AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

NIKITA902101
Posty: 8
Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
ID Steam:
ID gracza: 0

AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: NIKITA902101 »

HELLO
Mam pytanie. Próbuje stworzyć misję w której mały oddział komandosów zakrada się na pilnie strzeżone lotnisko aby wysadzić w powietrze samoloty wroga. Niestety rozczarowało mnie AI wroga. W ARMA 2 nie da się praktycznie skradac!!! Wróg potrafi cię zobaczyć z odległości 70 m z boku lub nawet z tyłu gdy się do niego podkradasz. To bardzo ogranicza rozgrywkę bo można tylko tworzyć misje w które polegają na otwartej potyczce. Szkoda bardzo. Zainstalowałem najnowszego patha. Sytuacja się nie zmieniła. Moje pytanie jest takie. Czy znacie może jakieś dodatki do ARMA 2 które zmieniłyby AI wroga tak żeby ograniczyć jego pole widzenia. Zeby nie widział moich żołnierzy z tyłu lub z boku, żeby można było się do niego podkraść po cichu?
Awatar użytkownika
Brazniew
Posty: 11
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 20:08
ID Steam:
ID gracza: 994

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: Brazniew »

Zmień ich inteligencje na mniejszą. To będzie miało wpływ na ich zasięg widzenia itp.
Obrazek
NIKITA902101
Posty: 8
Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: NIKITA902101 »

Umiem zmienić umiejętności w EDYTORZE. Jak zmienić inteligencję?
Awatar użytkownika
Brazniew
Posty: 11
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 20:08
ID Steam:
ID gracza: 994

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: Brazniew »

Suwak "skill" w ustawieniach jednostki.
Obrazek
NIKITA902101
Posty: 8
Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: NIKITA902101 »

W EDYTORZE gdy wejde na konkretą jednostkę i zmienie jej UMIEJETNOSCI czyli SKILL to ogranicza sie to jedynie do zmiejszenia celnosci. Wróg gorzej celuje. Tak jest to opisane w instukcji do ARMA 2. A mi chodzi o pole widzenia.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: Artek3333 »

daj mu punkt nawigacyjny i zachowanie na beztrosko,wtedy przeciwnik reaguje bardzo ociężale, a żeby strzelił do ciebie, to naprawdę musisz się starać :D
NIKITA902101
Posty: 8
Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: NIKITA902101 »

W mojej misji wszyscy wrogowie mają UMIEJĘTNOŚCI NA ZERO. Ustawiłem strarze i patrole z waintopintami tak zeby patrolowali okreslone obszary. Dalem opcje zachowania beztrosko. I wiocha panowie. I tak nie da sie do nich podejsc po cichu. Zawsze mnie zobacza mimo ze zakradam sie od tylu lub z boku. Uczciwie trzeba przynac Czesi postarali sie jesli chodzi o grafike. Ale inteligencja pod wzgledem wykrycia wroga jest zrabana.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: SaS TrooP »

Ja takich problemów nie miałem :?

Wiesz, skradanie się przez nagie pole nie jest najlepszym wyjściem...
piotras
Posty: 28
Rejestracja: 19 lipca 2009, 23:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: piotras »

na youtube widziałem jak z AK strzelali do snipera , który pierwszym strzałem nietrafił oczywiscie usłyszeli go i widziali :lol: .Ta gra niema nic wspólnego z symulatorem pola walki, nasze planowania to 60min a samej gry 10min i po misji jest, Hedy z Dupy itp.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"

Post autor: Matte »

Cóż, skoro planujecie godzinę i giniecie w 10 minut to znaczy, że nie umiecie planować ; )
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”