
Posty: 58
Rejestracja: 22 sierpnia 2009, 23:03
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: MMz

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: Zgedi »

seba200 pisze:Jak w temacie - byc moze bylo to przerabiane ale usuwanie ekwipunku nie znalazlem.

1. Chcilbym usunac wszystkie rzeczy z wyposarzenia np. mapa, kompas, zegarek, amunicja , bron - w zasadzie wszysko to co zolnierz posiada jak sie go wstawi na mapie.
2. Druga sprawa dotyczy tego zeby byl ranny od poczatku misji. Na przyklad jakis parametr ktory mozna edytowc odnosnie jego zdrowia (bardziej ranny, lekko)
3. Dzwiek spadajacego (samolotu, smiglowca) i uderzenie - jak uzyskac taki efekt?

Dodam ze nie jestem zbyt biegly w skryptach a angielski stoi na srednim poziomie, jest to rzecz niezbedna do stworzenia klimatycznej misji - z gory dzieki
Ad.1 Przy tworzeniu jednostki nazwiją ją np wp w polu przy aktywacji wpisz removeAllWeapons wp;
Odnośnie tego drugie to jak wstawiasz zolnierza to w oknie wyboru jednostki masz na dole takie suwaki i jeden z nich odnosi sie do zdrowia jednostki to mu po prostu zmniejsz

Trzeciego nie wiem.Może wstaw pusty heli w powietrzu to będzie realistyczniej :D
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: seba200 »

Napisales - removeAllWeapons wp; - ale jak sama nazwa wskazuje odnosi sie do broni - jak chce wyrzucic wszystko a np. zostawic sam zegarek
Obrazek
Mannerheim
Posty: 18
Rejestracja: 27 kwietnia 2008, 15:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: Mannerheim »

seba200 pisze:Napisales - removeAllWeapons wp; - ale jak sama nazwa wskazuje odnosi sie do broni - jak chce wyrzucic wszystko
W takim razie zamiast removeAllWeapons wpisz removeAllItems.
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: seba200 »

Pomoglo wywalenie ekwipunku z tym ze teraz inna sprawa wyszla.
Mozna elaegancko dodac noktowizor badz lornetke, bo zalicza sie to do broni czyli - nazwa addWeapon "bonocular"
A jak dodac mape, albo kompas albo radio albo zegarek?

Jeszcze 2 kwestie.

W armie 2 wystepuja zwierzeta - czy da sie psa dolaczyc do grupy patrolu(np. rosja) i zeby atakowal? Z tego co widzialem na intro army piec skakal i kogos atakowal, albo inaczej przypisac go do strony jesli nie da sie go dolaczyc do grupy.

Jak dodac cywili do strony?
Obrazek
Awatar użytkownika
Zgedi
Posty: 58
Rejestracja: 22 sierpnia 2009, 23:03
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: MMz

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: Zgedi »

Dobre pytanie z pieskiem.Przyłączam się.
Będę patrolował z kozą :lol:
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: seba200 »

Wszystko co chcialem powyzej juz dziala - pochylam sie z prosba dalej - dodac zwierzeta do grupy
Obrazek
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: Madrian »

Tak samo jak cywila. Animki są grywalne, ale będą wykonywac tylko polecenia ruchu. Klasyczne, z edytora nie mogą wykonywać żadnych innych akcji.
Więc atak czy coś takiego, to albo addony, albo skrypty.
Ja mam pomysł na misję typu "Lassie Wróć" - czyli pieskiem przez świat, tylko nie wiem jak zrobić w miarę realistyczny "instynkt" - czyli jestem coraz bliżej. Punkt na mapie czy dystans do celu odpada.
;)
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: seba200 »

Zwierzeta sa grywalne ale nie mozna dawac waypointow ani grup.
Obrazek
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: polikerski »

nie można? A może wystarczy kliknąć grupy i połączyć z daną jednostką?
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: usuwanie broni,mapy,kompasu/ranny zolnierz/dzwieki

Post autor: Artek3333 »

polikerski pisze:nie można? A może wystarczy kliknąć grupy i połączyć z daną jednostką?
Zwierząt nie da się łączyć w grupy z jednostkami ludzi :coffee
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”